DJResource dood voor paar dagen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

T_G    posted on 30-09-2009 21:24
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn DJR lag een paar dagen plat,

Mijn Vraag: What The Fuck is Going On?

ThnxCool
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G

What do you think about DJResource dood voor paar dagen ??

Vote :   

Esmee    posted on 30-09-2009 21:26
bijmij doet hij al redelijk normaal nu, ik heb al zeker 4 pages geopent zonder foutmelding.
Lead    posted on 30-09-2009 21:27
Op de een of andere manier is er ergens iets mis gegaan bij het opschonen van de database, iets wat op de achtergrond draait. Ookal hebben zowel Wim als ik niets gewijzigd in de coding.Dit probleem is inmiddels bekend en hier gaan we snel wat aan doen.

Het was geen hack-attack, serverdowntime oid. Het is nu opgelost in ieder geval en DJResource is weer back online...

De onbereikbaarheid is dus weer voorbij...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 30-09-2009 21:28 (12%)
T_G    posted on 30-09-2009 21:29
Poster: Lead
Op de een of andere manier is er ergens iets mis gegaan bij het opschonen van de database, iets wat op de achtergrond draait. Ookal hebben zowel Wim als ik niets gewijzigd in de coding.Dit probleem is inmiddels bekend en hier gaan we snel wat aan doen.

Het was geen hack-attack, serverdowntime oid. Het is nu opgelost in ieder geval en DJResource is weer back online...

De onbereikbaarheid is dus weer voorbij...

Nou das fijn om te horen
DJADMIN    posted on 30-09-2009 21:34
Gelukkig wel, had niet gedacht dat DJR zoon impact op mn leven zou hebben

''kom ik nu op sbs 6 - hart van nederland?''
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
T_G    posted on 30-09-2009 21:37
Poster: DJADMIN

Ja zat zelf ook wel een paar keer per dag erop te kijken maar ja het lukte maar telkens niet
Roov    posted on 30-09-2009 21:45
Poster: T_G
Ja zat zelf ook wel een paar keer per dag erop te kijken maar ja het lukte maar telkens niet

Cool
ccc    posted on 30-09-2009 22:17
Poster: DJADMIN

Ja he, ik had hetzelfde gevoel. Zeker nu ik overdag op stage zit en de stage zooo oersaai is als maar wat. :P
Vreette echt aan me dat ik niet ff de topics kon checken. :P
-Richard-    posted on 30-09-2009 22:22
Poster: ccc

Ja he, ik had hetzelfde gevoel. Zeker nu ik overdag op stage zit en de stage zooo oersaai is als maar wat. :P

Vreette echt aan me dat ik niet ff de topics kon checken. :P

Betrapte mezelf ook !
Hopen dat t allemaal blijft werken nu :D!
Estacy    posted on 30-09-2009 22:27
geen DJresource, en voor de Youtubers, ook ellaskins is weg! zijn acc. is verbannen voor copyright schending. Verder wel mooi dat DJR weer terug is, heb ik iets te doen als ik huiswerk maakCool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ccc    posted on 30-09-2009 22:29
Wat zeg je nu allemaal?
Meks    posted on 30-09-2009 22:30
Ik kreeg ook dat gevoel en zeker sins ik de laatste tijd meer en meer van DJR gebruik maak.
Kbeging hier meer en meer dingen bij te leren.?
And I Love?IT!!Cool?
Estacy    posted on 30-09-2009 22:38
Poster: ccc
Wat zeg je nu allemaal?

Ik bedoelde dat ik het toch een tijdje zonder DJ dingen op het wereldwijdeweb heb moeten doen. DJ resource was uit de lucht en Ellaskins (DJ tutor) zijn youtube kanaal is weg.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
T_G    posted on 30-09-2009 22:43
Poster: Estacy
Ik bedoelde dat ik het toch een tijdje zonder DJ dingen op het wereldwijdeweb heb moeten doen. DJ resource was uit de lucht en Ellaskins (DJ tutor) zijn youtube kanaal is weg.

idd YouTube hoorde ook bij mijn DJR opvulling voor een par dagen
ccc    posted on 30-09-2009 22:44
Ahzo ik begrijp nu wat je bedoeld. :p ik denk wat is ellaskins, alweer iets nieuw. Maar duidelijk nu.
Xtremer    posted on 30-09-2009 22:55
Nice, DJR is backSmile
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
tairip    posted on 30-09-2009 23:26
Jihoe.... ik had al afkickverschijnselen!
_Ivan_    posted on 01-10-2009 00:03
DJR is back!Happy, laughing Gelukkig! Kunnen we weer verder leven:P
Feel&.Celebrate.Life!
Twello    posted on 01-10-2009 00:10
nice ik dacht al wtf?!
Adrien1989    posted on 01-10-2009 00:11

Huh ja je hebt nog gelijk ook, wtf wat is er gebeurt, die man had toch meer dan 2000 video's oid?:o
TimmyV    posted on 01-10-2009 00:23
Ben blij dat DJResource weer in online is. Begon al bang in een hoekje op me nagels te bijten en te kwijlen.
Let's go f*cking mental
Bootstrap    posted on 01-10-2009 05:19
Poster: TimmyV
Ben blij dat DJResource weer in online is. Begon al bang in een hoekje op me nagels te bijten en te kwijlen.

Ik zat al 2 dagen zachtjes te grienen met een winterpeen in mijn hand..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Bouncy    posted on 01-10-2009 07:29
Poster: Adrien1989

Huh ja je hebt nog gelijk ook, wtf wat is er gebeurt, die man had toch meer dan 2000 video's oid?:o

Van deze man heb ik al zoveel geleerd, hij heeft alleen maar goed in de zin, en in een video waarin hij uitlegt wat er is gebeurt, verteld hij dat hij zelfs toesteming had van muziekmaatschapijen om die muziek te draaien, oftewel... foutje... bedankt!

Hij heeft een nieuw youtube kanaal aangemaakt: Ellaskinz en zoals hij zegt in z'n eerste video: Spread the word!
niiicola    posted on 01-10-2009 07:35
geen DJresource, en voor de Youtubers, ook ellaskins is weg! zijn acc. is verbannen voor copyright schending. Verder wel mooi dat DJR weer terug is, heb ik iets te doen als ik huiswerk maakCool

http://www.youtube.com/watch?v=q5tw1DIqS8o&fmt=18
Gewoon.
Bartjens    posted on 01-10-2009 07:51
Poster: tairip
Jihoe.... ik had al afkickverschijnselen!

Haha, ik ook. Phoe, blij dat we weer online zijn!! Cool
www.djbrowbeat.com
W.i.M    posted on 01-10-2009 08:20
Iedere keer als ik keek zag ik een melding dat ik na een paar minuten weer moest F5'en, dat heb ik dan maar een paar dagen gedaan Cool
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 01-10-2009 08:21 (2%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

149 Users online: 10 Guests (139 Unknown)
Pages generated today : 16.335
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.271.400