Poster: fantasy164bijna goeienavond:p
goeje morge, ohjee th!s al kwart voor 2ok sorry:d goede middag:p iemand planne voor het verlengt weekend?? Gaat mss iemand op vakantie??
Poster: fantasy164
@Ruud: kzal der morge iets over zeggemoet er namelijk naartoe :pmorge m'n citronic cds1.2 gaan hale
Poster: Djblomjah dat is een goede winkel ik heb er goede ervaringen mee ga je daar voor de eerste keer naartoe? en wat ga je daar halen als ik vragen mag?
ja is voor de eerste keer,, even kijken en over een paar weken ga ik 2 axis 4's, een reloop rmx 30 en een stanton dj pro 2000 halen
is ie eigenlijk morgen wel los? omdat alle scholen enzo dicht zijn?
Poster: Lead
Ja, winkels zijn morgen gewoon open....
Niemand verder plannen voor dit weekend ?? er zijn feesten genoeg in ieder geval geloof ik
Niemand verder plannen voor dit weekend ?? er zijn feesten genoeg in ieder geval geloof ik
Poster: fantasy164
ben net terug van dj stunter in eindhove..nette winkel, alleen vindt k de testhoek maar redelijk klein..voor de rest 10/10 :P en nu ook m'n Citronic, nu is gands m'n dag gwn goe:D
Poster: fantasy164ach, dat valt wel mee toch
nice, dees weekend ook monaco F1 :Pdus dat betekent wrl veel crashenal die haardspeld bochten en as ge net uit die tunnel komt. jaja:D veel kijkplezier verzekert:P
Poster: djliberty
ach, dat valt wel mee tochAls je Shumacher ziet rijden amai...
die zou'k niet op de openbare weg willen tegenkomen, 230 km/u:p
Poster: ivan1991heb je al foto's?
gemaakt maar ben aan het zoeken achter m'n kabel voor m'n digitale camera:P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.