What do you think about Zijn dit digitale kabels ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je goed hebt gelzen dan staat het er letterlijk bij:? voor de overdracht van analoge en digitale audio/video signalen. Dus ja dit zijn de juiste kabels. trouwens er bestaan geen digitale kabels. digitaal is een soort signaal wat er doorheen gaat dus bij dit nullen en eenen en de kabel is gewoon een kabel (geschikt voor digitaal signaal)
User edit by lightstar on 02-09-2009 @ 15:53:48 (100%)
Ik vind de kabels in de webshop (want dat is dit toch ook??) wel?erg lang: 1,8 mtr Zelf heb ik kortere van 60 cm of zo. Meer dan lang genoeg om mijn CDJs op de DJM aan te sluiten.
ik heb alles aangesloten met Procab. van de cd splers naar de mixer 1meter, en van men KRK's naar men mixer 1,5 meter.
This is an old Topic
No new postings for 5.644 days. Post CommentThat would be 188.1 months or a whopping 15.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.