Poster: Lead
Op de een of andere manier is er ergens iets mis gegaan bij het opschonen van de database, iets wat op de achtergrond draait. Ookal hebben zowel Wim als ik niets gewijzigd in de coding.Dit probleem is inmiddels bekend en hier gaan we snel wat aan doen.
Het was geen hack-attack, serverdowntime oid. Het is nu opgelost in ieder geval en DJResource is weer back online...
De onbereikbaarheid is dus weer voorbij...
Poster: DJADMIN
Gelukkig wel, had niet gedacht dat DJR zoon impact op mn leven zou hebben
''kom ik nu op sbs 6 - hart van nederland?''
Poster: T_G
Ja zat zelf ook wel een paar keer per dag erop te kijken maar ja het lukte maar telkens niet
Poster: DJADMIN
Gelukkig wel, had niet gedacht dat DJR zoon impact op mn leven zou hebben
''kom ik nu op sbs 6 - hart van nederland?''
Poster: ccc
Ja he, ik had hetzelfde gevoel. Zeker nu ik overdag op stage zit en de stage zooo oersaai is als maar wat. :P
Vreette echt aan me dat ik niet ff de topics kon checken. :P
Poster: ccc
Wat zeg je nu allemaal?
Poster: Estacy
Ik bedoelde dat ik het toch een tijdje zonder DJ dingen op het wereldwijdeweb heb moeten doen. DJ resource was uit de lucht en Ellaskins (DJ tutor) zijn youtube kanaal is weg.
Ik bedoelde dat ik het toch een tijdje zonder DJ dingen op het wereldwijdeweb heb moeten doen. DJ resource was uit de lucht en Ellaskins (DJ tutor) zijn youtube kanaal is weg.
Poster: TimmyV
Ben blij dat DJResource weer in online is. Begon al bang in een hoekje op me nagels te bijten en te kwijlen.
Poster: Adrien1989Poster: Estacy
Huh ja je hebt nog gelijk ook, wtf wat is er gebeurt, die man had toch meer dan 2000 video's oid?:o
geen DJresource, en voor de Youtubers, ook ellaskins is weg! zijn acc. is verbannen voor copyright schending. Verder wel mooi dat DJR weer terug is, heb ik iets te doen als ik huiswerk maak
Poster: tairip
Jihoe.... ik had al afkickverschijnselen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.