op mijn display van me RMP-1 staat ''Beat Sync''. nou is mijn vraag , ik weet niet hoe ik dat aanzet. nergens een knop voor.
Greets. hoop dat jullie mij kunnen helpen.
What do you think about Reloop RMP 1 Vraagg. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het display is waarschijnlijk future proof gemaakt.
De huidige apparaten kunnen het niet, maar in de toekomst zal een RMP uitkomen waarvan je twee aan elkaar kunt koppelen en die dan automatisch met een gemotoriseerde pitch fader de beats van synchroon laat lopen.
Meeste displays van dat soort apparatten zijn ook in dubbelaars van dat merk gebruikt of in andere spelers. Zijn namelijk universele displays wat in dat soort apparaten dat druk weer de ontwikkelings kosten. Daarom kunnen ze die apparaten weer verkopen met een mooi prijsje.
Zoals hierboven al gezegd heeft Reloop 1 schermpje ontwikkeld voor meerdere spelers, bij mijn OEM speler zie je ook duidelijk 'effects'staan, terwijl der geen effects op zitten
Daarom kunnen die merken de spelers en mixers zo goedkoop aanbieden. Dat zie je bij de duurdere merken niet zo vaak dat er spullen in andere spelers wordt gebruikt dan alleen de Potmeteres en de Faders en druk knoppen. Die zijn wel meestal unieverseel.
In het schermpje staat ook onbelicht ''KEY'' wat dit precies inhoud ben ik ook benieuwd naar, wellicht dat daar normaal de toonsoort oid onder zou moeten staan zodat je tonaal kan mixen ofzo (mixed in key achtig).
t nadeel is dat de speler het zelf waarschijnlijk niet ondersteunt en zoals hier boven word gezegd; de schermpjes van een andere fabrikant komen.
Aan elkaar koppelen voor relay (=estafette) play. Om de beurt draaien de players het eerst volgende nummer van de cd's.
Wat voor bruikbaars in zit weet ik niet. Behalve dat je 2 x de speelduur niet zelf voor muziek hoeft te zorgen, maar daarvoor koopt niemand een DJ set.
of als je even naar de wc moet... mijn mcd-200 heeft ook een lampje met Acue(auto cue) is wel leuk dat ie brand, maar de auto cue kan zover ik weet niet worden utigezet
nja gewoon 1 nummertje ofzo... en er is geen vervanger... je zou zo maar even moeten, dan kun je ipv t volgende nummer op de cd, t nummer van een andere cd op laten zetten zegmaar... zal vast ooooit handig zijn. :P
Er was hier al een topic over wat te doen als je naar wc moet en er is geen vervanger. De meesten doen het gewoon in booth in een kannetje of bekertje, of ze zetten een extra extended nummer op en gaan razendsnel heen en terug of een mix cd als het langer duurt. Maar niemand noemde relay.
Tic Toc
User edit by Winston on 01-09-2009 @ 20:58:36 (1%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.742 days. Post CommentThat would be 191.4 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...