De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (32/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 13-09-2009 11:43
Poster: matezo
Poster: Bootstrap

Ohwja die had ik al een keer langs zien komen Happy, laughing Ik vind hem vet?Cool Wat vinden jullie eigenlijk van het logo van mij en mijn dj maat?

zeer mooi!

Thanks Cool

Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Saskia    posted on 13-09-2009 12:19
hoe heet ook alweer zo'n aansluiting op je laptop/pc waarin je een kabeltje kan doen, en dat ook naar je mixer, waardoor je je set op kan nemen

ja lekker vaag ik weet het :P
Bouncy    posted on 13-09-2009 12:30
Poster: Saskia
hoe heet ook alweer zo'n aansluiting op je laptop/pc waarin je een kabeltje kan doen, en dat ook naar je mixer, waardoor je je set op kan nemen

ja lekker vaag ik weet het :P

Mini-jack -> Tulp (cinch)
Saskia    posted on 13-09-2009 12:32
hoe heet die ingang?
dp_    posted on 13-09-2009 12:35
line-in
Esmee    posted on 13-09-2009 12:35
in je pc is het mini jack, verkleinde koptelefoon plug zegmaar, je koptelefoon is 6.3 mm en die is 3.5mm als ik me neit vergis. je mixer is RCA/tulp

edit:
zucht iedereen was me al voor.... ik moet eens wat sneller op enter drukken
User edit by Esmee on 13-09-2009 @ 12:36:32 (57%)
Saskia    posted on 13-09-2009 12:39
vind het raar want in de laptop en pc hier zit dat niet.. als het goed is. want dat is een blauwe he ?
Esmee    posted on 13-09-2009 12:47
beide computers hebben dat niet :O?
zo is het toch gewoon?

ik heb dan 4 gaatjes.. maar veel hebben er 3, en sommigen 2, die hebben alleen roze en groen.
Esmee    posted on 13-09-2009 12:47
dubbelpost....

ik ben moe.... ik ga zo maar weer es lekker in me bed liggen ofzo... dit is niet mijn dag.
User edit by Esmee on 13-09-2009 @ 12:48:04 (52%)
TimmyV    posted on 13-09-2009 12:47
Poster: Saskia
vind het raar want in de laptop en pc hier zit dat niet.. als het goed is. want dat is een blauwe he ?

zelfs niet op je pc? Raar, want volgens mij heeft elk moederbord dat tegenwoordig. Wel al goed gekeken aan de achterkant van je pc?
Let's go f*cking mental
Bouncy    posted on 13-09-2009 13:03
okee, eventjes... pak wel de LINE-IN!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT in je levensjaren een LIJN signaal in een MIC ingang stoppen!!! DOMSTE WAT JE KAN DOEN!!! (je bent gewaarschuwd...)
Stukje uit mijn aantekeningen voor school:
Mic / Line Sluit NOOIT een lijnsignaal aan op een mic ingang, niet alleen krijg je dan je signaal overstuurd binnen en moet je je gain helemaal dichtdraaien, ook loop je de kans dat je perongelijk de 48+ fantoomvoeding inschakeld met als gevolg dat je de lijn uitgang opblaast van het lijnapparaat 
Saskia    posted on 13-09-2009 13:44
ik zal het onthouden Winking my eye
ik heb aan de voorkant alleen de rode en de groene ik heb nog niet aan de achterkant van de pc gekeken.. zal dit wel eens doen dan
niiicola    posted on 13-09-2009 13:48
Ik zie net dat ik PRO ben LOL
Gewoon.
dJORD    posted on 13-09-2009 14:32
Cool
gilan    posted on 13-09-2009 15:14
Poster: Esmee
beide computers hebben dat niet :O?
zo is het toch gewoon?

ik heb dan 4 gaatjes.. maar veel hebben er 3, en sommigen 2, die hebben alleen roze en groen.

ik heb er 8:P en ooknog 2 digitaal
Esmee    posted on 13-09-2009 15:18
jaa maar ik bedoelde wat de meesten standaard hebben Winking my eye
je hebt ook 5.1 enzo en weet ik veel allemaal. Ik heb er 4Happy, laughing
en in mn vaste pc 4 achter en 2 voor geloof ik.
Winston    posted on 13-09-2009 21:51
Gefeliciteerd Tekhead, Kim Clijsters heeft de finale gehaald. En gecondoleerd Yanina heeft de finale niet gehaald. Dus geen interne belgische aangelegenheid in de finale.

Ik was op twee verjaardagsfeestjes en heb daardoor Wickmayer haar match moeten missen, maar het lijkt me dat Wozniacki vrij sterk heeft gespeeld.

Kim Clijsters tegen Serena Williams heb ik het laatste deel wel gezien. We hadden het eerder over de invloed van de emoties van de spelers op hun spel. Nou was dat dus ernstig uit de hand gelopen bij Williams.

Volgens mij was ze al bezorgd doordat Clijsters haar zus naar huis had gestuurd. Daardoor speelde ze slechter. En toen ze achter begon te raken, raakte ze helemaal gefrustreerd. Toen het bijna match point was voor Kim begon ze zelfs erg domme fouten te maken.

