De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 (10/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dJORD    posted on 18-09-2009 18:13

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 25 ??

Vote :   

Snoey    posted on 22-09-2009 16:34
Poster: Lawrenz

Als je een laptop hebt, moet je je telefoon als modem gebruiken. Zit nu op m'n Macbook Pro met m'n Nokia 5800 als modem in de bus (ja, daar komt deze post vandaan, ik zit nu bij Vianen, nog een uurtje en dan ben ik weer thuis :P ).

Via de telefoon internetten is wel leuk, maar er ?gaat niets boven een groter scherm!

Haha, geniaal. Ik heb alleen geen idee hoe dat werkt.
www.soundcloud.com/ten-hooven
ccc    posted on 22-09-2009 16:42

Als je een laptop hebt, moet je je telefoon als modem gebruiken. Zit nu op m'n Macbook Pro met m'n Nokia 5800 als modem in de bus (ja, daar komt deze post vandaan, ik zit nu bij Vianen, nog een uurtje en dan ben ik weer thuis :P ).

Via de telefoon internetten is wel leuk, maar er ?gaat niets boven een groter scherm!

Kun je beter een dongle pakken. Sneller, goedkoper en makkelijker.
Snoey    posted on 22-09-2009 16:45
Maja een laptop past niet in je broekzak :P
Ywe    posted on 22-09-2009 16:48
Poster: ccc

ja maar moet je weer dongel abbo hebben en ik heb al onbeperkt intrnet op mobiel :P
Bartjens    posted on 22-09-2009 16:53

Kun je eens vertellen hoe je dat doet?? Is idd wel handig! Cool
www.djbrowbeat.com
Lawrenz    posted on 22-09-2009 19:39

Sneller wel, goedkoper niet en makkelijker niet altijd. Ik betaal een tientje in de maand extra voor onbeperkt internet, wel met een niet hele snelle lijn, maar snel genoeg om even mails te checken, te surfen of te msn'en. Terwijl de dongel/echte mobiel internet abbo's minstens 20 euro in de maand zijn. En makkelijkheid: als ik nu m'n Nokia aan m'n Mac hang en ik selecteer op m'n phone de PC Suite modus, en klik in Mac OS X op verbinding maken in de bovenste balk is ie klaar. Daar kan zo'n echt mobiel internet abbo niet tegenop!

@ Bartjens: heb gegoogled, en toen kwam ik een support page van nokia tegen waarop stond dat je in de modeminstellingen van de nokia 5800 in Mac OS X als dialnumber *#99# in moest voeren. Daarmee maakt ie verbinding met het internet dat je telefoon gebruikt en wordt het doorgelust naar je Mac(book) als modem!

Bartjens    posted on 22-09-2009 19:54
@ Bartjens: heb gegoogled, en toen kwam ik een support page van nokia tegen waarop stond dat je in de modeminstellingen van de nokia 5800 in Mac OS X als dialnumber *#99# in moest voeren. Daarmee maakt ie verbinding met het internet dat je telefoon gebruikt en wordt het doorgelust naar je Mac(book) als modem!

Ok, gaaf. Hoe lus je je mobiel door naar je mac dan, gewoon met mini usb?
www.djbrowbeat.com
LouisCasper    posted on 22-09-2009 20:06
Weet iemand toevallig hoe het tweede nummer heet wat in dit filmpje gedraaid wordt? (Na de aankondiging van Armin van Buuren) Ik ben de naam even kwijt.
Alvast bedankt!
http://www.louiscasper.com
Lawrenz    posted on 22-09-2009 20:51
Poster: Bartjens

Ok, gaaf. Hoe lus je je mobiel door naar je mac dan, gewoon met mini usb?

Bij m'n nokia zat een kabeltje. Ik weet niet of het ook zo werkt met andere telefoons hoor! Kan zijn dat die anders herkend worden.

Bouncy    posted on 22-09-2009 20:51
Poster:?Look
Weet iemand toevallig hoe het tweede nummer heet wat in dit filmpje gedraaid wordt? (Na de aankondiging van Armin van Buuren) Ik ben de naam even kwijt.

Alvast bedankt!

L?ger & Lake - Word

is dat!
User edit by Bouncy on 22-09-2009 @ 20:52:00 (100%)
Bart_    posted on 22-09-2009 21:01
Bij m'n SE W960 zat ook zo'n kabeltje voor USB.
Dan kan je kiezen: Opslagapparaat (wordt dan gezien als HDD van 8GB) of voor Modemverbinding (wordt dan gezien als Modem (duuh)).
Maar zelf gebruik 'k m'n SE W960 niet als modem.
TimmyV    posted on 22-09-2009 21:08
Zoooo! Nieuwe meubel vandaag in elkaar gezet. Nu nog een oplossing vinden voor me KRK's.
Let's go f*cking mental
Bartjens    posted on 22-09-2009 22:01
Bij m'n nokia zat een kabeltje. Ik weet niet of het ook zo werkt met andere telefoons hoor! Kan zijn dat die anders herkend worden.

Ok, Thx, ga ik eens proberen. Smile Ik heb zelf de N95. We will see...

Poster:?TimmyV
Zoooo! Nieuwe meubel vandaag in elkaar gezet. Nu nog een oplossing vinden voor me KRK's.

