Hulp nodig ivm shop
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lomme_    posted on 23-09-2009 15:13
Hey!
Ik ben sinds een aantal maanden op zoek naar CDJ800MK2's. Eergisteren kreeg ik een PM van een member, die verwees menaar [Geen links naar webshops] Deze shop biedt Pioneer z??r goedkoop aan, waarover ik toch wel twijfel. De winkel is gelegen in Enschede. Heeft iemand al ervaringen met deze shop, is het aan te raden om 2 stuks te laten verzenden aangezien het te ver rijden is met de auto?

Alvast bedankt!
Lomme
Mod edit by tairip on 23-09-2009 16:33 (6%)

What do you think about Hulp nodig ivm shop ??

Vote :   

Lomme_    posted on 23-09-2009 15:17
Voor diegenen die gaan zeggen dat ik de search button moet gebruiken, dat heb ik al gedaan. Misschien zijn er ondertussen mensen die er al een bestelling hebben geplaatst.
RemcoV    posted on 23-09-2009 16:17
Ik vertrouw te goedkope nieuwe spullen niet. Zeker niet als het via verzending gaat.

Koop mijn CDJ800's die zijn ook nog splinternieuwCool
Lomme_    posted on 23-09-2009 16:18
Ik zou ze zeer graag kopen maar, het is +250Km rijden ..
niiicola    posted on 23-09-2009 16:21
Ik denk dat het het handigst is om hem?bij 1 van de 2 populairste dj winkels te kopen: [Zelfde hier, geen webshops. Prijsvergelijken doe je maar ergens anders.]
Alert : Voor alle duidelijkheid, links naar webshops of iets van die aard zijn niet toegestaan!!!
Gewoon.
Mod edit by tairip on 23-09-2009 16:35 (71%)
martijno    posted on 23-09-2009 16:25
Lomme, Ik woon er toevallig in de buurt en hoor van meerdere personen dat het gewoon een betrouwebare shop is. Zelf heb ik nog niet met de shop te maken gehad.
Lionellll    posted on 23-09-2009 22:04
woon er ook 20 minuutjes vandaan..maar zou het niet weten,heeft die shop een website?
zou je mij die dan kunnen pmen ?
Stagiar    posted on 24-09-2009 12:11
Voor de mods: Namen mogen dus ook niet genoemd worden?
Misschien een idee om onder selling & Buying een subforum te maken met een shopsurvey, zoals Tweakers ook heeft? Dan kunnen we elkaar in ieder geval behoeden van louche handelaren en garantieontduikers Happy, laughing
FML    posted on 25-09-2009 11:15
Namen mogen wel maar links niet meen ik Happy, laughing , iig ik heb er nog nooit commentaar op gehad kijk is bij .. goeie ervaring daar zo. ( ook enigste )
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Mod edit by Prozei on 25-09-2009 18:26 (7%)
tairip    posted on 25-09-2009 15:48

Alert : Het is niet de bedoeling om van DJR een prijsvergelijkingssite te maken, vandaar dat het niet toegestaan is om websites te posten. We zijn hier om elkaar iets te leren met betrekking tot DJ gear, apparatuur vergelijken, ervaringen te delen.

Een ieder heeft wel van Google gehoord of kent webshops of echte winkels. Voor een stukje apparatuur van een aanzienelijke waarde zou ik zelf een vast punt willen hebben waar ik heen kan gaan als er iets mee is o.i.d. Maar ieder zijn ding. Laten we het hier neutraal houden met betrekking tot prijzen.
Mod edit by tairip on 25-09-2009 15:52 (100%)
tairip    posted on 25-09-2009 15:52
Poster: Luni-B
Namen mogen wel maar links niet meen ik Happy, laughing , iig ik heb er nog nooit commentaar op gehad kijk is bij .. goeie ervaring daar zo. ( ook enigste )

Wat bedoel je met ook enigste?
Mod edit by Prozei on 25-09-2009 18:27 (4%)
Estacy    posted on 25-09-2009 15:56
verder geen ervaring met andere winkels. Maar bij goede service bij ...!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mod edit by Prozei on 25-09-2009 18:27 (8%)
FML    posted on 25-09-2009 23:38
Poster: tairip

Wat bedoel je met ook enigste?

we mogen zelfs geen namen meer noemen van winkels Happy, laughing
User edit by FML on 25-09-2009 @ 23:39:41 (100%)
bambamstudio    posted on 26-09-2009 01:17
DJR is ook het enigste forum waar dit niet mag. Ik zie het niet zo eerlijk gezegt
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
RAS    posted on 26-09-2009 03:12
Eens met bambam. Onzin dat het eigelijk niet mag. Links kan ik me gedeeltelijk in vinden: Als webshops reclame willen kunnen ze gebruik maken van de advertentiemogelijkheden, maar is geen namen noemen niet wat overdreven?

Misschien is djresource.eu zelfs de ideale site om een pricewatch voor dj-gear te beginnen alla tweakers.net
User edit by RAS on 26-09-2009 @ 03:13:45 (50%)
niiicola    posted on 26-09-2009 09:30
Poster: Stagiar
Voor de mods: Namen mogen dus ook niet genoemd worden?

