Item: Eks Otus
Prijs: 550 euro per stuk
Leeftijd (garantie ja/nee): half jaar, nog 2 en een half jaar garantie
Staat: In zeer goede staat
Afhalen en/of eventuele verzendwijze: Beide mogelijk (verzendkosten + risico's voor de koper)
Extra info: Gaat weg omdat ik weer terugstap naar cd-spelers. Dit omdat ik steeds meer buiten de deur draai en ik het zonde van de apperatuur vind om het steeds mee te slepen, ik ben nu dus alsnog cd's aan het branden die ik gebruik voor buiten de deur draaien
(dat was de rede om toendertijd over te gaan op midi). De Otussen zijn enkele keren mee de deur uit geweest maar ze zijn altijd goed verzorgd door mij.
Item: Allen & Heath Xone 1D
Prijs: 220 euro
Leeftijd (garantie ja/nee): half jaar, nog 2 en een half jaar garantie
Staat: In zeer goede staat (amper gebruikt)
Afhalen en/of eventuele verzendwijze: Beide mogelijk (verzendkosten + risico's voor de koper)
Extra info: Gaat weg omdat ik weer terugstap naar cd-spelers. Goede midi controller, vooral handig bij al een bestaande tijdcode set-up. Als stand alone controller niet echt aan te raden. Bij mij gebruikt om de effecten in traktor mee aan te sturen maar achteraf vond ik de effecten op mijn DJM fijner. 1x mee de deur uit geweest. Een keer of 5 aan gestaan. Oftewel: eigenlijk helemaal nieuw

Iedeale set voor de thuis DJ of drive-in waar je zelf de DJ in bent, Werkt precies zoals je zelf fijn vind (je kan namelijk alle knoppen zelf instellen). Bon en dozen aanwezig.
Beide Otussen: 1000 euro