Poster: Laidback
nieuwe laidback luke - My God ?is ook een vieze track zeg! ?lekkere kicks! keihard! :D
Poster: Snoey
Vrijdag nieuwe telefoon, kan ik eindelijk internetten in de trein!!
Poster: Bawb
Vraagje,
Ik was gister bij Billy the Klit op het Plein en die dropte (denk ik) een remix van The Outhere Boys - Don't Stop (Wiggle Wiggle) en die vond ik meesterlijk. Ik heb geen opname, maar heeft iemand een idee welke remix dit eventueel kan zijn? Het was iig niet de 1994 original en ik kon het zo snel niet vinden op beatport of youpyoup (draadstaal haha).
Thnx
Poster: Hardshort
Stiekem even mn laatste productie ook hier ff spammen
////www.djresource.eu/Forum/topic/15325/%5BP%5D-Hardleetz-Heatwave-(wiggle-edit)/#last
En laat ff weten wat je dr van vind
Nog mensen die naar de schiedamse brandersfeesten gaan dit weekend trouwens ?
Poster: Lawrenz
Als je een laptop hebt, moet je je telefoon als modem gebruiken. Zit nu op m'n Macbook Pro met m'n Nokia 5800 als modem in de bus (ja, daar komt deze post vandaan, ik zit nu bij Vianen, nog een uurtje en dan ben ik weer thuis :P ).
Via de telefoon internetten is wel leuk, maar er ?gaat niets boven een groter scherm!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.