Poster: Gery
wat ook kan helpen is de adapter van je laptop niet te aarden kan ook soms storing opleveren. ?voor de rest idd een externe geluidskaart!
Poster: BoydGrift
Wil ik hier ook een misverstand uit de wereld helpen.
De aardpennen aan een normale stekkers zitten er alleen voor de veiligheid. Mocht de behuizing onders stroom komen te staan, dan kan dit weglopen via de aardpen de grond in. Heeft niks te maken met ruis.
Poster: ArTy
Ja en daarom heb ik geen ruis als ik?mijn laptop op een stopkontact zonder aarde aansluit en?heb ik wel ruis als ik mijn laptop op een stopkontact met aarde aansluit.??
Poster: neutje
wij hadden het ook als we met de drive in weg gingen dan ruisde en stoorde ook de laptop op mijn speakers. dus toen hebben we gewoon een kort schucko kabeltje en daar de aarde losgehaald en dat is nu onze laptopsnoer, werkt prima.
Poster: Sebasz
Zorg dat je accu lang genoeg mee gaat :P
Heeft trouwens met de adapter te maken waar geen transformator in zit enzo, vraag me niet precies hoe of wat, maar het heeft daar schijnbaar mee te maken
Heeft trouwens met de adapter te maken waar geen transformator in zit enzo, vraag me niet precies hoe of wat, maar het heeft daar schijnbaar mee te maken