Poster: mrwhoopie
Heb je ooit al eens op een 1000 of 2000 gedraaid?Want hij is toch wel echt een stuk trager?
Poster: Xtremer
Heb je Quantize ingeschakeld binnen Rekordbox?
Een of alle tracks selecteren ---> tabje Info en dan 'Quantize op CDJ inschakelen'.
Zijn er hier nog die last hebben dat rekordbox zijn liedjes ineens kwijt is?
ik heb een hoop tracks die hij zogezegd niet meer vind,maar uiteindelijk staan ze wel nog waar ze stonden...
Wel als je geen verschil merkt scheelt er wel iets met je tijdsgevoel...het inladen van een track duurt gewoon veel te lang op de 900...
Poster: Xtremer
?
Ik heb er zelf geen last van. Mocht je ook maar iets aan de locatie van de track aanpassen dan werkt de track al niet meer. Ook als je je ID3 tags aanpast kan het problemen geven. Het werkt net als HTML, een kleine aanpassing in de code kan er voor zorgen dat het niet meer werkt. Ik raad je aan om al je tracks opnieuw te laden in Rekordbox, dan weet je zeker dat het werkt.
Poster: djdolivieira
Kom op man met je veel te lang. Geduld is ook op zijn plaats. Het gaat op milliseconde. Overdrijven?is ook niet nodig. Je doet niet of dat ding 20 sec nodig heeft.??Ik ben het hier totaal mee eens. Het laden zal misschien ietsjes langer duren, maar niet om je er aan te ergen.
Poster: CoenBaas5300
Ik ben het hier totaal mee eens. Het laden zal misschien ietsjes langer duren, maar niet om je er aan te ergen.
Poster: Lucalicious
even voor de zekerheid, kunnen de cdj 900 en 2000 nou ook gewone usb sticks lezen, of moeten de tracks eerst per se door rekordbox zijn gehaald?
even voor de zekerheid, kunnen de cdj 900 en 2000 nou ook gewone usb sticks lezen, of moeten de tracks eerst per se door rekordbox zijn gehaald?
Poster: djdolivieira
Beetje geduld op zijn plaats. Dat zie ik in de Bus ook elke dag met inchecken.?Het?moet met de snelheid van 3 Mag tegenwoordig.
Poster: Woudtje
Je kan gewoon een usb-stick gebruiken met muziek die niet door recordbox is gehaald.
Poster: Lead
Het zou kunnen, maar is net alsof je mank loopt
in de zin van dat je dan de extra's die rekordbox bied niet kan gebruiken of dat het dan gewoon niet goed?werkt?
is rekordbox trouwens los verkrijgbaar? ik heb namelijk geen geld voor pioneer gear, maar eigenlijk zou ik het wel handig vinden om rekordbox te hebben.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.