Poster: RePlayzNope, mixer heeft geen stereo/mono keuze. Ik denk dat het dan toch aan de kwaliteit van het speakertje ligt, maar ik erger me hier wel dood aan aangezien ik ook geen geld heb voor een nieuwe hp en ik ook geen andere heb
Heeft jou mixer een stereo/mono switch voor je hp? bij mij was het wel eens dat ik per ongeluk die switch verkeerd omzette en dat ik in feite maar door 1 oortje iets zou moeten horen en dat ik door het tweede oortje toch nog gekraak hoorde. Dat kwam gewoon door een storend contact in de mixer (was ook een goedkoop ding).
En anders kan het indd aan de kwaliteit liggen van de hp dat er een contact niet helemaal lekker ligt of de kwaliteit van het speakertje is niet geweldig.
Poster: BouncyDat word 2 weken zonder koptelefoon leven... Aie, kweetniet of ik dat overleef.
Ik heb op dit moment last van hetzelde probleem bij m'n linkeroor, t komt er op neer dat je hem gewoon hebt opgeblazen, zoals je ook beschrijft hoor je dit het beste bij lage tonen. Enige oplossing is nieuwe koptelefoon!
Poster: -FLoriZ-
Dat word 2 weken zonder koptelefoon leven... Aie, kweetniet of ik dat overleef.
Poster: BouncyBijkomend probleem is dat ik beneden alleen computerspeakertjes heb en 3x raden wiens computer beneden staat Ik heb alleen nog ipod oortjes die half gesloopt zijn en niet te gebruiken...
Mha, is zat te doen.... Gewoon een proberen om zonder koptelefoon te mixen, is ook leuk om een keer te doen (en je moet het oefennen als live je koptelefoon uitvalt en je geen backup hebt)
Poster: niiicolaDaar ligt het zowiezo niet aan, dat weet ik zeker. Dat ding is wel van goede kwaliteit
Het kan ook aan je blender (mixer) liggen...
Poster: -FLoriZ-
Dat ding is wel van goede kwaliteit
Poster: BouncyGeluidskwaliteit en hij is ook lekker stevig. Voelt ook niet zo goedkoop aan.
Wat noem jij goeie kwaliteit? En welke kwaliteit? Bouwkwaliteit? Geluidskwaliteit? effe iets duidelijker graag
Poster: -FLoriZ-Poster: Bouncy
Wat noem jij goeie kwaliteit? En welke kwaliteit? Bouwkwaliteit? Geluidskwaliteit? effe iets duidelijker graag
Geluidskwaliteit en hij is ook lekker stevig. Voelt ook niet zo goedkoop aan.
Poster: BouncyPoster: -FLoriZ-Poster: BouncyCitronic EFX 6:2
Hmm... wat voor mixer heb je dan?
Alweer 3 jaar oud maar hij werkt geweldig en hij blijft werken
Poster: jilisIk ga ook een nieuwe kopen :p Maar dat duurt nog minstens een week voordat ik daar een beetje geld voor heb...
het kan ook zijn dat het signaal te slap is.
teminste het is in principe een kleine luidspreker als daar een te klijne versterker aan hangt gaat hij ook kapot...
maar dat kan waarschijnlijk bij een koptelefoon niet.
ik ben bang dat je een nieuwe kunt kope
Poster: Bouncy
..., t komt er op neer dat je hem gewoon hebt opgeblazen, zoals je ook beschrijft hoor je dit het beste bij lage tonen. Enige oplossing is nieuwe koptelefoon!
Poster: WinstonEn daarom ga ik dus gewoon een draaikoptelefoon kopen
Dit is zeker het probleem en de oplossing. Daarom zijn er DJ headphones die je oren eerst pijn doen voordat ze zelf worden opgeblazen.
De hema headphones zijn niet gemaakt om hard te draaien. Ze gaan dan stuk en dat kan dus ook op een moment gebeuren dat het niet luid speelt.
Poster: niiicola
Maar de HEMA heeft wel een online dj cursus K denk dat ik die eens ga bestellen
Poster: TimmyV
Haha ja dat zag ik ook trouwens. En raad is van wie de opnames zijn....jawel, van BamBamStudio?
Zag ik toevallig links onderin staan.
Met adviezen van:
Marc van de Hurk ?(algemeen)
Marijke Wisman, Laura Losse: presentatie cursus
Jenny van der Kroft: Tekst en zang: Hema Rap
Sander Lahaije: Turntablism video
Opnames: BamBamstudio, Eindhoven
Poster: BouncyPoster: TimmyVJa idd \dat vroeg ik me ook al af XD
Haha ja dat zag ik ook trouwens. En raad is van wie de opnames zijn....jawel, van BamBamStudio?
Zag ik toevallig links onderin staan.
Met adviezen van:
Marc van de Hurk ?(algemeen)
Marijke Wisman, Laura Losse: presentatie cursus
Jenny van der Kroft: Tekst en zang: Hema Rap
Sander Lahaije: Turntablism video
Opnames: BamBamstudio, Eindhoven
huhewat? waar is dat te vinden?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.