Ik ben Damien, ik ben 15 jaar en heb mij een tijdje geleden aanmeld bij DJR, maar ik was helemaal vergeten een "Introduce yourself" te maken.
Ik ben beginnend DJ en heb als gear :
2x DAP DS 300 TL 1x Reloop Acces 2 1x Technics RP-DJ1200 2x zelf inelkaar gezette speakers (worden nog vervangen door 2 dap boxen)
Als er vragen zijn, stel ze gerust.
What do you think about Even voorstellen dan maar :) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ben der zojuist achtergekomen dat mijn laptop geen output heeft om die kabel in zich op te nemen (voor opnemen). Dus binnenkort ff een rca halen van 6 meter ofs en dan maar op de desktop aansluiten .
This is an old Topic
No new postings for 5.630 days. Post CommentThat would be 187.7 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.