De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 (11/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dJORD    posted on 18-09-2009 18:13

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 ??

Vote :   

Saskia    posted on 23-09-2009 17:11
Poster: Bootstrap
Poster: Lawrenz

Mogge! Zit vandaag tot 15.00, daarna in de studio oefenen met wat medestudenten. Hoop 6 uur thuis te zijn?Cool

Mn broertje liet me gisteren wat horen van 'Terugklap' die ook in Hilversum naar school gaat. Zit in zijn 2e jaar sounddesign geloof ik. Echt gruwelijk dikke experimentele hiphop! Check het maar eens: link Vooral het nummer 'kleerscheuren' vind ik erg vet.

Ik heb btw net Logic Pro 9 binnen Cool Eens kijken of ik de komende tijd wat leuks kan bakken met wat hulp van mijn broertje de Logic expert Happy, laughing

echt zieke beats Happy, laughing

ccc    posted on 23-09-2009 22:21
MaximDJ    posted on 23-09-2009 22:37
Have a good night, DJR!Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Bootstrap    posted on 24-09-2009 01:00
Wil er nou niemand mijn mixje beoordelen? Cool

LINKJE
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tekhead    posted on 24-09-2009 01:01

Mogge! Zit vandaag tot 15.00, daarna in de studio oefenen met wat medestudenten. Hoop 6 uur thuis te zijn?Cool

Mn broertje liet me gisteren wat horen van 'Terugklap' die ook in Hilversum naar school gaat. Zit in zijn 2e jaar sounddesign geloof ik. Echt gruwelijk dikke experimentele hiphop! Check het maar eens: link Vooral het nummer 'kleerscheuren' vind ik erg vet.

Ik heb btw net Logic Pro 9 binnen Cool Eens kijken of ik de komende tijd wat leuks kan bakken met wat hulp van mijn broertje de Logic expert Happy, laughing

Nobody listen to hiphop. Wat men goed vindt aan hip hop moet men toch eens goed komen uitleggen aan mij, vind dit genre, net als Rap trouwens, de meest ergerlijke, bullshit stijl die ik ken,dan nog maar te zwijgen over hun look en kledijkeuze en hun outfitt combinatie, en hun i am the men show.

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bootstrap    posted on 24-09-2009 01:17
Poster: Tekhead

Nobody listen to hiphop. Wat men goed vindt aan hip hop moet men toch eens goed komen uitleggen aan mij, vind dit genre, net als Rap trouwens, de meest ergerlijke, bullshit stijl die ik ken,dan nog maar te zwijgen over hun look en kledijkeuze en hun outfitt combinatie, en hun i am the men show.

Dude, heb je het wel geluisterd of niet? Het is heel erg wazige hiphop, meer soort dubstep achtige vage shit Happy, laughing Ik vind het vet.

Hardshort    posted on 24-09-2009 01:18

ben ik volledig met je eens, toch denk ik dat elke muziekstijl gerespecteerd moet worden als snap ik zelf ook niet wat iemand er aan vind.

De kledij en de ''tuig'' uitstraling (hou me ten goede ik wil er niemand mee kwetsen) is overigens wel soms een ergenis bij mij.

Uiteindelijk moet ik wel zeggen dat zolang iemand zich in muziek verdiept niks verkeerd doet en alleen maar goed bezig is ongeacht muziekstijl

EDIT: wat er fout gaat met de quote weet ik niet maat zal wel aan de drank liggen Cool

Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
User edit by Hardshort on 24-09-2009 @ 01:26:14 (10%)
Bootstrap    posted on 24-09-2009 01:52
Ik vind het gewoon leuk om van veel genres wat mee te pakken. De meeste hiphop vind ik ook niet zo, maar dit vind ik erg vet en strak geproduceerd Happy, laughing Het is wel onzin om in een klap een heel genre af te kraken. Ik sta altijd open voor nieuwe dingen.
Mixt-Ape    posted on 24-09-2009 12:23
Poster: Hardshort

ben ik volledig met je eens, toch denk ik dat elke muziekstijl gerespecteerd moet worden als snap ik zelf ook niet wat iemand er aan vind.

De kledij en de ''tuig'' uitstraling (hou me ten goede ik wil er niemand mee kwetsen) is overigens wel soms een ergenis bij mij.

Uiteindelijk moet ik wel zeggen dat zolang iemand zich in muziek verdiept niks verkeerd doet en alleen maar goed bezig is ongeacht muziekstijl

EDIT: wat er fout gaat met de quote weet ik niet maat zal wel aan de drank liggen Cool

100% Gelijk heb je.

