Poster: djmamo
Wat vind jij, waar een flightcase aan moet voldoen (wat moet er in, voeding?) en wat vind jij een mooi bedrag voor een flightcase.
Poster: DonBasco
Ik vind dat je dan 3 flightcases moet hebben
Verder qua eisen:
- klepje boven het gedeelte van de kabels
- ingebouwde stekkerdoos
- stapelbare bolhoeken
waarom geef jij de voorkeur voor 3 losse en niet 1 grote case?
om het gewicht?
Poster: DeafDJ
En sja hoe duurder hoe beter de kwaliteit in het algemeen
dat vraag ik me nu ook wel een beetje af, of?het prijs kaartje?ook meteen voor de?kwaliteit staat.
Poster: TimmyV
Let btw op de sluiting van de flightcase. Ik heb er zelf ??n met vlindersluiting en die vind ik persoonlijk niet lekker werken.
mag ik vragen waarom je dat niet fijn vind?
Poster: Sandr
Als je toch besluit om alles in 1 kist te doen zou ik zorgen voor 1 stroomkabel voor de hele kist (speakon oid.)
Poster: Bart_
Bij jou huur ik geen setje, stel dat ik perongeluk de 'shuko-speakon' kabel met spanning erop in de uitgang van m'n versterker doe? dan is het niet dag sinterklaasje dag, maar dag versterker dag
Bij jou huur ik geen setje, stel dat ik perongeluk de 'shuko-speakon' kabel met spanning erop in de uitgang van m'n versterker doe? dan is het niet dag sinterklaasje dag, maar dag versterker dag
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.