Poster: Saskia
Heb nu se week dan vakantie dan weer een periode school dan weer se week en vakantie
ben maar blij want ik moet echt veel leren..
Wanneer komt er eigelijk weer een meeting want ik wil iedereen wel eens zien!
Poster: Crazy
ZO dan, vandaag met school naar Club Watt (waar Nighttown zat) geweest op de Kruiskade in Rotterdam - West. Kregen we een rondleiding en een workshop licht en geluid. Ik had heel toevallig expres me cd map in m'n tas gedaan omdat ik daarna toch bij een vriend ging draaien. Komen we daar, in 2 groepen ingedeeld. Jahoor, een dj set, uitleg alles gekregen (ik wist alles al enzo, we mochten alles aansluiten) en uiteindelijk werd er gevraagd wie er kan draaien. Iedereen wees mij dus aan. Ik m'n cd map gepakt, een hp aan hun gevraagd en een heerlijk setje weggegeven!
Met sommige mensen hier kan ik het op msn enzo keigoed vinden dus vind het leuk om die dan wel eens in het echt te zien en de mensen achter de plaatjes en posts
Poster: Flexii
haha stoer, dat zijn de dingen die school af en toe toch nog leuk maken he
Poster: djjw
Ow nou mij kan je wel zien.. kijk maar naar mn plaatje...!
Ik ben de middelste!!
Poster: Adrien1989
Ja beter komt er weer een zo'n meeting, vorige keer was leuk!
Poster: Jorrit
Weer in november, weer in de sneeuw, weer verkleumen... :D
Poster: justjustin
en weer niet kunnen vinden, Eerst helemaal het centrum inlopen en dan er uiteindelijk achter komen dat het pand naast het station is
maar even wachten tot lead iets van zich laat horen..Ik moet eigelijk leren maar dat is moeilijk als er een reloop rmx blackfire op me staat te wachten :P
Poster: Bouncy
Waar staat die dann??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.