jaja, ik blijf werk aanbieden hier voor mensen :P,
gaat over een bar-dancing met een cappiciteit van +- 250 tot 300 man, hoog en Open ruimte,
Inleiding:ik draaide hier voorheen (inmiddels al 5 jaar) vast, ik heb hier ook een leiding gevende functie (ik heb zeer veel zeggenschap), alleen mijn carriere gaat sinds 2007 erg lekker dus weinig tijd meer voor om daar 2 dagen bezig te zijn,
deed zelf samen met een collega (die inmiddels gestopt is) altijd de vrijdagen en Zaterdagen..
zaten elk weekend (VR EN ZA) RAM vol, alleen toen kreeg ik het wat drukker en mijn andere collega stopte er ook mee.. toen kwam er een beginnend jochie aan het draaien daar, eerst alleen op zaterdagen, maar toen ik in spanje zat draaide hij ook de vrijdagen en hij heeft het voor elkaar gekregen om 5 jaar werk in 3 maanden kapot te maken,
die leeft totaal in zijn eigen wereld, doet alleen zijn eigen ding, draaid alleen maar HOUSE of Hiphop.. soms wijkt hij even af, maar daarna gewoon weer terug.. meer kent hij niet...
(staat mij raar aan te kijken als mensen los gaan op Follow the leader e.d, dat snapt hij gewoon niet)
en nu is het over met de drukte (heel NL heeft het slecht)..
Ik doe zelf nu weer de Vrijdagen, en die gaan wel beter.. ik probeer ook geen House te draaien op een commercieel Riverside/sexy bitch/i got a feeling nummertje na.. denk dan aan 90's classics, nederlands talig, top 40.. ALLES behalve onbekende house,
die vrijdagen gaan weer leuk.. iedereen is vrijwel leeg, wij hebben altijd wel volk dus mogen tot nu toe eventjes niet klagen (natuurlijk werkt krediet crisis ook tegen, kwestie van tijd) de zaterdagen gaan 'leuk' maar het moet beter kunnen dmv aanpassen van muziek (wat deze dj dus niet kan), maar wat ik nu eigelijk wil..
is 1 dj (of meerdere die roeleren) voor de zaterdagen..
Solliciteren mag bij mij, verwacht geen Chuckie prijzen.. zoek ook dj's die het meer doen voor de 'lol' dan serieus hier hun brood mee moeten verdienen.. Praten door de mic mag, maar laat ik aan jou.. doe vooral je eigen ding,
ik zoek ook express dj's die niet uit deze stad komen omdat ze anders elkaar gaan 'kopieeren' en dat wil ik niet,
Ik wil geen:
* onbekende riedeltjes muziek club avond, maar gewoon gezellig..
* dj's die voor het geld doen met super ster allures, maar dj's die het leuk vinden
* dj's die een djm 800 en 4x cdj1000 mk3 eissen
* dj's die in hun eigen wereld zitten, maar die draaien wat het publiek wil (bezoekers leeftijd van 16 tot 35/40)
* enorme Referentie lijst, maar gewoon een dj die leuk draaid en gezelligheid kan brengen (en of je dan 16 of 55 bent maakt me niet uit),
Booth bestaad uit: djm 600, 2x cdj 800, en een pc met een Sampler en een Load aan muziek (mag je altijd dingen opzetten/van af kopieeren),
ik zoek het een beetje in deze richting:
lekker commercieel, paar NL talige nummers, top 40, hits, party muziek, afentoe wat Bekende Reggaeton e.d
Afentoe wat house (commercieel), dus niet de hele avond: Afrojack - polkadots achtige nummers,
zolang de mensen het maar kennen, en er niet masaal op weg lopen.. mag je alles draaien,
van mij appart draai je een
Dolly parton - 9 to 5, of een Pointer sisters - i'm so exited.. je bent VOLLEDIG vrij om te doen wat je wilt,
ik vind platenkeus belangrijker dan het mixen.
denk je dit beetje te lukken mag je van mij solliciteren..
stuur even een leuk mailtje naar: info [at] djtomazos.com,
vermeld even als onderwerp: Sollicitatie,
die ga ik dan allemaal even bekijken en bespreken,
Tijd dat we open gaan, 23.00u, tijd dat het drukker word 01.30 02.00u, tot die tijd lopen mensen overal in en uit,
tussen 04.00u a 05.00u gaan we dicht, hangt van de gezelligheid en drukte af
ps.
Handig als je uit de regio komt, scooter/auto/vriendje die rijd.. maakt mij niet uit,
discotheek staat hier in Enkhuizen (even zoeken op de plattegrond),
ik kan je best wat vastigheid bieden, en als je het leuk doet eventueel wat meer draai plekjes, want ik zet vrijwel ieder weekend toch paar dj's weg.
is niet een discotheek die op de afgrond staat.. eigenaar (jonge vrowlijke jongen) staat vaak zelf met liefde achter de bar, en ik draaien, om de kosten laag te houden.. Hedendaags kan je even niet anders, 'vroegah' hadden we 2 barren open met 6 man bar personeel.. ik geloof zelf dat het nu gewoon een kwestie van Tijd is in NL, en proberen ons door deze slechte tijd te slaan.

Podium rechts is lager nu, en boven is een apparte zit ruimte geworden,
voor de audio fielen:
Speakers:
2x Dynacord kisten 450W RMS met EV speakers erin
2x Dynacord kisten 650W RMS met EV speakers erin
2 kasten met 2x 18" sub (totaal dus 4) 1100W RMS per kast (zijn W-bins)
Versterkers:
1x Dynacord s900 (mid-hoog)
1x Dynacord s1200(mid-hoog)
1x Hill chameleon, 2x 1200 Rms,(sub)
Genoeg voor een bar-dancing
Gaat niet vol open natuurlijk (duh), maar wel goed hard en blijft door het over vermogen zuiver.
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo,
Groetjes

---
EDIT: Discotheek is verwoest door water lekkage,
foto's op pagina 3