Poster: Snoey
Dubbelpost, maar totaal ander onderwerp.
Ik heb morgen mijn eerste 'date' met iemand die ik van een datingsite heb leren kennen gister. Dus best wel spannend, iemand nog tips of ervaringen die die kan delen? :P
In dat geval, check gelijk de beat repeat! :D
En gebruik je voor de samples ook de drumrack, of stop je die gewoon rauw in het arrangement view?
Poster: SnoeyGewoon vragen voor een dikke bl*wjob, dat laat altijd ze voordelen na! Nee serieus een datingsite? Straks krijg je een dik oud wijf van 70 jaar...?
Dubbelpost, maar totaal ander onderwerp.
Ik heb morgen mijn eerste 'date' met iemand die ik van een datingsite heb leren kennen gister. Dus best wel spannend, iemand nog tips of ervaringen die die kan delen? :P
Poster: BoydGrift
Drumrack
Impulse zul je bedoelen!
Poster: Ashley
Ja gebruik de Impulse
Poster: the-melody
Gewoon vragen voor een dikke bl*wjob, dat laat altijd ze voordelen na! Nee serieus een datingsite? Straks krijg je een dik oud wijf van 70 jaar...?
Drumrack
Impulse zul je bedoelen!
Poster: the-melody
Gewoon vragen voor een dikke bl*wjob, dat laat altijd ze voordelen na! Nee serieus een datingsite? Straks krijg je een dik oud wijf van 70 jaar...?
Ik heb er al gesproken over de telefoon en gechat, heb ook ff een 'background scan' gedaan, door ff te kijken of der een hyves is van die persoon. Ze ziet er best leuk uiten ze klonk aardig.?
Die tip van boygrifd had ik ook al in me hoofd haha, maar niemand heeft dit nog geprobeert hier?
Drumrack sucks:p
Probeer ook eens met de compressor te "sidechainen". Tutorial kan je wel op internet vinden.
Afspreken op een druk plein, zorgen dat je haar herkent. En zorgen dat zij jou niet herkent. Als het niks is, kun je gewoon doorlopen:p
Drumrack sucks:p
Probeer ook eens met de compressor te "sidechainen". Tutorial kan je wel op internet vinden.
Afspreken op een druk plein, zorgen dat je haar herkent. En zorgen dat zij jou niet herkent. Als het niks is, kun je gewoon doorlopen:p
Poster: Stefjuuh
Impulse zuigt, met een gewoon drumrack kan je tenminste normaal dingen groeperen, en effecten per geluid toevoegen! (Zonder dat je 12 kanalen verder bent..)
Poster: Tekhead
ik vroeg niet om hem te posten, maar een foto voor jezelf bedoel ik
Met jou kan ik praten!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.