Poster: niiicola
Ik zie net dat de Numark M4 een scratch mixer is wat wordt daarmee bedoeld?
Alvast sorry voor alle dubbelposts want ik kan niet editten met m'n psp. Ik heb nog een vraagje en ik mag het eigenlijk niet vragen: Is redcoon een goeie webshop want daar is hij het goedkoopst?
Op deze site staan mooie foto's van de Reloop Acces 3! Je kan ze ook inzoomen enzo, nu ik die foto's gezien heb denk ik dat ik voor de Reloop ga
Ik zie net dat de Numark M4 een scratch mixer is wat wordt daarmee bedoeld?
Poster: Estacy
edit: en die site? als je garantie er bij moet bestellen.... Op elk product zit zowiezo een jaar garantie, dus niet vertrouwen. Als je al ooit iets bij een webshop hebt besteld stel ik voor bij die webshop te blijven, weet je zeker dat de service goed is (doe ik altijd)
Poster: TheDutchDecks
ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat ik het een goede keuzen vind want ik heb hem je zelf aangeraden,
maar volgende x geen web-shops meer neer zetten aub
Maar ik wil toch wel graag een goedkoop effecten paneeltje, omdat het niet zo lekker gaat met een bcd3000
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.