ecler uit amerika
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mathiz    posted on 02-10-2009 20:42
ik ben van plan om een evo uit amerika te halen. Nu zijn er al vele topics over gestart maar nu heb ik een iets andere vraag is het mogelijk om de kabel die geleverd bij de evo te vervangen voor een een gewone drie pins kabel uit belgie van mijn oude mixer en die dan op onze netspanning te gebruiken? (ik heb van iemand gehoord dat de evo vanzelf switched?)

What do you think about ecler uit amerika ??

Vote :   

vh    posted on 02-10-2009 20:48
als het beetje hetzelfde als pioneer gaat dit perfect want op de achterzijde zit er een schakelaar voor de voedingspanning te kiezen. en de voedingskabel gaat normaal passen als het dezelfde is die je nu al hebt.
User edit by vh on 02-10-2009 @ 20:49:01 (60%)
tairip    posted on 02-10-2009 21:01
Poster: matezo
ik ben van plan om een evo uit amerika te halen. Nu zijn er al vele topics over gestart maar nu heb ik een iets andere vraag is het mogelijk om de kabel die geleverd bij de evo te vervangen voor een een gewone drie pins kabel uit belgie van mijn oude mixer en die dan op onze netspanning te gebruiken? (ik heb van iemand gehoord dat de evo vanzelf switched?)

Jawel, gewoon in het stopcontact douwen kan je hem gelijk naar een WEL Nederlandse dealer sturen Winking my eye
Voor wat voor prijsverschil haal je hem daar weg? 100.-? Douane (invoer) kosten als je gepakt word + als hij wel stuk gaat red je er dan ook maar mee.
Mathiz    posted on 02-10-2009 22:55
hoow val me niet zo aan het is maar een vraag tis namelijk wel 350 euro verschil . Maar dus het is niet mogelijk of wat moet ik uit dat antwoord opmaken.
TheDutchDecks    posted on 02-10-2009 23:04
Poster: matezo
hoow val me niet zo aan het is maar een vraag tis namelijk wel 350 euro verschil . Maar dus het is niet mogelijk of wat moet ik uit dat antwoord opmaken.

dat het een redelijk groot risico met zich meebrengt.
Mathiz    posted on 02-10-2009 23:05
jongens das iets appart is het nu zoo moeilijk om straight to the point te antwoorden kan ik nu wel een europese drie pins kabel erin steken ofniet ik vraag toch niet wat de risico's zijn !
NNaughty    posted on 03-10-2009 00:00
meestal kan je wel zo'n stekker erin steken, zoek maar plaatjes van de achterkant op google. de ecler evo4 en 5 kan het bij in elk geval.
wellicht heb je een wel omvormer/transformator nodig. ik ken de mixer niet, maar de webshop zou het moeten weten toch?
User edit by NNaughty on 03-10-2009 @ 00:03:48 (27%)
Mathiz    posted on 03-10-2009 10:54
maar als je eurpese stekker er in past waarom dan een omvormer iemand heeft me verteld dat het apparaat van zelf switched?

This is an old Topic

No new postings for 5.652 days.
 Post CommentThat would be 188.4 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

84 Users online: 4 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 33.540
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.424.318