hoe kan het trouwens dat de cdj 2000's die hier staan, niet 'rood' worden zodra ze met USB op Traktor (pro) werken?
als ik de cdj 2000's hier van DISC naar USB > Computer switch, en dus ook goed werken met Traktor, blijven ze wit,
ze hebben nog een firmware 2.0, en liep 1 keer vast bij Ejecten van een Disc, worden vanavond geupdate, maar ik vind het vreemd dat ze Wit blijven ipv rood zodra ze met de computer gaan werken,
de huis dj wist het ook niet hoe dit kon, dus vraag het hier even
Poster: Tomazos
en waarom die hoeveelheid meenemen aan muziek?
ik zit echt puur alleen in het brede allround dj gebeuren, meeste allround dj's die hele avonden draaien plannen geen 'setjes', en is daarom is rekordbox ook voor ons als allround dj niet een super essensieel onderdeel,
Poster: Dolivieira
Idd ben het voor de volle 200% met Snoey eens. Maak niet uit wat je draait iedereen kan met rekordbox een bepaalde kant op.
Poster: Lucalicious
idd, iedereen denkt dat je met rekordbox je set voorplant, maar dan is niet perse zo!
je kunt gewoon je cue's en loops e.d. vast voorbereiden.
Poster: Dolivieira
Kijk daarom hou ik mijn CDJ1000MK3 nog. Ik heb op Vlaardingen festival ook met die CDJ2000 gedraait en daar was ook iets mee. Pioneer moet dat toch snel gaan oplossen,
Poster: Tomazos
opnieuw aan en uit zetten is het ook gefixt,
heb net een mail gestuurd met dit probleem
kijken of er reactie op komt
Poster: Cyspoz
Heb je het trouwens bij beide spelers Tomazos? Als het namelijk maar bij ??n speler is dan kan het ook duiden op een mechanisch defect wat een crash tot gevolg heeft.
Poster: HouseContainer
Hmmm Pioneer lijkt weer iets mooi nieuws toe te gaan voegen in de volgende Firmware update. Single Digit BPM Value Precision.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.