Poster: BootstrapPoster: Lawrenz
Mogge! Zit vandaag tot 15.00, daarna in de studio oefenen met wat medestudenten. Hoop 6 uur thuis te zijn?
Mn broertje liet me gisteren wat horen van 'Terugklap' die ook in Hilversum naar school gaat. Zit in zijn 2e jaar sounddesign geloof ik. Echt gruwelijk dikke experimentele hiphop! Check het maar eens: link Vooral het nummer 'kleerscheuren' vind ik erg vet.
Ik heb btw net Logic Pro 9 binnenEens kijken of ik de komende tijd wat leuks kan bakken met wat hulp van mijn broertje de Logic expert
echt zieke beats
Poster: BootstrapPoster: Lawrenz
Mogge! Zit vandaag tot 15.00, daarna in de studio oefenen met wat medestudenten. Hoop 6 uur thuis te zijn?
Mn broertje liet me gisteren wat horen van 'Terugklap' die ook in Hilversum naar school gaat. Zit in zijn 2e jaar sounddesign geloof ik. Echt gruwelijk dikke experimentele hiphop! Check het maar eens: link Vooral het nummer 'kleerscheuren' vind ik erg vet.
Ik heb btw net Logic Pro 9 binnenEens kijken of ik de komende tijd wat leuks kan bakken met wat hulp van mijn broertje de Logic expert
Nobody listen to hiphop. Wat men goed vindt aan hip hop moet men toch eens goed komen uitleggen aan mij, vind dit genre, net als Rap trouwens, de meest ergerlijke, bullshit stijl die ik ken,dan nog maar te zwijgen over hun look en kledijkeuze en hun outfitt combinatie, en hun i am the men show.
Poster: TekheadPoster: BootstrapPoster: Lawrenz
Nobody listen to hiphop. Wat men goed vindt aan hip hop moet men toch eens goed komen uitleggen aan mij, vind dit genre, net als Rap trouwens, de meest ergerlijke, bullshit stijl die ik ken,dan nog maar te zwijgen over hun look en kledijkeuze en hun outfitt combinatie, en hun i am the men show.
Dude, heb je het wel geluisterd of niet? Het is heel erg wazige hiphop, meer soort dubstep achtige vage shitIk vind het vet.
Poster: TekheadPoster: BootstrapPoster: Lawrenz
ben ik volledig met je eens, toch denk ik dat elke muziekstijl gerespecteerd moet worden als snap ik zelf ook niet wat iemand er aan vind.
De kledij en de ''tuig'' uitstraling (hou me ten goede ik wil er niemand mee kwetsen) is overigens wel soms een ergenis bij mij.
Uiteindelijk moet ik wel zeggen dat zolang iemand zich in muziek verdiept niks verkeerd doet en alleen maar goed bezig is ongeacht muziekstijl
EDIT: wat er fout gaat met de quote weet ik niet maat zal wel aan de drank liggen
Poster: HardshortPoster: TekheadPoster: BootstrapPoster: Lawrenz
ben ik volledig met je eens, toch denk ik dat elke muziekstijl gerespecteerd moet worden als snap ik zelf ook niet wat iemand er aan vind.
De kledij en de ''tuig'' uitstraling (hou me ten goede ik wil er niemand mee kwetsen) is overigens wel soms een ergenis bij mij.
Uiteindelijk moet ik wel zeggen dat zolang iemand zich in muziek verdiept niks verkeerd doet en alleen maar goed bezig is ongeacht muziekstijl
EDIT: wat er fout gaat met de quote weet ik niet maat zal wel aan de drank liggen
100% Gelijk heb je.
Poster: Bootstrap
Poster: TheDutchDecks
ik weet dat de Pro cdj's goed tegen een schok kunnen,
dat weten we allemaal van onze schuddende Lead.
maar toen ik het ging proberen met mijn CDJ-400 viel het me tegen eigelijk.
en nu de vraag we omdat we een aantal mense hebbe die liever een denon hebbe dan pio,
hoe goed kunnen denon spelers daar tegen want dat is mij niet echt bekend.
dus als iemand zijn denon is op pakt en door elkaar schud,
kan die ons is vertellen wat er dan gebeurd
Poster: Mixt-Ape
Vind ik ook. Waarom zou je het riskeren je dure gear kapot te doen?
Poster: TheDutchDecks
ik weet dat de Pro cdj's goed tegen een schok kunnen,
dat weten we allemaal van onze schuddende Lead.
maar toen ik het ging proberen met mijn CDJ-400 viel het me tegen eigelijk.
en nu de vraag we omdat we een aantal mense hebbe die liever een denon hebbe dan pio,
hoe goed kunnen denon spelers daar tegen want dat is mij niet echt bekend.
dus als iemand zijn denon is op pakt en door elkaar schud,
kan die ons is vertellen wat er dan gebeurd
Poster: Stefjuuh
Ligt eraan hoe je eraan schudt.. Het tikken en klappen vangt hij wel op, cocktail shaken gaat iets te ver.. Ultieme test: Draaien met je set op een dikke Sub..
Poster: TimmyV
Dat betekent niet dat je het moet doen. Daar zijn ze niet voor gemaakt.
Poster: BoydGrift
Boyd ligt vandaag weer eens ziek in bed, misselijkheid en buikkramp.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.