Na zoeken en verdiepen ben ik bij twee HP's uitgekomen die voor mij in de winning zijn na het breken van mijn Reloop RHP-10. Ik ga normaal heel voorzichtig met mijn gear om, echter een vriend was verantwoordelijk voor het semi-overlijden van mijn HP. Hij doet het nog wel gewoon dus er is geen haast mee gemoeid.
Ik heb een tijdje rondgeneusd en vind de twee eerder genoemde HP's perfect voor mij, maar nu weet ik niet de juiste vergelijking tussen deze twee te maken. Met de search heb ik niet heel veel nuttigs kunnen vinden maar dat kan misschien ook nog aan mij liggen.
Als iemand een mooie vergelijking tussen deze twee zou kunnen neerzetten voor mij om alles op een rijtje te zetten, en nog wat gebruikers ervaringen dan zou dat super zijn.
Ik hoor van de Sony dat hij snel kan breken maar dat dat nu ook weer verholpen zou moeten zijn, wie weet hier specifiek wat over?
Mvgr!
What do you think about HPs Sony MDR-V700 vs Techncs RP-DJ1210 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zou de Technics kopen, die geeft een goed warm geluid, zit goed en is beter plooibaar dan de Sony! De Sony zou inderdaad makkelijk breken, ik heb er veel verhalen over gehoord. Deze geeft ook wel goeie klank, maar isoleert bij mij iets minder (hangt af van je kop). Je moet ze gewoon testen!
User edit by Mixt-Ape on 26-08-2009 @ 19:02:06 (2%)
ik zou zeggen test de technics RP-DH1200 een keertje kost ongeveer hetzelfde als die RP-DJ1210 ( als je de juiste webshop zoekt toch ) en zit in mijn opinie nog een stuk beter
Ik heb geen ervaring met de sony, maar ben de trotste bezitter van de technics, het is een wereld ding. Supergoed geluid, sluit goed af, en geef zoals gemixte aap al zegt, een goed warm geluid.
This is an old Topic
No new postings for 5.530 days. Post CommentThat would be 184.3 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.