Poster: Lawrenz
Als je een laptop hebt, moet je je telefoon als modem gebruiken. Zit nu op m'n Macbook Pro met m'n Nokia 5800 als modem in de bus (ja, daar komt deze post vandaan, ik zit nu bij Vianen, nog een uurtje en dan ben ik weer thuis :P ).
Via de telefoon internetten is wel leuk, maar er ?gaat niets boven een groter scherm!
Als je een laptop hebt, moet je je telefoon als modem gebruiken. Zit nu op m'n Macbook Pro met m'n Nokia 5800 als modem in de bus (ja, daar komt deze post vandaan, ik zit nu bij Vianen, nog een uurtje en dan ben ik weer thuis :P ).
Via de telefoon internetten is wel leuk, maar er ?gaat niets boven een groter scherm!
Poster: ccc
Kun je beter een dongle pakken. Sneller, goedkoper en makkelijker.
Poster: cccPoster: Lawrenz
Kun je beter een dongle pakken. Sneller, goedkoper en makkelijker.
Sneller wel, goedkoper niet en makkelijker niet altijd. Ik betaal een tientje in de maand extra voor onbeperkt internet, wel met een niet hele snelle lijn, maar snel genoeg om even mails te checken, te surfen of te msn'en. Terwijl de dongel/echte mobiel internet abbo's minstens 20 euro in de maand zijn. En makkelijkheid: als ik nu m'n Nokia aan m'n Mac hang en ik selecteer op m'n phone de PC Suite modus, en klik in Mac OS X op verbinding maken in de bovenste balk is ie klaar. Daar kan zo'n echt mobiel internet abbo niet tegenop!@ Bartjens: heb gegoogled, en toen kwam ik een support page van nokia tegen waarop stond dat je in de modeminstellingen van de nokia 5800 in Mac OS X als dialnumber *#99# in moest voeren. Daarmee maakt ie verbinding met het internet dat je telefoon gebruikt en wordt het doorgelust naar je Mac(book) als modem!
@ Bartjens: heb gegoogled, en toen kwam ik een support page van nokia tegen waarop stond dat je in de modeminstellingen van de nokia 5800 in Mac OS X als dialnumber *#99# in moest voeren. Daarmee maakt ie verbinding met het internet dat je telefoon gebruikt en wordt het doorgelust naar je Mac(book) als modem!
Poster: BartjensPoster: Lawrenz
@ Bartjens: heb gegoogled, en toen kwam ik een support page van nokia tegen waarop stond dat je in de modeminstellingen van de nokia 5800 in Mac OS X als dialnumber *#99# in moest voeren. Daarmee maakt ie verbinding met het internet dat je telefoon gebruikt en wordt het doorgelust naar je Mac(book) als modem!
Ok, gaaf. Hoe lus je je mobiel door naar je mac dan, gewoon met mini usb?Bij m'n nokia zat een kabeltje. Ik weet niet of het ook zo werkt met andere telefoons hoor! Kan zijn dat die anders herkend worden.
Poster:?Look
Weet iemand toevallig hoe het tweede nummer heet wat in dit filmpje gedraaid wordt? (Na de aankondiging van Armin van Buuren) Ik ben de naam even kwijt.
Alvast bedankt!
Bij m'n nokia zat een kabeltje. Ik weet niet of het ook zo werkt met andere telefoons hoor! Kan zijn dat die anders herkend worden.
Poster:?TimmyV
Zoooo! Nieuwe meubel vandaag in elkaar gezet. Nu nog een oplossing vinden voor me KRK's.
Poster: BartjensPoster: Lawrenz
Kun je eens vertellen hoe je dat doet?? Is idd wel handig!
Het is trouwens niet toegestaan om je mobiel als modem te gebruiken. Ik weet alleen niet wat de gevolgen zijn als je gesnapt wordt.
Poster: ccc
(Het is provider, bedoel ik niet kinderachtig :P)
Vreemd, ik heb ook wel eens geprobeerd mijn telefoon als modem te gebruiken, maar dit lukte niet en heb ik met de helpdesk gebeld en die hielpen mij toen der tijd. Spreek ik wel over 2/3 jaar terug ofzo. En was bij Vodafone.
Poster: Snoey
Check maar het contract van de profider Hi. Dat zal dan niet de enige profider zijn waar het in staat.
Poster: Bootstrap
Goedemorgen deze vroege morgenSjezus wat vroeg.. Gelukkig heb ik maar tot 1 uur college.
Klopt, Hi staat het niet toe. T-mobile daarentegen vermeldt nergens in haar voorwaarden dat dit niet is toegestaan. Er is zelfs op het T-mobile forum door iemand gevraagd of het mocht, en hij kreeg van de klantenservice antwoord dat het wel toegestaan was.
Mogge! Zit vandaag tot 15.00, daarna in de studio oefenen met wat medestudenten. Hoop 6 uur thuis te zijn?
Poster: justjustin
Alle providers werken met een "Fair-use" gedragscode! Dit betekend dat het internetten alleen gebruikt mag worden met een mobiele telefoon in dit geval! De "Fair-Use" houdt bij de meeste providers in dat als je meer dan 10x van de gemiddelde gebruiker verbruikt en dit regelmatig voorkomt, zullen ze je een waarschuwing?sturen per brief!
Als je hierna niet je gebruik matigt mogen ze een ander abonnement afsluiten (waar het internetten bijvoorbeeld een datalimiet heeft)
Tegenwoordig zit er op telefoons vaak een Modem functie op en dat maakt het heel makelijk om te internetten op je laptop, dan moet er wel vaak een instelling bij internet aangepast worden.
Je hebt ook providers die brengen gewoon 7000 euro in rekening.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.