Poster: JollyJunkie
Weet iemand waar een 2e hands Rane Empath te krijgen is? (Of een nieuwe tegen een hele lage prijs)
Ik kan er nergens een vinden, niet op marktplaats speurders ebay...
Poster: EstacyPoster: JollyJunkie
Weet iemand waar een 2e hands Rane Empath te krijgen is? (Of een nieuwe tegen een hele lage prijs)
sleutelmuziek (ff engels vertalen en je weet de naam)
Je bedoelt keymusic, je mag hier gewoon namen van webshops noemen hoor. Zolang je er maar niet naar toe linkt.
Poster: JollyJunkie
Poster: Mixt-ApePoster: JollyJunkie
Wat bedoel je met goedkoop? Is 740 goedkoop genoeg?
EDIT: Voor een NIEUWE welteverstaan...Voor NL begrippen is dit misschien best goedkoop, alleen hij is in Amerika verkrijgbaar voor 900 dollar, 604 euro dus, zoveel heb ik er wel voor over maar geen 740...Iedereen die trouwens de track die ik een paar pagina's terug slecht vond: hij staat nu op nr. 1 op beatport
Poster: Luni-B
Edit: wat vinden jullie van de de naam " Mind Controllerz "
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.