Poster: Estacy
als je een bijv. een 100w rms versterker op 300w rms boxen aansluit, en je gaat flink hard draaien, dan probeert die versterker die boxen bij te benen, en het kan dan gebeuren dat je je versterker op blaast, wat een dure grap is. Maar voor thuis gebruik maakt het allemaal niet zo veel uit. Let wel op de Ohms: meer mag, minder niet! de meeste versterkers zijn 4 ohm, boxen vaak 8 ohm dus geen probleemtot op het punt dat je bijv. 2 4 ohm speakers op een kant aansluit. Dat vindt je versterker niet leuk, al heeft ie genoeg vermogen.
Poster: Estacy
voor zover ik heb gehoord, is de basis regel voor impedantie: meer mag, niet minder. Kga der verder ook niet dieper op in. En over die versterkers enzo, het ligt natuurlijk ook niet alleen aan het wattage. Mijn 50w rms Marantzje speelt een 150w rms skytec versterker er wel uit! Maar ik zou voor een versterker kiezen die sterker is dan de boxen, of natuurlijk actieve boxen, dan hoef je niet na te denken over de versterker.
Poster: kippebotje
Ik heb geleerd je versterker moet 1,5 keer je speaker zijn.
Dus een 300Watt RMS speaker met een 450Watt RMS versterker.
Met een goede afstelling van eq en compressor kan je best je versterker bijna helemaal opendraaien.
Maar let wel op dat je conus niet te ver komt anders is het snel over met de pret..
Poster: Tekhead
Ben al tijdje naar nachtegiel aan't kijken en daar hebben ze een dj uitgenodigd die een klein feestje mag bouwen, en wat een verschijning, een 17 jarige Female DJ:"Capital D", kende haar niet, maar dat ze talent heeft, is wel gebleken, en jongens, ze ziet er nog leuk uit ook.
Ben al tijdje naar nachtegiel aan't kijken en daar hebben ze een dj uitgenodigd die een klein feestje mag bouwen, en wat een verschijning, een 17 jarige Female DJ:"Capital D", kende haar niet, maar dat ze talent heeft, is wel gebleken, en jongens, ze ziet er nog leuk uit ook.
Poster: polly
die naam komt me bekend voor. Volgens mij heeft ze ook op misteryland gestaan.
En ze ziet er zeker leuk uit
En volgens mij heeft ze het dj?n van tomazos geleerd (als ik het me goed herinner)
heb geen flauw idee, wie hier met wie een relatie heeft, maar dan heeft Thomasoz een mooie en leuke partij, die nog kan D'jingen ook, wat kan een dj zich nog meer wensen
Poster: Esmee
iemand een idee hoe je met Duits de verleden tijd van heten uitspreekt? volgens t woordenboek is het hie? maar hoe spreek je dat uit? hies?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.