Ik heb een CDX-1 en doe volgens het boekje 4 hot cue punten opslaan. Sampler toets + Memory toets gelijk inhouden en het schermpje knipper netjes zoals ook in de beschrijving staat. Maar zodra ik de volgende keer de cdx-1 weer aanzet of weer die cd erin doen kan ik die hout cue's niet oproepen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Zelfde probleem of doe ik iets fout.
What do you think about Memory van CDX-1 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je een CDX-1 hebt heb je ongetwijfeld Cue's en Loops gemaakt. Volgens de beschrijving heb je ze ook opgeslagen in het geheugen. Als je daarna weer opnieuwe die cd beluisterd zijn de cue's of loops er niet meer. Maar als je goed kijkt zie je in het display LOAD CUE staan bij het nummer waar jij je cue en of loop had gemaakt. Wil je je loop en of cue laden druk dan op YES die verstopt zit onder de Pitch Bend knop. Nou dit is het truukje dus
No new postings for 6.957 days. Post CommentThat would be 231.9 months or a whopping 19.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.