Volgens een heleboel mensen was het een verkeerde call van de lines man. Maar Serena was gewoon hopeloos, kon gewoon 10 cm achter de lijn serveren i.p.v. bijna erop en raakte totaal buiten zinnen en schold die mevrouw lines man toen uit. Cool

Als ze gewoon koel en berekend was, had ze nog steeds een goede kans dat ze van Clijsters had gewonnen. In elk geval zou ze dan niet zijn gediskwalificeerd.

Ik denk dat je voor Kim Clijsters zal kraken, dus kraak ik lekker voor Wozniacki, zodat ze ook iemand heeft die haar steunt. Dus voor de verandering staan we even tegen over elkaar, totdat Wozniacki heeft gewonnen. Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 13-09-2009 @ 21:59:57 (15%)
Bart_    posted on 13-09-2009 22:01
Whoehoe, sinds vanmiddag hier 2x CDJ800MK2 + 1x DJM700S staan.
Wat een set zeg, alleen nog niet veel tijd gehad om erop te spelen.
Moest vanmiddag tot nu weg en nu m'n huiswerk nog... BALEN!Cool
Zal morgen wel een pica posten Winking my eye
Winston    posted on 13-09-2009 22:02
Nou mooi setje, gefeliciteerd en veel plezier ermee Bart_
Tic Toc
Bart_    posted on 13-09-2009 22:04
Poster: Winston
Nou mooi setje, gefeliciteerd en veel plezier ermee Bart_

plezier zal ik er zeker mee hebben. Nu nog m'n oude booth verkopen, want nu is m'n portefuille echt h?l?maal leeg.Cool
Dj_Fantasy    posted on 14-09-2009 00:43
Poster: Snoey
Iemand al die becardi bottled mojito al geprobeerd?

3x raden welke lege fles hier leeg naast mij staatWinking my eye
Vind het best wel lekker, maar drink hem liever vers gemaakt!
dj2dj.nl
NielsR    posted on 14-09-2009 01:32
Poster: Winston
Als ze gewoon koel en berekend was, had ze nog steeds een goede kans dat ze van Clijsters had gewonnen. In elk geval zou ze dan niet zijn gediskwalificeerd.

Ze was niet gediskwalificeerd ze had een strafpunt gekregen na 2 waarschuwingen, 1 van dat raket na de eerste set en dan de laatste van het schelden. En hierdoor kreeg clijsters dan 1 punt en omdat dit punt een matchpunt was, is ze dan ook ineens gewonnen.
Winston    posted on 14-09-2009 01:44
O, ja, klopt wat je zegt. Toen de match pas afgelopen was, was het heel onduidelijk waarom Serena Williams d'r uit moest. Tenminste voor mij, die nog niet zo heel erg bekend is met alle spelregels.

Straks als alles goed zit de finale, ik blijf speciaal op ervoor. Twee killer meiden. Ze spelen van punt naar punt. Trekken zich niks van aan of ze voor of achter zijn. Ze zien wel of ze winnen of net niet. Maar het zijn toch mensen en misschien wordt de spanning te groot voor de nieuwkomer en underdog Wozniacki. Of misschien onderschat Clijsters Wozniacki.
Tic Toc
Snoey    posted on 14-09-2009 01:53
Zo nope=dope is zeer geslaagd, kwam een hoop oud vriendinnetjes tegen. Mijn telefoon isnaar de klote, morgen maarde E71 vannonia halen, me abbo is toch net afgelopen. Damn ik snap er niks mer vwn dus ik ga weg ciao xx,
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 14-09-2009 02:08
@ winston: Ben het niet 100% eens met je. Yanina had evengoed kunnen winnen indien zij een beetje van het geluk van Wozzie had gekregen. De cijfers weerspiegelen niet de juiste waarde verhoudingen, maar goed, wozzie verdiende het evengoed.
Wat clijsters betreft, sla jij de bal mis. Uiteraard was Serena Topfavoriet, uiteraard was hun onderlinge confrontatie 6-1
voor Williams, en was er die boosheid, omdat Kim haar zusje Venus heeft verslagen. Maar Kim die vooral zoveel rust en geduld uitstraalt, die als Tennismama meer aandacht krijgt dan Serena, dat zit haar dwars. En dat Serena zonder dat opstootje met de lijnrechter nog best had kunnen winnen, vind ik helemaal om te lachen. Dat strafpunt was meer dan verdiend en de overwinning ook, Serena verbrot wel het feestje van Clijsters door zo toch nog de aandacht op te eisen.
Klein,zeer klein van Serena, die zo weer eens aantoond, waarom zelfs de Amerikanen haar niet lusten, zo een slechte verliezer nooit meegemaakt. Serena heeft maar 1x 1 game voorgestaan, dat is alles, ze werd? op alle onderdelen verslagen, en serena verloor niet omdat ze zwak speelde, maar omdat Kim zo sterk speelde, en ze Serena niet de kans gaf om goed te gaan spelen. RESPECT voor Kim, die 2 1/2 jaar weggeweest is, in die tijd getrouwd,mama geworden, en haar papa verloren, en staat in haar 2 tornooi sinds haar come back in de finale. Als onze rotverwende voetballertjes vd rode duivels nog maar een tiende van het winnaarskarakter van kim hadden, zaten we op elk E.K. en W.K. In Belgie zijn het de sportvrouwen die ons trots maken, niet die overbetaalde pot voetballers
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

330 Users online: 231 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 18.563
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.443.214