Poster: Bawb
Daarnaast had ik (helaas) bij mijn eerste Reloop Spin een defect kastje gekregen. Dus als het niet opgelost kan worden met 1 van de bovenstaande zaken heb jij misschien ook pech en dan moet je hem even laten repareren.
Poster: crstl
Dat is me 1x gelukt
Tot nu toe werkt 1 tafel goed.
De andere tafel heb ik 1x kunnen calibreren maar een kwartier later begaf die het weer
Ik zie ook bij de statistieken dat het rode gedeelte het wel doet, en het witte niet.
Kan het dan toch aan de plug van het kastje liggen
Poster: BawbJ
Ik neem aan dat je wel geluid doorkrijgt (door die rode zeg maar), maar het heel hakkerig en verrot klinkt.
J
Ja precies!!!
ik ga hem terugsturen hoor, anders krijg ik zo'n situatie als net: Was net fijn aan het draaien en opeens begaf ie het!
Ik kan direct mijn eigen vraag hier ook droppen.
Zoals hierboven al beschreven ben ik al in het bezit van een 2e Reloop Spin kast, want de eerste bleek al kapot de doos uit te komen. Het probleem was toen dat er een dikke ruis uit de boxen komt op het moment dat ik de USB-connector van Spin in mijn computer steek. Volgens de winkel waar ik het gekocht had moest het hele zaakje gerepareerd worden en heb ik 5 weken zonder Spin gezeten alvorens ik een nieuwe kreeg.
Toen kreeg ik dus mijn tweede Spin die tot voorkort prima gefuntioneerd heeft. Echter zet ik vandaag mijn hele zaakje weer aan en beginnen mijn boxen weer te kraken als nooit te voren. Het hele line/phone en callibreer gedeelte kan het niet zijn, want dat staat precies zoals het gister nog funtioneerde. En als ik de USB-connector weer uit mijn PC haal is de ruis weg en gebeurd dit ook als ik de tulpen tussen spin-output en mijn mixer loskoppel. Het probleem moet dus weer in het kastje zitten denk ik.
Maar hoe kan het zijn dat ik gisteravond nog zonder problemen kan spelen en 12 uur later met een kapot toestel zit zonder dat het een milimeter is verschoven.
Graag jullie ideeen!
[Edit:]
Ik heb ook altijd problemen met de witte plug gehad. Die moest ik soms wel tot 50 x toe in en uitsteken tijdens het mixen, omdat die het steeds weer begaf.
Ik neem aan dat je wel geluid doorkrijgt (door die rode zeg maar), maar het heel hakkerig en verrot klinkt.
Gezien jou problemen en mijn verhaal van hier boven krijg ik steeds meer de neiging om dat witte rot ding het raam uit te werpen.
Ik heb inmiddels een nieuwe opgestuurd gekregen
Ben erg tevreden over de klantenservice waar ik hem heb gekocht.
Ps.
Alles was op line aangesloten
Kanaal 1 stond op? mic? of? phono&line, toen deed ie erg kraken.
Ik had hem toen naar kanaal 2 gewisseld, waar phono en line apart stonden, toen deed het geluid het wel
Ik vind het trouwens wel een beetje raar, want ik had normaal juist bij kanaal 2 vaak ruis omdat die niet goed functioneerde haha!
Nu hopen dat het nieuwe kastje het doet! Dan kan ik weer mooi aan de slag
Poster: bambamstudio
ja...ze zijn snel bij b*x he
Volgens de winkel waar ik het gekocht had moest het hele zaakje gerepareerd worden en heb ik 5 weken zonder Spin gezeten alvorens ik een nieuwe kreeg.
Poster: bambamstudio
ja...ze zijn snel bij b*x he
Niet altijd helaas...