Poster: djdolivieira
DJ`s zouden ook eens een keer normaal kunnen drukken, Ik heb al 3 jaar mijn CDJs en de knoppen zijn zoals nieuw.
DJ`s zouden ook eens een keer normaal kunnen drukken, Ik heb al 3 jaar mijn CDJs en de knoppen zijn zoals nieuw.
Poster: Winston
Het merk zegt ook in de manual hoe je ermee behoort om te gaan.
Poster: Snoey
Ik vind het persoonlijk te makkelijk om te zeggen, de fout ligt 100% bij de dj's. Daar bereik je geen oplossing mee, een oplossing komt namelijk altijd van twee kanten. Ja, sommige Dj's moeten zuiniger met andermans spullen omgaan, maar dit probleem komt op zo'n grote schaal voor, dat ook Pioneer een keer achter zijn oren mag krabben of die knoppen misschien wat duurzamer gemaakt kunnen worden.?
Voor een product dan tussen 700 en 1300 euro kost, en wel 2 tot 4 keer per jaar gerepareerd moet worden, is te abnormaal!?
En dan ben ik niet enige die er zo over denkt, de managers worden er ook helemaal gek van, dat die knoppen constant kapot gaan.?
Maar hufterproof knoppen bestaan niet./
Poster: Woudtje
Ik denk dat de knoppen op een drum machine daar wel heel dicht in de buurt komen. Je hebt zacht zoals bij Denon en hard zoals bij de Pioneer maar je kan er ook tussen in gaan zitten natuurlijk.
Poster: Gagarin12Poster: Woudtje
Ik denk dat de knoppen op een drum machine daar wel heel dicht in de buurt komen. Je hebt zacht zoals bij Denon en hard zoals bij de Pioneer maar je kan er ook tussen in gaan zitten natuurlijk.
een drum machine? de 909 heeft computertoetsen, electribes "zachte", elektron "harde", ...
Gagarin
Sorry, ik bedoel een drumpad zoals een MPD of een NI Machine etc. Die knoppen zijn ontworpen om op te rossen.
Maar hufterproof knoppen bestaan niet./
Poster: Bouncy
Ik vind het deels de schuld van pioneer dat het spul zo snel kapot gaat, die CDJ's zijn eigenlijk fokking fragile als je het vergelijkt met de rest wat we normaal gesproken mee nemen op een klus (speakers, licht...). En dat er mee gesmeten word, tsja, dat gebeurd nou eenmaal in de licht/geluid wereld en daar heeft het maar tegen te kunnen (en als je een fatsoenlijk gerespecteerd merk hebt, kan het er tegen!). (ik zal niet weer over mijn axisjes beginnen, welke ik gewoon los in de aanhanger flikker...)
Misschien snappen mensen ook waarom verhuurbedrijven liever een Dateq menger (en dan Denon spelers o.i.d) in hun assortiment hebben dan een Pioneer (alhoewel de DJM een stuk steviger is dan de CDJ..)
Poster: KingDing3ling
Knoppen zijn goed. Als je zijn servicebeurtjes 1x in het jaar doet dan gaan de knoppen een stuk langer mee. Dus een oproep aan de verhuur, clubs en discotheken om hun spullen op tijd te laten servicen.
Poster: Snoey
Nee de knoppen zijn niet goed. Ze gaan meerdere keren per jaar kapot! En een knop die niet meer klikt, drukt direct op de printplaat, dan begint de echte schade pas.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.