Foto???Cool
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 22-09-2009 @ 22:01:43 (59%)
TimmyV    posted on 22-09-2009 22:12
@ Bartjens: Foto zal ik morgen even maken Happy, laughing
Let's go f*cking mental
Snoey    posted on 22-09-2009 22:18
Poster: Bartjens

Kun je eens vertellen hoe je dat doet?? Is idd wel handig! Cool

Het is trouwens niet toegestaan om je mobiel als modem te gebruiken. Ik weet alleen niet wat de gevolgen zijn als je gesnapt wordt.

ccc    posted on 22-09-2009 22:44
Hoezo is dat niet toegestaan?
Snoey    posted on 22-09-2009 22:56
Check maar het contract van de profider Hi. Dat zal dan niet de enige profider zijn waar het in staat.
ccc    posted on 22-09-2009 22:59
(Het is provider, bedoel ik niet kinderachtig :P)

Vreemd, ik heb ook wel eens geprobeerd mijn telefoon als modem te gebruiken, maar dit lukte niet en heb ik met de helpdesk gebeld en die hielpen mij toen der tijd. Spreek ik wel over 2/3 jaar terug ofzo. En was bij Vodafone.
Bootstrap    posted on 22-09-2009 23:55
(Het is provider, bedoel ik niet kinderachtig :P)

Vreemd, ik heb ook wel eens geprobeerd mijn telefoon als modem te gebruiken, maar dit lukte niet en heb ik met de helpdesk gebeld en die hielpen mij toen der tijd. Spreek ik wel over 2/3 jaar terug ofzo. En was bij Vodafone.

Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat dit niet mag, omdat je dan veel meer van de verbinding vraagt dan met een telefoon.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Lawrenz    posted on 23-09-2009 08:08
Poster: Snoey
Check maar het contract van de profider Hi. Dat zal dan niet de enige profider zijn waar het in staat.

Klopt, Hi staat het niet toe. T-mobile daarentegen vermeldt nergens in haar voorwaarden dat dit niet is toegestaan. Er is zelfs op het T-mobile forum door iemand gevraagd of het mocht, en hij kreeg van de klantenservice antwoord dat het wel toegestaan was.
Bootstrap    posted on 23-09-2009 08:19
Goedemorgen deze vroege morgen CoolSjezus wat vroeg.. Gelukkig heb ik maar tot 1 uur college.
Lawrenz    posted on 23-09-2009 08:25
Poster: Bootstrap
Goedemorgen deze vroege morgen CoolSjezus wat vroeg.. Gelukkig heb ik maar tot 1 uur college.

Mogge! Zit vandaag tot 15.00, daarna in de studio oefenen met wat medestudenten. Hoop 6 uur thuis te zijn?Cool
justjustin    posted on 23-09-2009 09:31

Klopt, Hi staat het niet toe. T-mobile daarentegen vermeldt nergens in haar voorwaarden dat dit niet is toegestaan. Er is zelfs op het T-mobile forum door iemand gevraagd of het mocht, en hij kreeg van de klantenservice antwoord dat het wel toegestaan was.

Alle providers werken met een "Fair-use" gedragscode! Dit betekend dat het internetten alleen gebruikt mag worden met een mobiele telefoon in dit geval! De "Fair-Use" houdt bij de meeste providers in dat als je meer dan 10x van de gemiddelde gebruiker verbruikt en dit regelmatig voorkomt, zullen ze je een waarschuwing?sturen per brief!
Als je hierna niet je gebruik matigt mogen ze een ander abonnement afsluiten (waar het internetten bijvoorbeeld een datalimiet heeft)

Tegenwoordig zit er op telefoons vaak een Modem functie op en dat maakt het heel makelijk om te internetten op je laptop, dan moet er wel vaak een instelling bij internet aangepast worden.
User edit by justjustin on 23-09-2009 @ 09:32:16 (1%)
Bootstrap    posted on 23-09-2009 15:01

Mogge! Zit vandaag tot 15.00, daarna in de studio oefenen met wat medestudenten. Hoop 6 uur thuis te zijn?Cool

Mn broertje liet me gisteren wat horen van 'Terugklap' die ook in Hilversum naar school gaat. Zit in zijn 2e jaar sounddesign geloof ik. Echt gruwelijk dikke experimentele hiphop! Check het maar eens: link Vooral het nummer 'kleerscheuren' vind ik erg vet.

Ik heb btw net Logic Pro 9 binnen Cool Eens kijken of ik de komende tijd wat leuks kan bakken met wat hulp van mijn broertje de Logic expert Happy, laughing
ccc    posted on 23-09-2009 15:13
Poster: justjustin

Alle providers werken met een "Fair-use" gedragscode! Dit betekend dat het internetten alleen gebruikt mag worden met een mobiele telefoon in dit geval! De "Fair-Use" houdt bij de meeste providers in dat als je meer dan 10x van de gemiddelde gebruiker verbruikt en dit regelmatig voorkomt, zullen ze je een waarschuwing?sturen per brief!
Als je hierna niet je gebruik matigt mogen ze een ander abonnement afsluiten (waar het internetten bijvoorbeeld een datalimiet heeft)

Tegenwoordig zit er op telefoons vaak een Modem functie op en dat maakt het heel makelijk om te internetten op je laptop, dan moet er wel vaak een instelling bij internet aangepast worden.

Je hebt ook providers die brengen gewoon 7000 euro in rekening.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

176 Users online: 21 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 14.755
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.269.820

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use