Bootstrap    posted on 24-09-2009 15:02
Mijn allerleerste logic probeersel: link Het is nog lang geen hele track, maar ik vind het wel leuk dat ik na een uurtje dit eruit heb gekregen Happy, laughing Met ableton lukte me dat op de een of andere manier niet..
ccc    posted on 24-09-2009 16:11

Iemand die mij kan vertellen hoe het nummer op 0:45 heet.
User edit by ccc on 24-09-2009 @ 16:12:03 (100%)
Estacy    posted on 24-09-2009 16:43
Hip-hop ben ik in het algemeen niet zo'n fan van, maar er zijn wel nummers die ik kan waarderen (bijv. No diggity - blackstreet of KRS one - sound of da police)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DjVictorF    posted on 24-09-2009 16:57

Ik vind het zeker vet klinken!

Ik vind hiphop steeds leuker worden. Het is gewoon chil om te luisteren. Door hiphop focus ik me niet alleen op House waardoor ik mijn intresse voor House houd. Hierdoor komen die House beats alleen maar harder.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
TheDutchDecks    posted on 24-09-2009 18:24
ik weet dat de Pro cdj's goed tegen een schok kunnen,
dat weten we allemaal van onze schuddende Lead.
maar toen ik het ging proberen met mijn CDJ-400 viel het me tegen eigelijk.
en nu de vraag we omdat we een aantal mense hebbe die liever een denon hebbe dan pio,
hoe goed kunnen denon spelers daar tegen want dat is mij niet echt bekend.
dus als iemand zijn denon is op pakt en door elkaar schud,
kan die ons is vertellen wat er dan gebeurd Cool
Tekhead    posted on 24-09-2009 22:08
Poster: TheDutchDecks
en nu de vraag we omdat we een aantal mense hebbe die liever een denon hebbe dan pio,

Als je graag shaked moet je achter de drankbar gaan staan, en niet achter een dj booth Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mixt-Ape    posted on 24-09-2009 23:10
Vind ik ook. Waarom zou je het riskeren je dure gear kapot te doen?
User edit by Mixt-Ape on 24-09-2009 @ 23:10:31 (100%)
DJADMIN    posted on 24-09-2009 23:15
Ik heb nu niet bepaald dat ik mn cdj's zie staan en denk : zo, daar ga ik nu eens lekker mee schudden vandaag...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bouncy    posted on 24-09-2009 23:31
Poster: Mixt-Ape
Vind ik ook. Waarom zou je het riskeren je dure gear kapot te doen?

Sommige stukjes gear zijn er voor gemaakt om uit te testen hea! (review exemplaren?)
Boyd    posted on 25-09-2009 08:39
Boyd ligt vandaag weer eens ziek in bed, misselijkheid en buikkramp.
ccc    posted on 25-09-2009 09:07
Is jou username altijd Boydgrift geweest?

Ik heb altijd en dan ook echt altijd Bodygrift gelezen, het is dat je nu zelf Boyd schrijft. Cool
Stefjuuh    posted on 25-09-2009 09:22
Poster: TheDutchDecks

Ligt eraan hoe je eraan schudt.. Het tikken en klappen vangt hij wel op, cocktail shaken gaat iets te ver.. Ultieme test: Draaien met je set op een dikke Sub..
ccc    posted on 25-09-2009 09:27
Poster: Stefjuuh

Ligt eraan hoe je eraan schudt.. Het tikken en klappen vangt hij wel op, cocktail shaken gaat iets te ver.. Ultieme test: Draaien met je set op een dikke Sub..

Hoezo gaat cocktail shaken te ver? Dat doet Lead ook in het filmpje.
TimmyV    posted on 25-09-2009 09:38
Lead laat zien dat ze wel wat kunnen verdragen. Dat betekent niet dat je het moet doen. Daar zijn ze niet voor gemaakt. Tenminste, zoeits kan ik niet terug vinden in de specificaties.
Let's go f*cking mental
ccc    posted on 25-09-2009 09:55
Poster: TimmyV
Dat betekent niet dat je het moet doen. Daar zijn ze niet voor gemaakt.

Niet?? Ik dacht dat ze dat extra zo hadden gemaakt zodat je er een extra show mee kan geven.

Roov    posted on 25-09-2009 09:56
Poster: BoydGrift
Boyd ligt vandaag weer eens ziek in bed, misselijkheid en buikkramp.

Beterschap!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

396 Users online: 146 Guests (250 Unknown)
Pages generated today : 51.862
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.666.224