De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (5/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Bouncy    posted on 29-08-2009 00:10
Ik trek me van niemand wat aan... Dat ten eerste! Ten tweede vond ik m'n signa een beetje overdetop, dus ik heb dat aangepast! Enneuh, mijn ouders doen niet moeilijk, (verschillen zelf 4jaar), ze zeggen ook: we kunnen het je wel verbieden, maar dan gebeurt het alsnog! Laatste wat ik wil is dat Esmee dankzij mij ruzie krijgt met haar ouders.. Dan ga ik me echt klote voelen! Maarja, ik blijf gewoon open en eerlijk, iedereen mag mij altijd bellen!(of ik opneem is wat anders... Maar dannog bel ik terug:P)
Tekhead    posted on 29-08-2009 00:21
Ik wil niet de dj papa spelen, maar als je wat raad nodig hebt, mag je altijd bellen sms-sen, mailen, pm-en, maakt niet uit.
Weet wel, ik dring niemand iets op, ga geen raad geven over dingen waar ik de ballen verstand of geen ervaring mee heb.
Het woord moeten ken ik al lang niet meer, en raad geven, is altijd uit eigen ervaring, indien ik met iets geen ervaring heb, dan, ofwel zwijg ik, ofwel ?zeg ik, ik zou het zo doen, zonder veel verhaal te maken
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dj_Fantasy    posted on 29-08-2009 00:28
Tekhead, echt respect voor jou!
Moet wel moeilijk zijn geweest, maar ik vind ook dat leeftijd geen h*l uitmaakt!!
Vriend van mij is 18 en had een vriendin van 15.. dat is 3 jaar verschil en daar deden mensen moeilijk over.
Eenmaal dat meisje 18 is en hij 21, is dat het normaalste van de wereld!!!
Vind het gewoon zo raar dat mensen onder de 18 alles anders bekijken..
dj2dj.nl
Prozei    posted on 29-08-2009 00:40
Poster: Tekhead
Ik wil niet de dj papa spelen, maar als je wat raad nodig hebt, mag je altijd bellen sms-sen, mailen, pm-en, maakt niet uit.

Weet wel, ik dring niemand iets op, ga geen raad geven over dingen waar ik de ballen verstand of geen ervaring mee heb.

Het woord moeten ken ik al lang niet meer, en raad geven, is altijd uit eigen ervaring, indien ik met iets geen ervaring heb, dan, ofwel zwijg ik, ofwel ?zeg ik, ik zou het zo doen, zonder veel verhaal te maken

zal ik dan ook ff een goede raad geven.
volgens mij moet je wat minder blowen je hersencellen sterven er een beetje af.Cool
Mod edit by Prozei on 29-08-2009 00:41 (10%)
Bootstrap    posted on 29-08-2009 00:42
Ah joh kan geen kwaad Cool Hebben jullie binnenkort nog leuke gigs waar ik langs kan komen? Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tekhead    posted on 29-08-2009 00:45
Poster: Prozei
Poster: Tekhead

zal ik dan ook ff een goede raad geven.
volgens mij moet je wat minder blowen je hersencellen sterven er een beetje af.Cool

Ja daar zal jij alvast geen last van hebben, je moet er eerst hebben voor ze kunnen afsterven.

Tekhead    posted on 29-08-2009 00:50
Poster: Dj_Fantasy
Tekhead, echt respect voor jou!
Moet wel moeilijk zijn geweest, maar ik vind ook dat leeftijd geen h*l uitmaakt!!

Vriend van mij is 18 en had een vriendin van 15.. dat is 3 jaar verschil en daar deden mensen moeilijk over.

Eenmaal dat meisje 18 is en hij 21, is dat het normaalste van de wereld!!!

Vind het gewoon zo raar dat mensen onder de 18 alles anders bekijken..

