Poster: Woudtje
@ estacy, Zo simpel is die vraag niet,hahaha. Kijk ze zeiden allemaal dat Pioneer zo goed was en alles perfect werkt. Nu heeft Pioneer een zeer uitgebreide speler ontworpen en nu zitten er ook bugs in de speler en de software.
Dit heb ik vandaag ook gemerkt als ik via het usb stickje werkte.Ook heb ik al gemerkt dat je in rekordbox;de optie hebt om je tag te refreshen doe je dit,dan zeg rekordbox dat het nummer een niet afspeelbaar format is...ook heel vervelend.
De dn-s3700 is echt een hele goede speler. Zeker voor het geld! Op dit moment ff beter als de CDJ2000. Maar ik weet zeker dat met de volgende updates de cdj2000 een grote voorsprong pakt. Niet omdat hij zoveel beter is maar omdat deze speler door alle stukje software gaat worden ondersteund en ieder fabrikant zich gaat concentreren op de CDJ.
BTW. Ik weet niet of dit een bug is, maar als je in een nummer een loop hebt gemaakt en je laad de volgende track gaat de track automatisch spelen, oke. Druk je nu op de cue knop springt hij naar de inpoint van de loop van de vorige track, vet vervelend. Nu moet je eerst op pauze drukken dan weer terug naar het begin van de track en dan je cue point bepalen.
Als je dit niet doet springt hij iedere keer terug naar je vorige track.
Kan je dat automatisch starten van een track niet uitzetten?
Poster: timmy90
ik heb uit zeer goede bron vernomen dat er ook een nieuwe mixer volgt...
die zoude gekleurde ledjes onder de platter doen brande in combinatie met hoe ver de fader
op het mengpaneel open staat...
Staat volgens mij gewoon aan.
edit; yep staat gewoon aan.
Poster: WoudtjePoster: Woudtje
Zat met mijn neus te kijken, stond niet aan?.
Poster: nils7
En het is al zo'n kerstboom... echt als ik er 1 voor de kerst zou krijgen en hij zou onder de boom liggen moeten mensen goed kijken welke van de twee lichtgevende objecten nu de kerstboom is.
Verder geinig ding hoor maaruh wat is de meerwaarde van de stand van de fader in de jog te kunnen zien?
Poster: nils7Poster: WoudtjePoster: Woudtje
Zat met mijn neus te kijken, stond niet aan?.
Nu is de hamvraag: is het probleem opgelostJa, geen probleem meer,hahaha
Poster: nils7
Misschien dat je loop-verleng-probleem ook is opgelost... aangezien die het begin van de loop cue't (waarschijnlijk)Nee ,helaas. Blijft net zo kut als dat het was. Ik snap niet dat ze dat zo hebben gemaakt. Op de dn-s3700 werkt het goed met traktor en serato ook. Waarom maakt pioneer het dan weer zo. Nu kan je niet on de fly ff een 16 bar loop maken en dat dan je muziek nog gelijk loopt. Er is niet mee te werken. Jammer.
Poster: XMatiC
Meeste zeggen dat rekord box :
soms wat traag is , is dat zo ?
. Het inkorten werkt wel super, maar dat is al snel vergeleken met de WAARDELOZE loop functie van Pioneer.
Ik ga nog ff kutten, ik hou jullie wel op de hoogte.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.