Aangezien het wel zo beleefd is om jezelf even voor te stellen, doe ik het meteen maar.
Ik ben Kees. Zo groen als et gras bij de buren wat de dj wereld betreft. Maar heb altijd al veel muziek geluisterd, en hou erg van een feestje. Maar al een lange tijd en de laatste weken steeds meer kribbelt het om zelf es achter de draaitafels te gaan staan.
Sind vandaag deze site tegengekomen en meteen heel veel gelezen. En ook maar besloten om me aan te registreren. Omdat ik al een lange tijd grote muziek fan ben, heb ik ook een aardig grote muziek collectie. Vooral cd's en mp3's. Platen heb ik eigenlijk niets mee, nog niet in ieder geval.
Heb ook nog niet echt een bepaalde stijl, hou zelf eigenlijk overal van. Het mag een lekere vlotte jumpstyle plaat zijn, maar lekker mee dansen op de beat van urban is ook prachtig.
Ik hoop hier een heleboel te leren zodat ik zelf binnekort ook plaatjes mag draaien en het publiek vermaken.
Als mensen nog vragen hebben, vraag ma raak.
Gegroet, Kees
What do you think about Who am I ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom hier Kees, blijkbaar heb je een goede opvoeding genoten, want het allereerste wat je doet is jezelf voorstellen, mooi zo. Neem rustig de tijd om deze leuke bezigheid te leren kennen, zodat je zeker bent dat dj'n echt iets voor jou is. Vraag er maar op los, we zijn hier om je te helpen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.671 days. Post CommentThat would be 189 months or a whopping 15.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...