Poster: Estacy
dit clipje had je hier al eens geplaats maargoed, het is maar wat je gewend bent
Poster: Tekhead
@bootstrap en Arcee, nu ga ik ff over de voorkeur van decks zwijgen, en ff iets anders vertellen. Ik viel letterlijk van m'n stoel van jullie antwoorden over dave clarke himself. Als jullie ooit 1/10000 ste kunnen, van wat hij kan, kom ik naar elk optreden van jullie. Geen goeie mixstijl ? geen feeling met publiek ( ging mijn post helemaal niet over) ? Jongens toch, ooit al eens de moeite gedaan om een gig van hem te beluisteren, een optreden bij te wonen ? Zijn eigen uitgebrachte platen, ontelbare remixen op vraag van originele uitvoerder, wat bijna allemaal echte klassiekers zijn te beluisteren ? Neen, want anders zou je die belachelijke reply niet posten. Je zou beter eens wat opkijken naar zo iemand, hij is de ENIGE dj/musician/producer die op elk internationaal festival van enig niveau altijd een eigen tent, zaal, podium naar hem genoemd, ter beschikking heeft, ook op extrema outdoor 2009. Ander voorbeeld, hij is de enige dj die alle I love Techno festivals, (al jaar en dag het grootste indoor techno fest. ter wereld) aanwezig was, en altijd? de zaal plat speelde.
T is niet omdat hij niet bling bling is (waar jullie helemaal voorstander van zijn) dat je hem 'geen feeling met publiek' moet verwijten. Hij heeft meer publiek feeling dan wie ook ? Hij voelt al na 2 nummers, welke richting het publiek uit wil. Pak het niet te persoonlijk op, maar ik ga over de rooie, tegen al wie dergelijke onzin over hem verteld.
Beste Anti Techno jongens, vergeet niet dat de housescene, er gekomen is door idem-dito iconen als o.a. Dave Clarke. En dat het ontstaan van vele features op jullie o zo geliefde cd spelers, ideeen en ontwerpen zijn? van dj's van het kaliber D.C. Ik kan nog wel ff doorgaan over wat hij al betekend heeft voor de? Dance/house /technoscene en ook voor dj's en producers en muziek software fabrikanten, meestal in samenwerking met Plastikman (Richie Hawtin)
Poster: ArCee
Techy, Techy Techy toch.
1: Ik ben opgegroeit en groot fan van Techno, zelfs toen jij misschien nog wel in de wieg lag.
2: Ik ken de muziek en optredens van Dave Clark erg goed.
3: Ik zeg alleen dat het er "apart" uitziet om hem met 2 "sidekicks" bezig te zien. Da's geen negatief of positief oordeel, meer een constatering.
4: Kijk naar zijn houding en gezicht achter de booth, dat staat nu niet in een hosana standje en daarom zei ik ook dat het erg goed aan het publiek (of een andere factor) kon liggen, misschien was hij ongesteld??
5: Dat alle huidige stijlen voort komen uit Techno weet elke persoon die zich een beetje deejay noemt.
6: Denk aan je hart.
Poster: tek-zotic
ben jij 60 ofzo? :p
tekhead is volgend mij ook al de 40 gepasseerd hoor
edit na ff op jullie profielen te kijken zie ik dat je net 1 jaartje ouder bent dan tek head => Als je van je 1 jaar techno luistert ( wat toen volgens mij nog niet bestond ) dan kan het kloppen dat je het luisterde toen hij nog in de wieg lag :p :p
Poster: ArCee
Tek, ik ga toch echt niet elke keer bij een reply eerst ff een profiel sjekken hoor, dan zit ik hier de hele dag denk ik? Op zich best gezellig, daar niet van, maar keb ook andere dingen aan me hoofd so, sorry!
2: Ik vind het gewoon best belangrijk, ondanks dat ik het met je eens ben dat Dave een meester in zijn ding is, dat een deejay ook een uitstraling heeft. Hij is toch een middelpunt. Een hele blijde deejay die lekker meedanst, die je ziet genieten van zijn set etc werkt erg aanstekelijk, bij wel tenminste. Nou, op dat punt is het geen toppert, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteit, maar daar hoor je mij ook niet over.
Een zeer goede vriend van mij, die meesterlijk mixt, komt gewoon niet verder omdat hij verschrikkelijk verlegen is. Staat alleen maar naar zijn booth the kijken om vooral geen oogcontact te hebben met het publiek. Ik had zelfs een keer, erg lang geleden, geregeld dat hij in de Party Night mocht draaien op 538. Hij ging niet, omdat ik niet met hem meekon, en alleen durfde hij niet. Kijk, dat is dus houding wat tegen je kan werken. Dave heeft bewezen dat dit in zijn geval niet zo is, maar het is nu niet echt een genot om hem zo bezig te zien, daar val ik over, maar dat is een persoonlijke mening.