Poster: KingDing3ling
TheDutchDecks
Heb jij ook last van het onderstaand probleem? Heeft bij jou de?firmware upgrade geholpen?
////www.djresource.eu/Forum/topic/14928/p/1/Cdj400-slow-FF-and-RW-in-usb-mode/#268309
Poster: TheDutchDecks
@bouncy
ik weet dat je het niet zo hebt op pioneer maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen goede producten maken. aangezien jij van stevigen spelers houd vind ik jou keuzen voor je RMP opmerkelijk.
een CDJ zit altijd nog beter in elkaar dan een reloop maar daar betaal je ook voor
Poster: dJORD
de play/que knoppen van de rmp-3 werken niet echt geweldig.
tussen deze spelers zou ik zeggen:
maar zelf zou ik gaan voor:
een van deze denon's
Poster: TheDutchDecks
@bouncy
ik weet dat je het niet zo hebt op pioneer maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen goede producten maken. aangezien jij van stevigen spelers houd vind ik jou keuzen voor je RMP opmerkelijk.
een CDJ zit altijd nog beter in elkaar dan een reloop maar daar betaal je ook voor
Poster: Helixon
En jij bent net zoals die anderen die denken dat PIONEER de god is, en anderen NAMAAK is... DOE JE OGEN EENS OPEN!!! KIJK EENS NAAR A&H MET XONE, OF DENON MET DN-X 1500/1700.
Grrrrrrrr, haat mensen die allen naar pioneer kijken en denken dat het het beste is nou hier is iets nieuws DAT IS HET NIET!!!!
Stay cool
Poster: Bootstrap
Volgens mij reageer je wel een beetje overdreven.. TheDutchDecks verafgood Pioneer niet in de post die je quote. Hij zegt alleen dat een CDJ beter in elkaar zit dan een Reloop, en daar heeft hij ook gelijk in volgens mij.
kann wel zo zijn maar wil nog niet zeggen dat pioneer de best is. en nu ga ik maffen moet morgen na school
Poster: Bootstrap
Ik zeg ook zeker niet dat Pioneer de beste isIk ga ook pitten. Slaap lekker
Poster: dJORD
de play/que knoppen van de rmp-3 werken niet echt geweldig.
tussen deze spelers zou ik zeggen:
maar zelf zou ik gaan voor:
een van deze denon's
En jij bent net zoals die anderen die denken dat PIONEER de god is, en anderen NAMAAK is... DOE JE OGEN EENS OPEN!!! KIJK EENS NAAR A&H MET XONE, OF DENON MET DN-X 1500/1700.
Grrrrrrrr, haat mensen die allen naar pioneer kijken en denken dat het het beste is nou hier is iets nieuws DAT IS HET NIET!!!!
Stay cool
Poster: TimmyV
Vind het zo wel weer genoeg over wat nou beter is of niet. Mag een slotje op