De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dJORD    posted on 18-09-2009 18:13

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 10-10-2009 18:40
Mijn hobby is Martin Mac's en EAW XD ook een duur grapjeCool Maar vinyl is zeker duur, maar als je het toch leuk vind...?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Saskia    posted on 10-10-2009 18:47
Ja maar ik kan dat nu gewoon niet betalen Winking my eye
Estacy    posted on 10-10-2009 18:49
Poster: Esmee

@estacy, zet je dr toch een nieuwe brander in? zelfs ik als pc noob kan dat nog :P

let maar op: als ik zoiets probeer dan zul je zien dat ik de harde schijf wis op de een of andere manier.?

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Esmee    posted on 10-10-2009 18:53
Poster: Estacy

let maar op: als ik zoiets probeer dan zul je zien dat ik de harde schijf wis op de een of andere manier.?

das we knap maar ik begrijp dat je niet zo graag je pc openen doet. Ik zou persoonlijk nooit mn Dj gear open willen breken. Een ander zn pc niet.
Estacy    posted on 10-10-2009 18:56
Ik laat mijn oom al het pc werk doen, maar solderen ofzo is geen probleem voor mij. Alleen PC's... daarom ben ik zo'n fan van Ubuntu, het werkt zooo snel en makkelijk, heerlijk.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
niiicola    posted on 10-10-2009 19:15
Poster: Estacy
Ik laat mijn oom al het pc werk doen, maar solderen ofzo is geen probleem voor mij. Alleen PC's... daarom ben ik zo'n fan van Ubuntu, het werkt zooo snel en makkelijk, heerlijk.

Je kan ook mij inhuren hoor (A)
Gewoon.
Saskia    posted on 10-10-2009 19:35
Niks tegen jou maar ik zou iemand van 13 niet aan mijn pc laten :P
Leo981    posted on 10-10-2009 19:36
CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolhappy b-day,convert!CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool(overdreven,hoezo?Cool)
MaximDJ    posted on 10-10-2009 19:58
haha, ik ook niet XD
Ik heb ook altijd dat ik dan iets kapotmaak wat niet moet XD
Bouncy    posted on 10-10-2009 20:07
Poster: Saskia
Niks tegen jou maar ik zou iemand van 13 niet aan mijn pc laten :P

Mij welConfused
Nja, ik ben echt niet bang om iets te slopen... en zoals wij altijd zeggen:
If it can't be fixed with gaffa or a soldering iron.... its not worth fixing it!
Mja, k ben wat dat betreft een beetje een freak... k had m'n macbook nog geen dag... 3 keer raaie (A)
TheDutchDecks    posted on 10-10-2009 20:18
Poster: Bouncy

Mij welConfused

If it can't be fixed with gaffa or a soldering iron.... its not worth fixing it!

Mja, k ben wat dat betreft een beetje een freak... k had m'n macbook nog geen dag... 3 keer raaie (A)

ik weet wel dat jij nooit achter mijn booth mag staan Cool
Bouncy    posted on 10-10-2009 20:29
Poster: TheDutchDecks
Poster: Bouncy

Mij welConfused

ik weet wel dat jij nooit achter mijn booth mag staan Cool

Waarom hoor ik dat toch vakerConfused T mocht ook al niet van Esm?e:P
User edit by Bouncy on 10-10-2009 @ 20:29:29 (3%)
MaximDJ    posted on 11-10-2009 01:02
waohw..facckkk....een tondraaiende DJR...whieee XD Ff lekkers een paaarr scambuca op :D stuk of 10 ofzo..
Snoey    posted on 11-10-2009 05:31
Poster: Mixt-Ape

Een hobby kost geld. Vinyl is duur, maar sja, dan is dat maar zo!

Van mensen zoals jij raak ik weer geirriteerd. ?

Ten eerste

Vinyl heeft nog veel meer nadelen dan slechts een prijs.?
Alleen het aanbod, kwetsbaarheid en lomp formaat zijn al redenen om vinyl links te laten liggen.

Ten tweede

Een hobby hoeft niet per se geld te kosten, ligt er maar net aan hoe creatief of innovatief je ermee bent.?

Voor de rest geen zin om nog meer 'dumpert' achtige posts te lezen (Die comments onder die filmpjes weten ook hoe ze je goede humeur kunnen verpesten)

Gelukkig is de USB stick in opkomst, geen cd's meer branden :D Nog meer comfort, nog minder kwetsbaarheid en een nog kleiner volume. En de kwaliteit, die kan alleen nog maar omhoog gaan.?

Nu nog een digitale cd map (een touchscreen met daarin virtueel je cd map, de bladen van 4 vakken, met daarin je hoesjes en playlists van je aangeschafte cd's. Want scrollen door usb folders zie ik niet zitten.?

www.soundcloud.com/ten-hooven
MaximDJ    posted on 11-10-2009 10:02
Zo snoey, met het verkeerde been uit bed gestapt?
Katerheid....
DjVictorF    posted on 11-10-2009 10:51
Poster: MaximDJ
waohw..facckkk....een tondraaiende DJR...whieee XD Ff lekkers een paaarr scambuca op :D stuk of 10 ofzo..

