AKG DJ Headphone K 181 DJ
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 12-09-2009 00:17
Na wat surfen, op zoek naar een HP, kwam ik uit bij de website van AKG, en vond bovengenoemd type. Na het lezen van reviews en enkele youtube filmpjes, moet ik concluderen dat dit toch wel een super dj hoofdtelefoon is, tegen een echt mooie prijs ( vanaf +/-? 125,00 eurie).

Heeft hier mss iemand al ervaring mee met de AKG K 181 DJ ?
Ik ken het merk AKG al langh, en weet dat ze top HP's maken, en valt me op dat weinige over de AKG spreken, dit lijkt me toch een mooi alternatief voor de gevestigde merken.

meer info:
http://www.akg.com/personal/K_181_DJ,pcatid,8,pid,85,_psmand,1,show,gallery.html
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about AKG DJ Headphone K 181 DJ ??

Vote :   

Estacy    posted on 12-09-2009 12:01
Hij ziet er wel mooi uit, maar die scharnieren zien er niet al te sterk uit (ik kan me natuurlijk onwijs vergissen) en ik heb em nog niet in de webshops zien liggen
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 12-09-2009 14:28
is wel degelijk verkrijgbaar in de betere webshops
tairip    posted on 12-09-2009 14:33
Heb hem een keer geprobeerd, wel leuke HP alleeen toen was hij nog veel te duur. Nu als hij 125,- kost lijkt hij me erg oke!
Winston    posted on 12-09-2009 15:20
Poster: Estacy
Hij ziet er wel mooi uit, maar die scharnieren zien er niet al te sterk uit (ik kan me natuurlijk onwijs vergissen) en ik heb em nog niet in de webshops zien liggen

Deze vindt ik estetisch de mooiste DJ headphone op aarde.

Ooit had ik verschillende fabrikanten geschreven over de build quality van hun headphones. Ondermeer van Sennheiser en Behringer, maar ook van AKG kreeg ik antwoord.

Het swivel mechanisme is van bewerkt aluminium, bedekt met plastic dat verstevigd is met glasvezel. Volgens hun zorgt dat voor behoorlijke een levensduur, maar ingeval van beschadiging kan het worden gerepareerd.
Tic Toc
Estacy    posted on 12-09-2009 16:04
Oh, aluminium, en plastic met glasvezel, dat zal wel sterk zijn ja. Mischien ga ik wel voor die koptelefoon. Heb ongeveer 140 euro te besteden. Bij onze vrienden in Goes hebben ze hem in iedergeval niet.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 12-09-2009 16:54
Als je hem eens gaat halen bij een lokale High Fidelity dealer, die zal hem wss wel hebben, is hoog aangeschreven bij hi-fi fans (volgens lokale dealer).
TimNL    posted on 01-10-2009 11:16
Ik heb hem zelf, en gebruik hem momenteel meer als reserve hp. Ik heb 'm gekocht toen ie nog 189 kostte (best een tijdje geleden dus), maar ik heb niks te klagen erover. Geeft goed geluid, is erg stevig en het is handig dat de kabels los vervangbaar zijn. Momenteel gebruik ik een Sony mdr-v700, maar eigenlijk alleen omdat die bij lange sets net wat beter zit. Voor de rest heeft de AKG de voorkeur!

This is an old Topic

No new postings for 5.108 days.
 Post CommentThat would be 170.3 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

116 Users online: 2 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 12.021
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 214.960.235