Welke cd-speler?????
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Baylano    posted on 26-09-2005 12:23
Hallo lezers,

Ik wil een cd speler aanschaffen, om zo wat makkelijker meer keuze heb, qua nummers.
Echter ik weet niet precies wat ik moet aanschaffen. Wellicht dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb goede verhalen gelezen over de Reloop RCD900, maar ook de akiyama CDX300, lijkt me een niet al te verkeerde mixer. Deze beide spelers kosten om en nabij de 400,-. Mijn vraag is of er iemand wellicht ervaring heeft met een van deze spelers??
Of wellicht nog advies voor een andere cd-speler in deze prijsklasse??
Bij voorbaat dank.

B.

What do you think about Welke cd-speler????? ??

Vote :   

Benji    posted on 26-09-2005 13:10
Ik zou voor die reloop, die wil ik ook hebben, hij ziet er ook wel vet uit..
en wat ik er over heb gelezen was ook wel positief..
robbert    posted on 26-09-2005 14:33
Ik zou maar eens even door het forum heen bladeren.. er zijn  al genoeg van deze topics.
Dj_T.im    posted on 26-09-2005 17:11
een heleboel zelfs
Baylano    posted on 27-09-2005 13:09
Voordat ik dit bericht gepost heb, heb ik het forum al doorgebladerd. Ik kom hier ook regelmatig, dus ik hou dat soort dingen wel in de gaten. Maar ik heb niet voor niks 2 specifieke cd spelers genoemd. Over deze twee is namelijk weinig/niks terug te vinden qua opinies/meningen. En daar ben ik dus wel nieuwsgierig naar.

Gr,

B.

MadSteven    posted on 29-09-2005 13:15
Tja,

een fiat panda is ook een auto, maar da's geen wonder dat we het daar niet over hebben, zal ik maar zeggen...
Dj_Danny    posted on 29-09-2005 16:58
De nieuwe panda is anders wel een redelijk coole wagen!
DavyJ    posted on 29-09-2005 17:29
de numark axis 9    ook zo ongeveer in die prijsklasse  en ik vind het een prima cd speler  kwa   kwaliteit en functies voor het geld
Baylano    posted on 30-09-2005 12:23
Poster: MadSteven
Tja,

een fiat panda is ook een auto, maar da's geen wonder dat we het daar niet over hebben, zal ik maar zeggen...

Tsja, ik rij zelf ook in een Fiat, welliswaar geen panda. Maar ik vind het eerlijk gezegd lichtelijk "onzin" dat we het niet over een Fiat onder de DJ apparatuur zouden mogen hebben. Of ben ik de enigste die er zo over denkt. Want het is wel leuk om het alleen over de Mercedesen en BMW's te hebben, maar naar mijn mening kan het ook geen kwaad om de rest van het marksegment te behandelen!

Gr,

B.
Sicco    posted on 30-09-2005 20:12
Een ieder die een vraag heeft mag deze toch gewoon stellen?? Ik heb geen ervaring met de spelers die je opnoemt, dus kan je helaas niet verder helpen, maar als je het niet erg vind stel ik ook ff een vraag.

Ik ben ff op zoek naar een dubbele cd-speler voor erbij.
Nu zoek ik er wel één met seamless loop. Kan iemand mij verder helpen met de volgende 2 spelers:

Numark CDN-35
Gemini CD-200

Als iemand een betere/andere weet is natuurlijk ook goed, maar let wel!!: Als ik het geld over had voor een pioneer CMX 3000 had ik dat natuurlijk al wel gedaan..

darkshifty    posted on 02-10-2005 21:34
ik heb zelf de reloop 900goed apparaat lekker veel functies namlijk owk een sample bank en da heeft diej van numark niej.
MadSteven    posted on 03-10-2005 10:49
Nja,

Ik heb zelf de CDN-35 dan weer.

Nope, geen samplebank, maar wel drie hotstarts. Cue, in1 en in2. En wel twee loops. Speelt ook alles af wat ik erin heb gegooid sinds ik hem heb zonder troubles - da's met een CDJ500 wel eens anders gelopen.

Prima dingetje op zich, hoor, krijg alleen de faderstart niet aan de praat tussen cd-speler en mengpaneel, maar dat kan ook aan de combinatie liggen.

Persoonlijk prefereer ik Numark:
Ken jij een topproduct van Gemini?
Ken je een topproduct van Numark?
Daarom dus.

This is an old Topic

No new postings for 6.927 days.
 Post CommentThat would be 230.9 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

84 Users online: 5 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 6.658
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.070.237