Reloop IQ²+
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vincent_S    posted on 01-10-2009 19:57
Denken jullie dat de Reloop IQ?+ een goede mixer is voor een beginnende dj zoals ik? waar koop je best reloop artikelen? Bij new-line.nl hebben ze hem, maar ik heb al eens gehoord dat die duur zijn, klopt dit?

mvg

Vincent

What do you think about Reloop IQ²+ ??

Vote :   

TheDutchDecks    posted on 01-10-2009 20:36
ik vind een IQ? een dure mixer als je naar de prijs kwaliteids verhouding kijkt.
de Xone 22 kun je voor ?250,- kopen die heeft misschien geen effecten op,
maar is wel 1 en al kwaliteid.
Esmee    posted on 01-10-2009 20:52
ik vind dat het wel mee valt qua prijs kwaliteit. Ik vind die juist wel goed. Een betere mixer met effecten kun je voor 300 euro niet zo snel vinden. Als je geen 4 kanalen (reloop rmx-40) nodig hebt is dit zeker weten een goeie keus.
Xone is steviger, maar reloop is geen slechte kwaliteit, dat zeker niet. Als je gewoon normaal met je gear omgaat, is IQ2 naar mijn mening gewoon een goeie mixer.
Als je graag filters wilt ipv effecten zou ik voor Xone 22 gaan.

prijsverglijkingen qua shops doen we hier niet aan.

sher    posted on 01-10-2009 20:53
Nou.. ik weet niet hoe beginnend je bent..
Maar ik denk dat je hier toch zeker wel een leuke mixer aan hebt.. (zoals ik gelezen heb)
Over het algemeen lees je overal dat dit toch wel een van de betere mixers met effecten in het "goedkopere" segment.

Je zou ook even deze review kunnen lezen..

http://www.aboutdj.nl/reviews/mixers/1112-reloop-iq2.html

TheDutchDecks    posted on 01-10-2009 21:09
Poster: Esmee
ik vind dat het wel mee valt qua prijs kwaliteit. Ik vind die juist wel goed. Een betere mixer met effecten kun je voor 300 euro niet zo snel vinden. Als je geen 4 kanalen (reloop rmx-40) nodig hebt is dit zeker weten een goeie keus.
Xone is steviger, maar reloop is geen slechte kwaliteit, dat zeker niet. Als je gewoon normaal met je gear omgaat, is IQ2 naar mijn mening gewoon een goeie mixer.
Als je graag filters wilt ipv effecten zou ik voor Xone 22 gaan.

prijsverglijkingen qua shops doen we hier niet aan.

de rmx-20 kost ongeveer ?150,- en de IQ.2+ ?290,-
even simpel gezegd betaal je best wel veel voor de effecten,
dus ik ben het niet met je eens Cool
Estacy    posted on 01-10-2009 22:07
heb er net nog ff mee gespeeld, en zover ik gevoeld heb, zat ie behoorlijk stevig in elkaar, lekkere faders (lang, en mooi soepel) plus stevige potmeters. Ik denk dat je voor die prijs best een mooi mixertje koopt!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
JollyJunkie    posted on 01-10-2009 22:09
Heb hem ook wel eens geprobeerd, voelt erg stevig en degelijk aan, allemaal mooie rubberen pots n erg overzichtelijk t.o.v. de functies.
User edit by JollyJunkie on 03-10-2009 @ 12:26:05 (10%)
Helixon    posted on 01-10-2009 22:59
Poster: JollyJunkie
Heb er ook wel eens aangezeten, voelt erg stevig en degelijk aan, allemaal mooie rubberen pots n erg overzichtelijk t.o.v. de functies.

en dan hebben we het over de ...... MixerConfused?
JollyJunkie    posted on 03-10-2009 12:25
Poster: Helixon

en dan hebben we het over de ...... MixerConfused?

Ja, wat dacht je dan

This is an old Topic

No new postings for 5.590 days.
 Post CommentThat would be 186.3 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

47 Users online: 10 Guests (37 Unknown)
Pages generated today : 12.498
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.937.316