Misschien een idee om onder selling & Buying een subforum te maken met een shopsurvey, zoals Tweakers ook heeft? Dan kunnen we elkaar in ieder geval behoeden van louche handelaren en garantieontduikers Happy, laughing

Goed idee! Maar dan alleen voor de +members en hoger ofzo, niet dat djr een prijsvergelijkingssite wordt want niemand kan het dan zien, alleen degenen die al langer lid zijn!
Gewoon.
Prozei    posted on 26-09-2009 10:02
Poster: niiicola
Goed idee! Maar dan alleen voor de +members en hoger ofzo, niet dat djr een prijsvergelijkingssite wordt want niemand kan het dan zien, alleen degenen die al langer lid zijn!

op djr willen we gewoon geen prijs discussies.

iedereen weet de namen wel van de bekende dj shop's en mensen weten die echt wel te vinden.
in de pricewatch van tweakers zie je ook vaak dat shops hun producten net een paar euro goedkoper aanbieden dan anderen.
gewoon om boven aan het lijstje te komen.
het lijkt mij dat er dan op iets bezuinigt moet gaan worden omdat er minder winst op een product is.
en de goedkoopste shops zijn vaak alleen dozen schuivers die bijna geen support bieden.
de duurdere winkels in de pricewatch sturen vaak als er een artikel kapot is een nieuwe terug
dit hoef je niet te verwachten bij de goedkope winkels.

ben je vaak een maand verder voordat je wat terug krijgt.

betaal dan een paar euro extra voor goede support.

Mod edit by Prozei on 26-09-2009 10:07 (27%)
Estacy    posted on 26-09-2009 10:22
toch vindt ik alleen de naam noemen niet zo erg zolang we geen links plaatsen. Beginners bijv. weten toch niet meteen wat een goede shop is? en als we alleen de naam noemen, om ze op weg te helpen dan wordt die naam verwijdert. Daar schiet niemand iets mee op. Wij posten voor niks, hun krijgen antwoorden waar ze niks aan hebben en de mods zijn druk bezig om alles te verwijderen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FML    posted on 26-09-2009 22:16
Ja precies , waarom mogen we wel pioneer zeggen? of reloop. ik vind het te ver gaan. links volkomen gelijk! , maar webshop namen gaat te ver. deze jonge vroeg om een GOEDE webshop prijs heeft hier niet veel te mee te maken.
bambamstudio    posted on 27-09-2009 11:49
Poster: Prozei

op djr willen we gewoon geen prijs discussies.

iedereen weet de namen wel van de bekende dj shop's en mensen weten die echt wel te vinden.

in de pricewatch van tweakers zie je ook vaak dat shops hun producten net een paar euro goedkoper aanbieden dan anderen.

gewoon om boven aan het lijstje te komen.

het lijkt mij dat er dan op iets bezuinigt moet gaan worden omdat er minder winst op een product is.

en de goedkoopste shops zijn vaak alleen dozen schuivers die bijna geen support bieden.

de duurdere winkels in de pricewatch sturen vaak als er een artikel kapot is een nieuwe terug

dit hoef je niet te verwachten bij de goedkope winkels.

ben je vaak een maand verder voordat je wat terug krijgt.

betaal dan een paar euro extra voor goede support.

dit prijsdiscussie is er toch wel, of je nu een winkel noemt of niet want bij f kost ie zoveel en bij b zoveel, dan weer iedereen toch wel welke winkel ze bedoelen
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Lead    posted on 28-09-2009 21:57
Poster: RAS
... Links kan ik me gedeeltelijk in vinden: Als webshops reclame willen kunnen ze gebruik maken van de advertentiemogelijkheden, maar is geen namen noemen niet wat overdreven?

Goed gezien... namen noemen is het probleem niet, prijsvergelijk wel.

Poster: RAS
Misschien is djresource.eu zelfs de ideale site om een pricewatch voor dj-gear te beginnen alla tweakers.net

Het valt of staat met het bijhouden hiervan. Aangezien we al moeite hebben om de Gearbase actueel te houden denk ik dat dit snel zal doodbloeden.

Het noemen van een shop is wel toegestaan mits het maar niet gaat om : hij is hier het goedkoopst. Bij gerichte vragen etc is het noemen van een naam niet verboden, prijsvergelijk is hier alleen niet gewenst.

Maar zoek eens op de naam van deze shop, er bestaat al een heel topic over volgens mij.

Om in te gaan op de zaak : Als je een goede webshop zoekt is zou ik altijd een dealer zoeken van het merk wat je wilt hebben. Check hiervoor de site van het merk, meestal vind je hier wel een lijst met dealers. Dan weet je tenminste zeker dat het snor zit met de garantie, mocht je dit nodig hebben.
Let the BASS be louder
Lomme_    posted on 01-10-2009 17:36
Bedankt voor alle reacties!
Omdat ik het nog niet erg vertrouwde heb ik CDJ's gekocht van PaulBrugel, een DJR member Winking my eye
Mag een slotje op.

This is an old Topic

No new postings for 5.541 days.
 Post CommentThat would be 184.7 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

88 Users online: 17 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 31.176
Most visitors online this month : 97
Lifetime Pageviews since 2003 : 231.998.655