Poster: TheDutchDecks
omdat er geen mod was vond ik het nodig er wat van te zeggen.
maar om over een ander onderwerp te starten hoor ik uit steeds meer
hoeken komen dat vinly verleden tijd wort, sommige mense zeggen
dat het over?5 jaar?al afgelopen is met die goeie ouwe platen.
Poster: Esmee
vast niet. Zolang harcore/style gewooon op plaat blijft komen... en er vinyl lovers zijn... blijft het wel
Poster: Esmeeik ben dom bezig....
ik hou me mond wel verder gewoon even in de LL...
Poster: Tekhead
wedden dat de cd sneller van de markt zal zijn dan vinyl !
Poster: Tekhead
dat komt mijn inziens omdat digitaal snel gaat vervelen en analoog veel minder.
@ winston
zo lastig is tennis toch niet?
je hebt service line, das de line int? midden, base line, die helemaal achterin, je ehtb 2 service vakken, daarin moet de service komen. Dan heb je nog de 2 tramrails', die zijn uit bij enkel en in bij dubbel.
op de lijn gelt als in. uuhhh
dan met de punten:
15 - 30 - 40 en dan een punt. bij 40-40 heb je voordeel en nadeel. je moet met een punt verschil zegmaar winnen. Zo is dat ook bij de games, met 1 punt verschil moet je winnen, duurt het te lang krijg je time break. De 1e serveert dan 1x, die erna 2x en dan de 1e ook 2x. Dan telt alles meteen als punt.
nou meer is er neit toch:P vrouwen spelen tot de 2, mannen tot de 3.
.. hoe ik kreun... dat kom je zelf maar eens ......
heersen er ook andere ziektes waarbij je koorts hebt dan nieuwe influenza ....?
Poster: Snoey
Dat interesseert bijna geen hond, moet je voor de grap eens de Ipod van een kennis beluisteren of de mp3map op hun pc kijken. Heel veel lage bitrates en ze geven er geen moer om. Ik krijg zelfs af en toe dingen toegestuurd, met het verzoek, hey deze moet je draaien man! En dan is die track een setrip van een dj optreden. Enige die ik hoor over vinyl klinkt geweldig dit dat, zijn van die oude mannetjes (vaak met baard) die kasten vol hebben met vinyl en het echt hun hobby is. Of van die Dj's uit de begin jaren 90 en daarin zijn blijven hangen en lopen te klagen dat de huidige scene zo commercieel is en er geen ruimte meer is voor artistieke dingen.
Poster: Estacy
Vinyl never dies. het zal altijd blijven bestaan, Hoop ik in ieder geval, want ik wil ook nog ooit platenspelers!
Poster: Stefjuuh
Feest hier in t dorp, praalwagen optocht, sommige met dikke muziek.. Hoogtepunt tot nu toe, riverside!
Poster: Winston
Thanx voor de uitleg. Toch wel iets bijgeleerd. Tennis stikt van de termen, in het engels klinkt dat het mooist.
Dat van voordeel snap ik nog steeds niet goed, terwijl het toch vaak voorkomt. Welke speler krijgt eerst voordeel? De ene die het punt maakt, na deuce? En wordt er echt als ik het goed gevolgd heb, na elke punt degeen die de service doet gewisseld?
Als ik nog specifieke vragen heb, hoop ik dat ik ze aan je mag vragen. Wordt dan leuker om toernooien te volgen als ik de scheidsrechter begrijp.
Leuk dat je ons uitnodigd voor je tennis wedstrijden. Ik was al bang dat je alleen aandacht had voor de liefde, en dat school, deejayen en tennis op de verre achtergrond zijn geraakt.? Maar ik kraak alleen voor je als je speelt met een racket met de letter W en iets rose draagt.
Gaat nogal wat kracht met tennissen gepaard. Ik kan me herinneren dat ik binnen no time uitgeput raakte van dat heen en weer gehol om het balletje te kunnen raken. En de bal wordt zo hard geslagen dat ik i.p.v. dat ik de bal terugsla, de bal mijn racket terug sloeg. Tennis vindt ik echt zwaarder dan bv voetbal of basketbal.
Alle ziekten die gepaard gaan met een infectie krijg je koorts. Is onderdeel van de werking van het immuun syteem. Al hebben we geen super powers, ons lichaam blijft een wonder, hea.
je ehbt eerst 40/40 dat is deuce idd. Dan als A tegen B speelt en A wint, dan heeft A voordeel, als A dan nog eens wint, krijg A het punt. Mocht B winnen terwijl A voordeel had, dan staat het weer deuce. net zolang tot er iemand na de deuce voordeel heeft, en dan wint. Dit kan dus lang doorgaan als ze echt aan elkaar gewaagd zijn.
Ja na iedere punt wordt de service gewisselt. Hoe het zit met van kant wisselen weet ik niet helemaal..
he nja, als jij een nieuw tennisracket met een W voor me koopt.... dan trek ik mn rose puma shirt wel aan
sja veel mensen geloven dat niet... is het ja tennis... das echt niet vermoeiend, dat is geen sport.
Maar daar ga ik al niet meer op in
maarja... als ik tegen 1 jongen speel van de 3 jongen waar ik mee train.... wordt ik ook best wel aangevallen... die ballen worden zooo hard op je afgevuurd... maaar.... ik verlies niet heel erg ofzo... vaak is het 6-5 en dan wint ie met 7-5...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.