Poster: Esmee
@estacy, zet je dr toch een nieuwe brander in? zelfs ik als pc noob kan dat nog :P
Poster: Estacy
let maar op: als ik zoiets probeer dan zul je zien dat ik de harde schijf wis op de een of andere manier.?
Poster: Estacy
Ik laat mijn oom al het pc werk doen, maar solderen ofzo is geen probleem voor mij. Alleen PC's... daarom ben ik zo'n fan van Ubuntu, het werkt zooo snel en makkelijk, heerlijk.
Poster: Saskia
Niks tegen jou maar ik zou iemand van 13 niet aan mijn pc laten :P
Poster: Bouncy
Mij wel
Nja, ik ben echt niet bang om iets te slopen... en zoals wij altijd zeggen:
If it can't be fixed with gaffa or a soldering iron.... its not worth fixing it!
Mja, k ben wat dat betreft een beetje een freak... k had m'n macbook nog geen dag... 3 keer raaie (A)
Poster: TheDutchDecksPoster: Bouncy
Mij wel
Nja, ik ben echt niet bang om iets te slopen... en zoals wij altijd zeggen:
If it can't be fixed with gaffa or a soldering iron.... its not worth fixing it!
Mja, k ben wat dat betreft een beetje een freak... k had m'n macbook nog geen dag... 3 keer raaie (A)
ik weet wel dat jij nooit achter mijn booth mag staan
Poster: Mixt-Ape
Een hobby kost geld. Vinyl is duur, maar sja, dan is dat maar zo!
Poster: MaximDJ
waohw..facckkk....een tondraaiende DJR...whieee XD Ff lekkers een paaarr scambuca op :D stuk of 10 ofzo..
Poster: DjVictorF
Haha, jij hebt dan wel een kleine kater ja! ik kan je wat aanraden voor de volgende keer:
2 glazen water en een ibuprofen.? (Bewezen bij Brainiacen zelf getest!)
(Bewezen bij Brainiacen zelf getest!)
Poster: Roov
Bij brainiac wordt nooit iets wetenschapelijks getest..
Als jullie me niet geloven, kijk de aflevering over : als je sneller rent in de regen vang je minder regen op.
OhHaha maar het werkt wel bij mij in ieder geval
Poster: Snoey
Van mensen zoals jij raak ik weer geirriteerd. ?
Ten eerste
Vinyl heeft nog veel meer nadelen dan slechts een prijs.?
Alleen het aanbod, kwetsbaarheid en lomp formaat zijn al redenen om vinyl links te laten liggen.
Ten tweede
Een hobby hoeft niet per se geld te kosten, ligt er maar net aan hoe creatief of innovatief je ermee bent.?
Voor de rest geen zin om nog meer 'dumpert' achtige posts te lezen (Die comments onder die filmpjes weten ook hoe ze je goede humeur kunnen verpesten)
Gelukkig is de USB stick in opkomst, geen cd's meer branden :D Nog meer comfort, nog minder kwetsbaarheid en een nog kleiner volume. En de kwaliteit, die kan alleen nog maar omhoog gaan.?
Nu nog een digitale cd map (een touchscreen met daarin virtueel je cd map, de bladen van 4 vakken, met daarin je hoesjes en playlists van je aangeschafte cd's. Want scrollen door usb folders zie ik niet zitten.?
Poster: Luni-B
het nog minder kwetsbaarheid snap ik niet , nog nooit een plaat het niet zien doen in tegenstelling tot usb sticks en cd's !
+ de laatste dagen raken hier wel erg veel mensen geiriteerd , Get fucking laid all? !
op kosten van DJR ofcourse :D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.