AboutDJ:
Pioneer heeft het dus slim aangepakt met de CDJ-2000 door de appel niet al tever van de boom te laten vallen...
skatchworx:
Pioneer DJ would be crazy to have the new CDJ apple fall far from the tree...
Poster: Cyspoz
Ik vond het artikel op AboutDJ maar een flodderig verhaal waar ik niet zoveel mee kon. Ik verbaasde me ook toen ik de uitspraak over de appel van de boom tegen kwam.
Poster: Prozei
Ik hoorde dat er nog maar 1 900 in nl was en die stond bij het tafeltje bij lead.
Poster: Delcone
eindelijk een knap filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=wCmoKuMpMzI
Poster: LLCoolP
Fijne close up!schrok alleen even toen ik daar wat drank naast de NIEUWE cd spelers zag staan, boeit hun dus niks als deze al kapot zijn
Show some respect!
Poster: Bouncy
Euhm... je stelt je wel een beetje aan.... je doet net alsof die nieuwe speler GOD is ofzo...
Poster: Roalin
Precies, er staat toch het merk Pioneer op, dan zal die toch wel tegen een beetje wijn kunnen...
Poster: Victor
Ik hoop dat je dat als geintje bedoelt...
Poster: Bouncy
nee, dat doet ie niet, een uit muziekspeler voor dit doel en voor deze prijs moet dat kunnen hebben
Van CD spelers ken ik er geen enkele die er tegen kan.
Poster: Delcone
eindelijk een knap filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=wCmoKuMpMzI
Dateq mixers en nog een aantal andere kunnen redelijk wat drank hebben door het gebruikte design. De verticaal gemonteerde printplaten zorgen ervoor dat drank langs de elektronica af gaat en onderin de behuizing komt die op dat moment als een soort van lekbak functioneert. Maar dat zijn denk ik ook wel meteen de enige uitzonderingen. Van CD spelers ken ik er geen enkele die er tegen kan.
Ooit ??n keer op een typisch studenten feestje iemand een volledig flesje bier door een oude Philips huis-tuin-en-keuken versterker zien gieten. Dat deed die kerel erg goed want het ging precies over het koelrib langs de meeste elektronica af. Geloof dat het beest nog een uur heeft gewerkt voordat de zekering er uit vloog.
Volgens mij kunnen de meeste spelers wel tegen wat spetters drank maar is het altijd funest als dat plak spul onder knoppen komt en bij schakelaars.
Poster: Woudtje
Ik dacht ff van; Zit die gozer daar nou te snuiven op de achtergrond.
Poster: LLCoolP
Fijne close up!schrok alleen even toen ik daar wat drank naast de NIEUWE cd spelers zag staan, boeit hun dus niks als deze al kapot zijn
Show some respect!
Poster: Snoey
?tijdens en/of achteraf een drankje om te netwerken of te socializen.
Poster: Basrose
Daar heb je toch een bar voor? kan je gelijk nieuwe bestellen als het op is :D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.