Haha, jij hebt dan wel een kleine kater ja! ik kan je wat aanraden voor de volgende keer:
2 glazen water en een ibuprofen.? (Bewezen bij BrainiacCool en zelf getest!)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Saskia    posted on 11-10-2009 11:25
Vanavond Vatoooooo Happy, laughing
MaximDJ    posted on 11-10-2009 11:56
Poster: DjVictorF
Haha, jij hebt dan wel een kleine kater ja! ik kan je wat aanraden voor de volgende keer:
2 glazen water en een ibuprofen.? (Bewezen bij BrainiacCool en zelf getest!)

haha XD Dank je, ik ga het eens proberen:P Omg, ik herriner me niet eens meer dat ik dat heb geschreven?Cool
Roov    posted on 11-10-2009 12:24
(Bewezen bij BrainiacCool en zelf getest!)

Bij brainiac wordt nooit iets wetenschapelijks getest..
Als jullie me niet geloven, kijk de aflevering over : als je sneller rent in de regen vang je minder regen op.
User edit by Roov on 11-10-2009 @ 12:24:51 (78%)
DjVictorF    posted on 11-10-2009 13:26
Poster: Roov

Bij brainiac wordt nooit iets wetenschapelijks getest..
Als jullie me niet geloven, kijk de aflevering over : als je sneller rent in de regen vang je minder regen op.

OhCool Haha maar het werkt wel bij mij in ieder gevalWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Roov    posted on 11-10-2009 13:51

OhCool Haha maar het werkt wel bij mij in ieder gevalWinking my eye

Ibuprofin helpt sowieso tegen hoofdpijn, is hetzelfde als een aspirine, en water is sowieso goed Winking my eye
MaximDJ    posted on 11-10-2009 14:09
De kater is al weer weg XD Godsamme, gister was echt erg...
Mixt-Ape    posted on 11-10-2009 14:16
Poster: Snoey

Van mensen zoals jij raak ik weer geirriteerd. ?

Ten eerste

Vinyl heeft nog veel meer nadelen dan slechts een prijs.?
Alleen het aanbod, kwetsbaarheid en lomp formaat zijn al redenen om vinyl links te laten liggen.

Ten tweede

Een hobby hoeft niet per se geld te kosten, ligt er maar net aan hoe creatief of innovatief je ermee bent.?

Voor de rest geen zin om nog meer 'dumpert' achtige posts te lezen (Die comments onder die filmpjes weten ook hoe ze je goede humeur kunnen verpesten)

Gelukkig is de USB stick in opkomst, geen cd's meer branden :D Nog meer comfort, nog minder kwetsbaarheid en een nog kleiner volume. En de kwaliteit, die kan alleen nog maar omhoog gaan.?

Nu nog een digitale cd map (een touchscreen met daarin virtueel je cd map, de bladen van 4 vakken, met daarin je hoesjes en playlists van je aangeschafte cd's. Want scrollen door usb folders zie ik niet zitten.?

Slaagt echt op niks.
Het is niet omdat JIJ niet graag vinyl koopt dat ik dat ook niet mag doen. Bovendien is het aanbod net een PLUSPUNT voor mij. In mijn genre komt zelfs niet alles op digitale download...

Ik zeg ook niet dat een hobby geld MOET kosten. Ik koop zelf vinyl en dat kost geld, en dat is nu eenmaal zo dus vind ik het niet erg. Heeft weinig met creativiteit e maken volgens mij.

Ik zou nog vanalles kunnen zeggen en je beginnen te flamen, maar dan zou ik even dom overkomen als jij met je post...

Toch bedankt!
FML    posted on 11-10-2009 14:35
het nog minder kwetsbaarheid snap ik niet , nog nooit een plaat het niet zien doen in tegenstelling tot usb sticks en cd's !

+ de laatste dagen raken hier wel erg veel mensen geiriteerd , Get fucking laid all? !

op kosten van DJR ofcourse :D
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 11-10-2009 @ 14:36:57 (84%)
Tekhead    posted on 11-10-2009 15:11
Poster: Luni-B
het nog minder kwetsbaarheid snap ik niet , nog nooit een plaat het niet zien doen in tegenstelling tot usb sticks en cd's !

+ de laatste dagen raken hier wel erg veel mensen geiriteerd , Get fucking laid all? !

op kosten van DJR ofcourse :D

idd, mensen die nooit met vinyl draaien weten dat niet, ik heb hier vinyls liggen van meer dan 30 jaar geleden en die spelen zonder 1 hapering, als ik een cd van 7 jaar geleden insteek, mag ik blij zijn dat die het nog doet. Snoey, je lult maar wat uit je nek man.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

167 Users online: 4 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 85
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.425.293