Poster: Lawrence
@Djdoliveira, je kan er echt ENORM veel mee. Componeren, studiotechniek, programmeren, produceren zijn een paar van de dingen die voorbij komen.
Poster: djdolivieiraPoster: Lawrence
@Djdoliveira, je kan er echt ENORM veel mee. Componeren, studiotechniek, programmeren, produceren zijn een paar van de dingen die voorbij komen.
Dat bedoel ik als het met DJ niet wil lukken kan je altijd nog met muziek bezig blijven omdat het zo breed is. Je kunt er alle kanten mee op in de muziek wereld.
Het is ff een paar jaar blokken maar dan heb je ook wat. En aangezien muziek ook je hobby is kan het makkelijker uitpakken. Wat is er nou leuker om van je hobby je werk te maken? Toch ?
Ik had het ook moeten doen toen ik nog jong was. Nu heb ik er geen tijd meer voor.Het is niet alleen voor het DJ'en dat ik het doe, ik wil dat voornamelijk als m'n hobby houden. Het is het produceren en componeren van muziek! Ik speel al 10 jaar piano, schrijf en produceer ook andere muziek naast house en wil daar meer m'n werk van maken!
Poster: Esmee
ben esm?e, 15 jaar, hoofddorp.
mn grootste hobby is muziek. Zit 3 jaar op piano les en luister eigenlijk al me hele leven muziek. Toen ik in me moeder zat en ik was vervelend en trapte dr, zette me moeder muziek op, dan werd ik rustig.
Nu heb ik nogsteeds last van muziek verslaafd zijn. Ik heb sinds eind van de vakantie mn eigen DJ set. Dat is dan ook eigenlijk mn grootste hobby/verslaving.
Hier zien jullie een foto. Zoals jullie zien heb ik maar 1 cd speler. De 2e komt als ik geld heb.
Voor verdere vragen, stel ze gerust.
Poster: Esmee
haha
ik heb nogsteeds chat in hoofddorp reclame.
zoo even fotoje uitgeprint van me DJ set.
Moet morgen in 1 minuut iets overmezelf vertellen bij Nederlands. Met een foto/of voorwerp erbij. Dus nja hele DJ set mee is een beetje teveel voor 1 minuut zonder cijfer. Dus een foto vond ik wel genoeg
nu nog even bedenken hoe ik het ga brengen.
Ik dacht zelf aan zoiets (doe het uit me hoofd dus heb hier alleen wat punten)
ben esm?e, 15 jaar, hoofddorp.
mn grootste hobby is muziek. Zit 3 jaar op piano les en luister eigenlijk al me hele leven muziek. Toen ik in me moeder zat en ik was vervelend en trapte dr, zette me moeder muziek op, dan werd ik rustig.
Nu heb ik nogsteeds last van muziek verslaafd zijn. Ik heb sinds eind van de vakantie mn eigen DJ set. Dat is dan ook eigenlijk mn grootste hobby/verslaving.
Hier zien jullie een foto. Zoals jullie zien heb ik maar 1 cd speler. De 2e komt als ik geld heb.
Voor verdere vragen, stel ze gerust.
Zoiets dacht ik aan.
Poster: Ferrox
Zo Snow leopard geinstalleerd....
Nog sneller naar DJR surfen :D (damn wat is Safari snel zeg)
Poster: Stefjuuh
Waarom moet je dr 2 hebben dan?
Poster: LawrenzPoster: Ferrox
Zo Snow leopard geinstalleerd....
Nog sneller naar DJR surfen :D (damn wat is Safari snel zeg)
Ja he! Echt verbazingwekkend wat ze allemaal "under the hood" hebben gedaan om hem zo snel te krijgen!
Poster: Lawrenz
Huh, dus al ben ik echt geupgrade naar Snow Leopard, hij draait nog steeds in 32bit? En om naar 64bit te gaan moet je 5 en 6 ingedrukt houden?
Poster: ScottB
hyves op je eigen hyvespagina kunt verwijderen
Poster: Xitrate
Kan je iets duidelijker zijn ajb?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.