Draaien met oordopjes... Hot or not...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djdinaio    posted on 08-10-2005 00:55
Zoals bij vele van jullie bekend is, is dan Laidback Luke een nieuwe richting in is gegaan met het gebruiken van oordopjes in plaats van een koptelefoon.

Vinden jullie dat er een nieuwe wereld is opengegaan of maakt het jullie geen ene zak!

En zou iemand mij kunnen vertellen wat voor systeem het is wat Laidback Luke gebruikt. Is dat het nieuwe 'revolutionaire IN EAR' systeem of wat anders?
User edit by djdinaio on 08-10-2005 @ 00:56:34 (1%)

What do you think about Draaien met oordopjes... Hot or not... ??

Vote :   

Laidback    posted on 08-10-2005 02:24
Ooh dat kan ik je wel vertellen, hij gebruikt het nieuwe systeem van Shure (het In Ear syst idd)

Het is het Shure E5 systeempie,
laat het nou net zijn dat dit systeempje 499 euro kost (in duitsland!!)

en als ik die prijs zie dan denk ik,  doe mij maar gewoon mijn SE-M10R van pioneer,  OID....

dusz op de pol zou ik zeggen, "geef mij maar de vertrouwde koptelefoon"   alhoewel mixt In Ear wel lekkerder,  wand al het geluid om je heen is in eens WEG! of je moet in een kamer voor speakers staan natuuurlijk...
maar het schijnd zelfs beter voor je oren te zijn, zo'n In Ear systeempie  (das volgens shure, maar als ik dat ding vol open gooi dan denk ik dat mijn trommelvliezen nog maar 1 x trommelen waarna het Finito is!!

ik denk dat het heel persoonlijk is,  voor mij is het niet DE nieuwe mode! en ook niet "HOT"

Greetszzz  Robert!

:Edit:  

Op deze site zijn de reeks In Ear's  van SHure te vinden : http://www.handheldaudio.co.uk/pages/shure_home.asp?divitype=c&cat_id=155

Have fun!
User edit by Laidback on 08-10-2005 @ 02:26:39 (20%)
Frantic    posted on 08-10-2005 09:45
Als er ergens slecht geluid is gebruik ik ook mijn in ear monitoren. ik zit zelf bij een band waar ik scratch en gitaar speel. Daarvoor heb ik een draadloos in-ear systeem, wat ik af en toe ook gebruik om mee te draaien. Ik doe het dan ook aleen als ik mn draadloze zender en ontvanger bij heb, omdat de kabel anders véél tekort is, en de monitoren fungeren tevens als oordoppen//beschermers. Dus ga ik ze niet contstant in en  uit doen. (tuurlijk je kan de plug gewoon uit de mixer trekken, maar ik ben liever lui dan moe :p)
Ves    posted on 08-10-2005 13:26
Q-Bert gebruikt ook al een tijd (2-3 jaar) oordopjes bij het scratchen
Lukaz    posted on 08-10-2005 16:15
ik heb nog nooit geprobeert..  dus ik heb maar gezegd doe mij maar de oude vertrouwde koptelefoon.. ik denk niet dat oordopjes een groot succes worden
Lead    posted on 08-10-2005 16:20
De In-ears van Shure lijken misschien wel goed, maar toch valt de klank een beetje tegen. En naar mijn weten gebruikt Laidback Luke gewoon Sony dopjes en niet de Shure In-Ears.
Let the BASS be louder
DavyJ    posted on 08-10-2005 17:15
het ziet er allemaal wel leuk uit     maar als ik de prijs zie    geef mij dan maar een goede koptelefoon

maarja  iedereen heeft z`n eigen idee met dat soort dingen
djdinaio    posted on 08-10-2005 18:03
Poster: Lead
De In-ears van Shure lijken misschien wel goed, maar toch valt de klank een beetje tegen. En naar mijn weten gebruikt Laidback Luke gewoon Sony dopjes en niet de Shure In-Ears.

Weet je ook hoeveel ze zijn en waar je ze kan krijgenConfused
djplaystar    posted on 08-10-2005 18:29
KOPTELEFOON en klaar uit . Dat staat stuurder en is zeker beter kwa geluidsgehoor.
Frantic    posted on 08-10-2005 18:34
@Lead www.inear.nl Winking my eye thats all you need. Ik spaar nog voor het 3 weg systeem, heb nu het 2 weg systeem, werkt enorm relaxed.
Lukaz    posted on 08-10-2005 19:39
ik hou het mooi samen met DjPlaystar bij onze mening! :P
Basrose    posted on 08-10-2005 20:30
Ik heb sinds kort ook oordoppen.... vind het geweldig om op een feest met die dingen in te staan... draaien vind ik minder... ik hou ervan om snel me koptel op en af te zetten en vind ik toch niet helemaal prettig met doppen... Ze zijn verder wel op maat gemaakt en filteren alle frequenties gelijk... dus opzich hele goeie doppen

Frantic    posted on 08-10-2005 21:17
haha t gaat hier niet om oordoppen als bbeschermers, maar als koptelefoon vervanger Winking my eye Beetje als bij een mp3 speler.
Basrose    posted on 09-10-2005 19:11
mwa wat ik daar van vind... inear werkt mooi maar is wel gevaarlijk tot op zekere hoogte.. als iemand anders of jij perongeluk het volume te hoog opschroeft blaas je gelijk je gehoor kapot omdat ze direct op je trommelvlies zitten... En persoonlijk heb ik liever een koptel die ik snel op en af kan zetten... ik mix graag op mn monitors
Dj_T.im    posted on 09-10-2005 19:31
lijkt me niet echt lekker
als die dingen een beetje hard moete, kraakt het  heel erg,, en het lijkt een beetje amateuristisch
Lukaz    posted on 09-10-2005 20:00
het lijkt me trouwens ook verdomt eritant!
DJMichel    posted on 09-10-2005 20:11
geef mij maar de ouwe vertrouwe Hoofdtelefoon!!
Frantic    posted on 09-10-2005 22:33
Poster: DJ-DC
lijkt me niet echt lekker
als die dingen een beetje hard moete, kraakt het  heel erg,, en het lijkt een beetje amateuristisch

Hangt ook af van de kwaliteit/welke doppen je gebruikt.

This is an old Topic

No new postings for 6.564 days.
 Post CommentThat would be 218.8 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

68 Users online: 3 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 13.695
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.052.428