De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 31-08-2009 14:31
Poster: Lawrence

@Djdoliveira, je kan er echt ENORM veel mee. Componeren, studiotechniek, programmeren, produceren zijn een paar van de dingen die voorbij komen.

Dat bedoel ik als het met DJ niet wil lukken kan je altijd nog met muziek bezig blijven omdat het zo breed is. Je kunt er alle kanten mee op in de muziek wereld.

Het is ff een paar jaar blokken maar dan heb je ook wat. En aangezien muziek ook je hobby is kan het makkelijker uitpakken. Wat is er nou leuker om van je hobby je werk te maken? Toch ?

Ik had het ook moeten doen toen ik nog jong was. Nu heb ik er geen tijd meer voor.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 31-08-2009 @ 14:42:39 (45%)
Lawrenz    posted on 31-08-2009 15:15
Poster: djdolivieira
Poster: Lawrence

@Djdoliveira, je kan er echt ENORM veel mee. Componeren, studiotechniek, programmeren, produceren zijn een paar van de dingen die voorbij komen.

Dat bedoel ik als het met DJ niet wil lukken kan je altijd nog met muziek bezig blijven omdat het zo breed is. Je kunt er alle kanten mee op in de muziek wereld.

Het is ff een paar jaar blokken maar dan heb je ook wat. En aangezien muziek ook je hobby is kan het makkelijker uitpakken. Wat is er nou leuker om van je hobby je werk te maken? Toch ?

Ik had het ook moeten doen toen ik nog jong was. Nu heb ik er geen tijd meer voor.

Het is niet alleen voor het DJ'en dat ik het doe, ik wil dat voornamelijk als m'n hobby houden. Het is het produceren en componeren van muziek! Ik speel al 10 jaar piano, schrijf en produceer ook andere muziek naast house en wil daar meer m'n werk van maken!

Mathiz    posted on 31-08-2009 15:37
jongens ja ik heb het eindelijk een mooie naam met een klasse kantje..... wat denken jullie van mathz en op de h een puntje dan wordt het eigenlijk mathiz uitgesproken matis. Nu is de vraag dat er iemand voor mij een mooie photoshop zou kunnen uitvoeren op deze naam ik dacht ook aan de z lager door te laten lopen en het onderste streepje in een lijn onder de naam te laten doorlopen maar kan er iemand voor mij met grave effecten en achtergrond (ook bedoelde als prentje voor djresource enzo) de naam uitvoeren.Als er meerdere mensen iets insturen wint de mooiste 10 intunes credits?Cool
Gerhard    posted on 31-08-2009 15:40
Snap niet hellemaal wat je wil met plaatje, graag wat meer info en misschien kan ik wel eens wat proberen.
Bouncy    posted on 31-08-2009 15:46
Jemig... een review schrijven is best veel werk weetje!
dJORD    posted on 31-08-2009 16:14
edit:
User edit by dJORD on 31-08-2009 @ 16:15:13 (97%)
Winston    posted on 31-08-2009 19:35
Ik merk nu aan DJR dat Lead naar China is. Plotseling krijg ik ook chinese reclame. Cool
Tic Toc
Esmee    posted on 31-08-2009 20:27
haha
ik heb nogsteeds chat in hoofddorp reclame.

zoo even fotoje uitgeprint van me DJ set.
Moet morgen in 1 minuut iets overmezelf vertellen bij Nederlands. Met een foto/of voorwerp erbij. Dus nja hele DJ set mee is een beetje teveel voor 1 minuut zonder cijfer. Dus een foto vond ik wel genoeg Happy, laughing
nu nog even bedenken hoe ik het ga brengen.

Ik dacht zelf aan zoiets (doe het uit me hoofd dus heb hier alleen wat punten)
ben esm?e, 15 jaar, hoofddorp.
mn grootste hobby is muziek. Zit 3 jaar op piano les en luister eigenlijk al me hele leven muziek. Toen ik in me moeder zat en ik was vervelend en trapte dr, zette me moeder muziek op, dan werd ik rustig.
Nu heb ik nogsteeds last van muziek verslaafd zijn. Ik heb sinds eind van de vakantie mn eigen DJ set. Dat is dan ook eigenlijk mn grootste hobby/verslaving.
Hier zien jullie een foto. Zoals jullie zien heb ik maar 1 cd speler. De 2e komt als ik geld heb.
Voor verdere vragen, stel ze gerust.

