Poster: Saskia
dan is misschien een mixer met effecten er al in handiger..
Poster: Estacy
Ook heb een Behringer effectenbak, maar daar heb ik zo mn twijfels over.
Poster: Bouncy
Daar hoef je niet over te twijfellen, 1 keer ding onder m'n vingers gehad, 5 minuten mee gespeeld, hard om gelachen en m'n handen gewassen... :P
Poster: Esmee
okee
...
....Mijn racket is zwart met baby rose weetje wel, met een zwarte P (prince)...
...
Ik volg US open niet echt....eigenlijk zou ik het wel eens moeten kijken
Poster: Winston
Duidelijk geflipt
Poster: Winston
Sja, Sharapova speelde ook met een racket met een zwarte P (Prince), maar dan heb ik natuurlijk liever Oudin met haar racket met rose W (Winston).
Voor een vrouw heeft Oudin nogal wat spierballen.Tennis is echt wel een sloop sport. Een oom van me is tennisleraar en die bood me ooit aan te leren tennissen (gratis). Maar dat sloeg ik dus maar af.
Vandaag check ik ff de spelregels weer op wiki, want ik onthou ze nooit. Dan zit ik tijdens de wedstrijd meer te kijken hoe de regels weer werken, dan dat ik echt naar de wedstrijd kijk.
ik hoop voor je dat je tv niet zo hard staat dat de buren het horen
Poster: Bouncy
Of het huis is gewoon fokking gehorig...
Hebben we hier ook last van... als de buurman en de buurvrouw met elkaar aant spelen zijn.... verzin de rest zelf maar...
-_-'
hou maar op ik hoef t allemaal niet te horen
Poster: mainPoster: Bouncy
Of het huis is gewoon fokking gehorig...
Hebben we hier ook last van... als de buurman en de buurvrouw met elkaar aant spelen zijn.... verzin de rest zelf maar...
-_-'
gatverdamme, en ze dan de volgende dag weer zien. heeeel nasty
Poster: BouncyPoster: Estacy
Ook heb een Behringer effectenbak, maar daar heb ik zo mn twijfels over.
Daar hoef je niet over te twijfellen, 1 keer ding onder m'n vingers gehad, 5 minuten mee gespeeld, hard om gelachen en m'n handen gewassen... :PDaar heb ik dan een half jaar mee gemixt.. echt de grootste miskoop was dat uit mn LEVEN!!
Poster: main
hahahhaha, heb je wel gekraak nodig. hoe wou je daar voor gaan zorgen?
Poster: Tekheaduploaden bij rapidshare/zippyshare/////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/. Daarna plaatsen bij de Productions sectie met (M) ervoor
een vriend van mij heeft een mix doorgestuurd die ik op een feest had gedraaid, hoe moet ik die uploaden naar djresource, en wel forum topic
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.