Poster: ThijsGIig lijkt het me wel erg vet als het lukt want heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar op een paar klassenfeestjes gedraaid. Ik ben ook nog lang geen topDJ maar dat word gelukkig ook niet echt gevraagd. Als ik mag draaien betekend dat dat ik ten minste een beetje netjes kan beatmatchen en timen enz..
Poster: Lead
Heeft iemand toevallig naar 3FM geluisterd rond 23:40:D
Ik was te gast in de studio met de CDJ-2000
Poster: Bouncy
Net alsof dat superbelangrijk isSorry, voor jullie arme lezers misschien niet maar voor mij betekend t wel iets. Superbelangrijk is het niet nee, dat zeg ik ook niet.Dit is tog maar de LL, moet het erg belangrijk zijn?
Poster: ThijsG
Sorry, voor jullie arme lezers misschien niet maar voor mij betekend t wel iets. Superbelangrijk is het niet nee, dat zeg ik ook niet.
Dit is tog maar de LL, moet het erg belangrijk zijn?
Poster: Flexii
is bij jullie de lay out in de lte leeuw ook zo versprongen?
Poster: Flexii
is bij jullie de lay out in de lte leeuw ook zo versprongen?
Poster: Dyno
Damn, ging pas mijn HDJ-1000 aan barrelz (heb gelukkig wel al een nieuwe), nu is mijn DJM-600-S aan het aftakelen. 3 van mijn faderknoppen zijn kapot. Snel maar even 5 nieuwe bestellen.
Poster: MaximDJ
Heeft iemand enig idee wat een IC'tje is van een Martin Mac 250?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.