Poster: DonBasco
Ja precies.
Net als die Lead, die beweert ook dat ie zowel een CDJ900 als een CDJ2000 heeft....
Yeah right!
Ja precies.
Net als die Lead, die beweert ook dat ie zowel een CDJ900 als een CDJ2000 heeft....
Yeah right!
Poster: Estacy
Lead heeft geen CDJ 2000 en CDJ 900, echt niet
Poster: mrwhoopie
Heeft de verlichting aan de zijkant van het jogwheel ook een functie?
Ja precies.
Yeah right!
Ja precies.
Yeah right!
Poster: Sound-Division
Ik citeer een stukje uit arie en bastiaan:
Ik gaat jou noemen: L (nul) Z E R
Haha sjonge jonge, wat een opmerking zeg!
Poster: main
@mrwhoopie:
die foto is bewerkt (zie booth post van lead) geeft normaal minder licht.
functie van verlichte jog: het makkelijk vinden van het jog wheel in het donker (in een club)
Poster: nils7
Kan het licht in de jog ook uitgezet worden? Aangezien die soms best fel is!
Wat een schitterende reacties op mijn opmerking over Lead.
Jullie bewijzen precies mijn verwachting: dat er gelijk als een gebeten hond zou worden gereageerd. Wat jullie niet kunnen weten (maar wel hadden kunnen vermoeden obv mijn eerdere posts) is dat ik natuurlijk weet dat Jeroen bij Pioneer werkt. Sterker: ik heb ook direct contact met hem gehad voor aanschaf van diverse producten.
Back on-topic:
Gelijk maar een vraag die bij mij leeft:
Ik zit te twijfelen om eerst 1?CDJ2000 te kopen en later pas een tweede of gelijk 2 stuks.
Wat zouden jullie?doen? (er vanuit gaande dat geld wel een rol speelt, maar niet doorslaggevend?is)?
Wat een schitterende reacties op mijn opmerking over Lead.
Jullie bewijzen precies mijn verwachting: dat er gelijk als een gebeten hond zou worden gereageerd. Wat jullie niet kunnen weten (maar wel hadden kunnen vermoeden obv mijn eerdere posts) is dat ik natuurlijk weet dat Jeroen bij Pioneer werkt. Sterker: ik heb ook direct contact met hem gehad voor aanschaf van diverse producten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.