Zoiets dacht ik aan.
dJORD    posted on 31-08-2009 20:31
zoiets had ik gedaan in 't engels:P
Esmee    posted on 31-08-2009 20:33
maargoed, komt dit dom over op een beetje van die bijdehante/populaire types die zichzelf geweldig vinden...
opzich praten kan ik voor 10. Al die mensen boeie me niet... maar een beetje status in de klas is wel handig... ze kennen me allemaal niet Cool
Winston    posted on 31-08-2009 20:39
Poster: Esmee

mn grootste hobby is muziek. Zit 3 jaar op piano les en luister eigenlijk al me hele leven muziek. Toen ik in me moeder zat en ik was vervelend en trapte dr, zette me moeder muziek op, dan werd ik rustig.
Nu heb ik nogsteeds last van muziek verslaafd zijn. Ik heb sinds eind van de vakantie mn eigen DJ set. Dat is dan ook eigenlijk mn grootste hobby/verslaving.
Hier zien jullie een foto. Zoals jullie zien heb ik maar 1 cd speler. De 2e komt als ik geld heb.

Klinkt aardig, maar je tennist ook, en je hebt een nieuwe vriend, die ook nog DJ is Smile
Tic Toc
User edit by Winston on 31-08-2009 @ 21:23:20 (44%)
Ferrox    posted on 31-08-2009 20:47
Zo Snow leopard geinstalleerd....
Nog sneller naar DJR surfen :D (damn wat is Safari snel zeg WOW)
Stefjuuh    posted on 31-08-2009 20:52
Poster: Esmee
haha
ik heb nogsteeds chat in hoofddorp reclame.

zoo even fotoje uitgeprint van me DJ set.
Moet morgen in 1 minuut iets overmezelf vertellen bij Nederlands. Met een foto/of voorwerp erbij. Dus nja hele DJ set mee is een beetje teveel voor 1 minuut zonder cijfer. Dus een foto vond ik wel genoeg Happy, laughing
nu nog even bedenken hoe ik het ga brengen.

Ik dacht zelf aan zoiets (doe het uit me hoofd dus heb hier alleen wat punten)

Zoiets dacht ik aan.

Waarom moet je dr 2 hebben dan?
RemcoV    posted on 31-08-2009 21:04
Precies met je ipod aan het andere kanaal gekoppeld werkt ook primaCool
Lawrenz    posted on 31-08-2009 21:07
Poster: Ferrox

Ja he! Echt verbazingwekkend wat ze allemaal "under the hood" hebben gedaan om hem zo snel te krijgen!
Winston    posted on 31-08-2009 21:21
Poster: Stefjuuh

Waarom moet je dr 2 hebben dan?

Cool
Tic Toc
Stefjuuh    posted on 31-08-2009 22:09
Ghehe, ik hoor t zovaak...

*Maar je hebt toch al zoown duur ding, waarom een tweede?*
DAW    posted on 31-08-2009 22:13
Poster: Lawrenz
Poster: Ferrox

Ja he! Echt verbazingwekkend wat ze allemaal "under the hood" hebben gedaan om hem zo snel te krijgen!

draait nog steeds in 32bit mode, uit me hoofd gezegd moet je opstarten met de 5 en 6 ingedrukt om weer terug te gaan naar 32bit modus 2 en 3 Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 31-08-2009 @ 22:15:45 (3%)
Lawrenz    posted on 31-08-2009 22:18
Huh, dus al ben ik echt geupgrade naar Snow Leopard, hij draait nog steeds in 32bit? En om naar 64bit te gaan moet je 5 en 6 ingedrukt houden?
ScottB    posted on 31-08-2009 22:20
Weet iemand hoe je hyves op je eigen hyvespagina kunt verwijderen? Moet je je daarvoor afmelden? Ik wil weg met die dingen!!!
DAW    posted on 31-08-2009 22:38
Poster: Lawrenz
Huh, dus al ben ik echt geupgrade naar Snow Leopard, hij draait nog steeds in 32bit? En om naar 64bit te gaan moet je 5 en 6 ingedrukt houden?

Info staat op diverse fora beschreven :D

http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=snow+leopard+switch+to+64+bit&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=0&oq=
Let op je hardware moet dit dus ook ondersteunen. Bij MBP is je accu tijd korter (daar lijkt het op) Winking my eye
User edit by DAW on 31-08-2009 @ 22:40:34 (89%)
Xitrate    posted on 31-08-2009 22:40
Poster: ScottB
hyves op je eigen hyvespagina kunt verwijderen

Kan je iets duidelijker zijn ajb?
ScottB    posted on 31-08-2009 22:43
Poster: Xitrate

Kan je iets duidelijker zijn ajb?

Je kunt je toch bijvoorbeeld aanmelden/lid worden van een hyves, bijvoorbeeld de DJ-hyves. Dan komt dat ook op je eigenpagina te staan. Hoe kom je daar weer vanaf? Hoe kun je je daarvoor afmelden/verwijderen?
DAW    posted on 31-08-2009 22:57
gewoon op dezelfde manier als je je aanmeld :P
ScottB    posted on 31-08-2009 23:14
Ja dat weet ik dus niet meer, en nu weet ik niet meer hoe ik ervan moet?Cool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

102 Users online: 10 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 14.566
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.155.742