Spelers zijn in nieuwstaat en zijn voerzien van nieuwe Stanton 500.V3 naalden en nieuwe slipmats. Daarnaast krijg je ook de UDG afdek hoezen erbij.?
Alles in perfecte staat.?
Kan eventueel ook naar Belgie met UPS express verzonden worden. ?20 EUR kosten voor de koper
Vinyls:
01.4 Strings ? Diving
02.Marco V ? Confusion album sampler [ 2 platen ] 03.Mojado ? Arena 04.Marcel Woods ? Static State 05.Tiesto ? Theme from Norefjell 06.4 Strings ? into the night 07.Tiesto ? Urban train mixes 08.Tiesto ? Flight 643 [2 platen ] 09.Parker & Hanson ? Let me be 10.Paul & luke feat. John Biancale ? Billie Jean Remix 11.Rank 1 ? Beats at rank-1 Dotcom / after me 12.The Mystery ? mystery ( part 1 ) 13.Marco V ? loops 8 14.Armin van Buuren ? universal religion 2004 ( live from Ibiza ) 15.Eurythmics ? sweet dreams / I?ve got a life 16.Karen Overton ? Your loving arms 17.Andain ? Beautiful things 18.Foreign Force ? Emotional Breeze / ozone 19.Sky2006 ? A.M. / Arise 20.Ralphie B ? Massive 21.Andain ? Summer Calling 22.DJ Marco Joosten ? Greyhound 23.Jan Johnston & Serge devant ? Transparent 24.Substate ? Horizon 25.The Killers ? Mr. Brightside? 26.Tiesto ? Parade of the Athletes [ 2 platen ]
What do you think about [TK] 1x OEM draaitafel 120 EUR ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
even een rare vraag, omdat ik regelmatig buiten de deur draai en 2 rmp 1 spelers heb ben ik benieuwd naar de binnenafmetingen van de udg en heb wel intresse als mn 2 spelers daar dus inpassen.
Zou je de afmetingen even op willen nemen ? als ze passen dan wil ik hem eventueel wel overnemen..
RiX is afgehakt, gaat toch voor de Technics,? kom mensen dit is een zeer goede deal en de TT's doen nergens onder aan de Technics ( heb op beide gedraait en weet het ).???
*Gaat nu iets zeggen waarvoor hij weet dat hij commentaar gaat krijgen als: Alleen reageren bij interesse, probeer mij geen moraal te leren etc*
Misschien je verkoop techniek wat aanpassen. Nu blijf je schoppen tot je een ons weegt. Ik denk dat je meer dan de helft van alle posts in je topic zelf hebt gedaan. En dan 80% daarvan: up, schop, kick of iets dergelijks is.
Daarbij komt dat je maar 1 tt laat zien, alsof je bang bent die ander te showen... Verkoop je spullen iets meer, zou ik zeggen. Mooi rijtje plus- en minpunten. Je eigen ervaring. Reden van verkoop.
Er waren aantal geintereseerden, maar die zijn afgehakt omdat zij te ver woonden, en Rix is afgehakt omdat hij toch voor de technics koos, dus volgens mij toch niets mis met verkoop techniek, het kan gewoon even duren voor iets verkocht wordt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.