Poster: Tekheadzal ik dan ook ff een goede raad geven.
Ik wil niet de dj papa spelen, maar als je wat raad nodig hebt, mag je altijd bellen sms-sen, mailen, pm-en, maakt niet uit.
Weet wel, ik dring niemand iets op, ga geen raad geven over dingen waar ik de ballen verstand of geen ervaring mee heb.
Het woord moeten ken ik al lang niet meer, en raad geven, is altijd uit eigen ervaring, indien ik met iets geen ervaring heb, dan, ofwel zwijg ik, ofwel ?zeg ik, ik zou het zo doen, zonder veel verhaal te maken
Poster: ProzeiPoster: Tekhead
Ik wil niet de dj papa spelen, maar als je wat raad nodig hebt, mag je altijd bellen sms-sen, mailen, pm-en, maakt niet uit.
Weet wel, ik dring niemand iets op, ga geen raad geven over dingen waar ik de ballen verstand of geen ervaring mee heb.
Het woord moeten ken ik al lang niet meer, en raad geven, is altijd uit eigen ervaring, indien ik met iets geen ervaring heb, dan, ofwel zwijg ik, ofwel ?zeg ik, ik zou het zo doen, zonder veel verhaal te maken
zal ik dan ook ff een goede raad geven.
volgens mij moet je wat minder blowen je hersencellen sterven er een beetje af.
Ja daar zal jij alvast geen last van hebben, je moet er eerst hebben voor ze kunnen afsterven.
Poster: Dj_Fantasy
Tekhead, echt respect voor jou!
Moet wel moeilijk zijn geweest, maar ik vind ook dat leeftijd geen h*l uitmaakt!!
Vriend van mij is 18 en had een vriendin van 15.. dat is 3 jaar verschil en daar deden mensen moeilijk over.
Eenmaal dat meisje 18 is en hij 21, is dat het normaalste van de wereld!!!
Vind het gewoon zo raar dat mensen onder de 18 alles anders bekijken..
Poster: DAW
Snow Leopard binnen en nu nog even snel voor de vakantie upgraden :D
Poster: Lawrenz
Hier ook! FF voor de zekerheid (niet per se voor de upgrade, maar sowieso om m'n bestanden veilig te stellen) een backupje maken en dan upgraden maar!
Poster: DAW
Suc7.... hier staat nagenoeg alles op de Externe Hdd's. MBP is al druk bezig met upgraden, Mini doe ik er gelijk maar achteraan
Poster: Ashley
Mooie laatste zin Tekhead
Ik heb m'n tweede productie af, mensen die even tijd hebben, luister please! en krabbel ff wat je ervan vind ofzo! www.ashleyhaak.hyves.nl
Ik heb m'n tweede productie af, mensen die even tijd hebben, luister please! en krabbel ff wat je ervan vind ofzo! www.ashleyhaak.hyves.nl
Poster: Bootstrap
Klinkt erg lekker!Waarmee heb je de track gemaakt? En wanneer staat hij op beatport?
Poster: Snoey
Niet slecht, met samples weet je al raad. Probeer nu alle verschillende geluiden die je gebruikt goed in elkaar weg te mixen, zodat niks mee te hard klinkt. En probeer wat met de effecten te kutten, leer wat een reverb kan, leer wat een delay doet, leer wat je met een compressor kan en enz.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.