Ja, idd, en het is meestal de Papa van het meisje, omdat hij heel bezorgt is over de toekomst van dochterlief, en daar is uiteraard niks mis mee. Maar anders zijn het hoofdzakelijk het mannelijk geslacht die er de idiootste opmerkingen over maken, en dat is niet uit bezorgdheid, maar gewoon JALOEZIE.
Bootstrap    posted on 29-08-2009 01:34
Mijn broertje is 2 uur geleden begonnen met het maken van een dubstep track. Dit is wat hij tot nu toe heeft: Link. Ik vind hem echt vet tot nu toe Happy, laughing Commentaar? PS: je hoeft hem niet te download, je kunt hem gelijk afspelen.

Edit: oeps, staat niet meer online zie ik. Wordt zsm geupload Cool
User edit by Bootstrap on 29-08-2009 @ 01:37:22 (29%)
Tekhead    posted on 29-08-2009 01:40
oeps foutje, Cool
Bootstrap    posted on 29-08-2009 02:09
Haha ja shit Cool Hij zei net ineens dat hij hem pas online zet als hij af is, nog even geduld dus..
Bouncy    posted on 29-08-2009 07:50
Nog even over die leeftijden, ik ben 17, maar ik gedraag me daar niet naar... K word regelmatig ingeschat als14/15 jaar... Late pubertijd... Blabla...

Tekhead: hoe zit dat bij jouw dan?
justjustin    posted on 29-08-2009 10:30
Weer een grote dj naam overleden:

Adam Goldstein, beter bekend als DJ AM, is vrijdag dood aangetroffen in zijn appartement in New York. De doodsoorzaak is nog niet bekendgemaakt, maar in de woning werden crack en medicijnen gevonden.

RIP
Tekhead    posted on 29-08-2009 10:56
Ja, ik ben geen jonkie meer natuurlijk, en op vele plaatsen kent men mij uiteraard, dat heeft meestal alleen maar voordelen, o.a. gratis inkom in vele discotheken, goede en bewaakte parkeerplaats enz...
Bezoekers die mij niet kennen zijn meestal toch rustig in mijn buurt, want vele denken dat ik Politie in burger ben en dealers zoek, en andere denken dan weer vaak dat ik een dealer ben, is best wel grappig.

Ik heb nooit de behoefte? gehad om te liegen over mijn leeftijd, had altijd goede contacten met jongeren, en als er problemen waren was ik veelal de sussende tussenpersoon. Ik had geen vooroordelen, en loste problemen op door te praten en niet door erop te meppen. Heb destijds ook veel jongeren veilig thuis gebracht na het stappen, waardoor er vele jongeren inzagen dat er toch oudere waren die ze konden vertrouwen.
Ook meiden waren niet terughoudend om zich door mij naar huis te laten voeren, omdat ze geen schrik moesten hebben dat ik hen zou lastig vallen. Ik bracht ze gewoon naar huis en dat was het. Hun dankbaarheid achteraf was een leuk gegeven, en de appreciatie van zelfs hun ouders, nog meer.
Uiteraard zijn er altijd die denken dat je wat anders van plan bent, maar gelukkig veranderde die houding meestal zeer snel.
Door mijn werkervaring in de horeca tussen de jongeren blijf je steeds op de hoogte wat er reilt en zeilt bij hen, waardoor je ook zelf langer jong blijft. Daardoor oog je ook voor hen jonger, maar leeftijd is niet belangrijk, want je bent maar zo oud als je jezelf voelt en gedraagd.
Ashley    posted on 29-08-2009 13:13
Mooie laatste zin Tekhead Happy, laughing

Ik heb m'n tweede productie af, mensen die even tijd hebben, luister please! en krabbel ff wat je ervan vind ofzo! www.ashleyhaak.hyves.nl Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
DAW    posted on 29-08-2009 13:32
Snow Leopard binnen en nu nog even snel voor de vakantie upgraden :D
http://EOSfotografie.nl
Lawrenz    posted on 29-08-2009 13:51
Poster: DAW
Snow Leopard binnen en nu nog even snel voor de vakantie upgraden :D

Hier ook! FF voor de zekerheid (niet per se voor de upgrade, maar sowieso om m'n bestanden veilig te stellen) een backupje maken en dan upgraden maar!
DAW    posted on 29-08-2009 14:01
Poster: Lawrenz

Hier ook! FF voor de zekerheid (niet per se voor de upgrade, maar sowieso om m'n bestanden veilig te stellen) een backupje maken en dan upgraden maar!

