Poster: WoudtjePoster: mrwhoopie
Je kan toch gewoon op je cdj zoeken naar de songs die in rekordbox staan?Gewoon de lankabel aan je laptop en op die knop klikken in rekordbox en spelen maar
Je hebt alle songs ter beschikking
Of wat bedoel jij?
Je druk wel op de link knop, toch? Als je de andere cdj ook hebt gelinkt met een usb stick moet je wel wel de lan verbinding selecteren als je de link knop hebt ingedrukt.
Poster: mrwhoopie
Een cd-inladen duurt echt wel lang,ik heb het hier nog ergens gezegd...ik heb moeten draaien op 2 900's en ik wou echt naar huis....ik wou mijn 1000's of mep gaan halen,ms als je het gewend bent dat het niet meer opvalt...maar ik werd er zot van.
Poster: LostInDreams
en als het laden echt zo lang duurt schiet dat ook niet echt op natuurlijk..
Poster: ThijsG
Sorry, die is t? makkelijk!:p
Poster: DonBasco
Ik ga het vanavond wel weer ff proberen.....
hier mijn setje by night
Zou het toch wel erg jammer vinden eigenlijk, aangezien ik toch ook nog wel af en toe met cd's zal gaan draaien denk ik.
Het stomme is dat ik het in sommige reviews tegenkom dat hij trager is en in andere weer niet, vandaar dat ik het me afvroeg.
Misschien iemand hier met een cdj 900 die me hier antwoord op kan geven?
Alvast bedankt
Van timecode heb ik inderdaad gelezen ja, dit is dan wel weer een voordeel.
Ok dat klinkt niet best dus. Ik heb beide topics aardig doorgespit maar was je (eerdere) reactie niet tegengekomen, bedankt voor je antwoord!
Ga ze toch maar eens in de winkel uittesten dan, ik ga toch wel veel gebruik maken van de usb functie denk ik maar wil ook gewoon lekker cd's kunnen draaien eigenlijk, en als het laden echt zo lang duurt schiet dat ook niet echt op natuurlijk..
Poster: CoenBaas5300
Nou ik kan je al vertellen dat dat ding alles behalve traag is, hij laadt er vlot. Alles werkt super.
Poster: maarten_geurts
Waarom werkt recordbox pas als ik mijn wifi (aangesloten op het draadloze netwerk) op mn laptop uit zet? En kan iemand me even snel uitleggen hoe ik de hot cue punten die ik in Recordbox heb aang
emaakt kan overzetten naar de cdj2000? (Heb geen zin/tijd om de handleidingen door te spitten) BVD
Poster: maarten_geurtsBlz 14 van de Recordbox handleiding voor de Hot Cues te laden op je CDJ's
Kan iemand me even helpen aub?
Ik zou het ook eens moeten lezen want blijkbaar vind hij bij mij de cue-points ook niet.
Poster: KingDing3ling
Blz 14 van de Recordbox handleiding voor de Hot Cues te laden op je CDJ's
Heb je een netwerk kabel van je Laptop in je CDJ?
Poster: tairip
Je hotcue's op je cdj pakt hij als je de rec knop op je cdj even 2 sec ingedrukt houdt en daarna ze inlaad door op A B en C te drukken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.