Nieuw DJ Meubel (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lomme_    posted on 11-10-2009 17:01
Beste DJR'ers,
Ik ben een tijd bezig met het ontwerpen van een eigen dj booth. Aangezien er toch wel wat intresse in is, zal ik hier laten zien hoe ver ik ermee zit. Tot nu toe heb ik enkel een paar 3D tekeningen. Het meubel wordt gemaakt uit MDF in combinatie met witte hoogglans. Ik ga mijn apparatuur niet inbouwen Winking my eye

Dus, voor zover deze tekeningen:

Tekening 1

Tekening 2

Een beetje uitleg: Tekening 1 heb ik een paar dagen geleden getekend, bij tekening 2 heb ik de dikte juist aangepast, en een steun voor de computer erbij getekend(Deze maten kloppen nog niet!) Er komen nog 2 ? 3 kleine 'kastjes' onder aan het blad. Dat laat ik zien op de derde tekening Winking my eye
Grtz,
Lomme

User edit by Lomme_ on 11-10-2009 @ 17:05:37 (70%)

What do you think about Nieuw DJ Meubel ??

Vote :   

CopainsDeluxe    posted on 02-02-2010 16:30
Wauw, een zware concurent van DJ furniture hier ! :O
Neen het ziet er echt gelikt uit, ben benieuwd hoe je die kabels mooi gaat wegwerken ! ^^
Estacy    posted on 02-02-2010 16:31
nogal ja :p maar ik vindt inbouwen ook niet echt mooi, kun je ook bijna niks meer als je ooit nieuwe gear koopt.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lomme_    posted on 04-02-2010 20:09
Inbouwen vind ik een hoop verloren moeite, ben er niet zo'n voorstander van. Ik ben dinsdag begonnen om asjes te maken voor de draden dan mooi in weg te werken, foto's volgen over een weekje ongeveer.
XMatiC    posted on 04-02-2010 20:49
Ik vind het een zeer mooi !
Als ik plaats had in me kamer kon je voor mij ook eentje maken xd
www.youtube.com/LennertDJ
DVDM    posted on 04-02-2010 21:47
als het net zo mooi gaat worden als het op de tekening staat dan heb je een prachtmeubel waar mensen spontaan jaloers van worden :D top !
Boyd    posted on 04-02-2010 21:49
Poster: Lomme_
Ik kan je een ding zeggen, het is geen triplex Winking my eye

Dan is het van dat geribbelde buigbare mdf, wat je naderhand dichtgeplamuurt hebt.
wesleyluyten    posted on 23-12-2010 16:39
nice meubel man !
kun je misschien de maten geven van hoe dik hij is de poten en het blad ?
en hoe heb je die kromming gemaakt ik bedoel hoe heb je bepaald hoe rond hij moest worden en heb je dat zelf gezaagt ? en hoe heb je die kleinere ronding bepaald ?

This is an old Topic

No new postings for 5.044 days.
 Post CommentThat would be 168.1 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

73 Users online: 7 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 13.689
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.096.876