Suc7.... hier staat nagenoeg alles op de Externe Hdd's. MBP is al druk bezig met upgraden, Mini doe ik er gelijk maar achteraan Thumbs Up
http://EOSfotografie.nl
Lawrenz    posted on 29-08-2009 14:04
Poster: DAW

Suc7.... hier staat nagenoeg alles op de Externe Hdd's. MBP is al druk bezig met upgraden, Mini doe ik er gelijk maar achteraan Thumbs Up

Thanks Winking my eye
Ben benieuwd hoe lang mijn MBP over de upgrade zelf doet, die heeft toch aardig wat paardenkracht! Nu doet m'n Windows PC er nog eventjes over om m'n externe NTFS schijf van 500GB naar 400GB te krimpen, dan die overige?100GB naar een FAT32 partitie omzetten en dan in Leopard daar weer HFS(+) van maken!
Dolivieira    posted on 29-08-2009 14:08
Poster: Ashley

Ik heb m'n tweede productie af, mensen die even tijd hebben, luister please! en krabbel ff wat je ervan vind ofzo! www.ashleyhaak.hyves.nl Cool

Klinkt niet slecht Ashley. Ik zou ze alleen?een vocaltje in verwerken en iets beter?uitmixen dus meer effect in verwerken. Maar ga zo door. ??Btw welke programma gebruik jij.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 29-08-2009 @ 14:08:39 (9%)
dJORD    posted on 29-08-2009 14:11
net mijn cd bij bol.com geanuleerdCool?(dirty dutch 2008)
meer dan 2 weken geleden besteld (5-7 werkdagen levertijd).
vandaag nog steeds geen cdCool
ik bellen: dat gaat zeker nog 2 weken duren(geen sorry geen niks de dr##gkl##t.)
dat was mijn eerste en laatste ervaring met bol.comCool
grts,

jord
Bootstrap    posted on 29-08-2009 15:07

Klinkt erg lekker! Cool Waarmee heb je de track gemaakt? En wanneer staat hij op beatport?CoolCool
Esmee    posted on 29-08-2009 15:42
Gaan dr nog mensen naar Mysteryland?
de wind staat verkeerd voor het eerst in 4 jaar :OUnhappy
nu kan ik t niet hierbinnen horen echt balen, buiten hoor je het ook niet. Unhappy
zucht... dan volgendjaar maar weer, was net wel even langsgefietst toen ik toch naar tennis ging, stonden al zoveeeel bussen.
Ze hebben iig mooi weerHappy, laughing
vanavond wss weer vuurwerk, dat hoor/zie ik dan weer wel Happy, laughing

Snoey    posted on 29-08-2009 15:52

Niet slecht, met samples weet je al raad. Probeer nu alle verschillende geluiden die je gebruikt goed in elkaar weg te mixen, zodat niks mee te hard klinkt. En probeer wat met de effecten te kutten, leer wat een reverb kan, leer wat een delay doet, leer wat je met een compressor kan en enz.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Ashley    posted on 29-08-2009 15:53
Poster: Bootstrap

Klinkt erg lekker! Cool Waarmee heb je de track gemaakt? En wanneer staat hij op beatport?CoolCool

Thanks! Smile?Ableton Live 7! Haha.. was hetmaar zo'n feest.. ik hoop wel een release te hebben OOITCool
Ashley    posted on 29-08-2009 15:55
Poster: Snoey

Niet slecht, met samples weet je al raad. Probeer nu alle verschillende geluiden die je gebruikt goed in elkaar weg te mixen, zodat niks mee te hard klinkt. En probeer wat met de effecten te kutten, leer wat een reverb kan, leer wat een delay doet, leer wat je met een compressor kan en enz.

Oh ik zag dit commentaar pas toen ik al een post had gedaan, maar thanks! Happy, laughing Oke, ga ik mee aan de slag! Heb er wel wat effecten in gebruikt maar niet veel idd!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

220 Users online: 9 Guests (211 Unknown)
Pages generated today : 49.060
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.663.422