Pioneer Teaser: The dawn of a new Species (41/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 17-08-2009 09:45
Wat vinden jullie van Pioneer's nieuwste advertentie, vers van de pers Winking my eye ?
What do you think about Pioneer's new advertisment, just got it in Winking my eye ?

Enlarge: Pioneer 2009 Teaser Ad

[Edit : this start post is constantly updated to reflect new information]

There is a lot of speculations going on, also by artistic people with photoshop and a creative mind. They come op with the most outrages designs. Here are some of them which I've been able to find sofar :

First tryFirst Try, added the Pioneer logo to make it look real. Only added hotcue visible.
First try Pioneer CDJ-1000mk4Second guess, mainly optical stuff and some copying of buttons.
First try Pioneer CDJ-1000mk4Try by a swedish member of djforums.com for his degree
First try Pioneer CDJ-1000mk4Elookuta Explains (UTU)
First try Pioneer CDJ-1000mk4by Lawrenz

Elookuta Explains (UTU)

There is also a Dawn of a new Species Screensaver for download.

17 September 2009 official reveiling

Poster: Winston
Dawn of a new species
EXCLUSIVE! James Zabiela hints at what you can expect next from Pioneer.

Watch the dawn of a new species

Up until now the kind of option of deejaying is, you write all your music out on a post-it note and burn a cd and after a while it gets kind of tedious. The other option ofcourse is to play of DVS, if you want to stick with the traditional deejaying method, so you can use your laptop and do it like that.

But I'm not really a massive fan of like staring at the laptop screen so much. So, what I'd still use my laptop in my sets for effects and things like that. It's really great to know, be able to just look at the player and go through my tracks on that and not have to burn those to cd's or have to stare at the laptop screen.

So it's kind of bringing the deejay back towards the crowd a little bit and putting the element of traditional deejaying and the performance of it all.

Up to date really with modern techology its a, I think it's a nice mix of the two things and yeah it's kind of super convenient and also you know, pretty advanced.

I really can't wait to get it stuck in.

Dawn of a new species #2

EXCLUSIVE! Armin van Buuren hints at what you can expect next from Pioneer.

Watch the dawn of a new species . . .

Hey what's up! I'm Armin van Buuren. As you guys know I've switched from vinyl to cd and now the next revolution is here. The new players are absolutely fantastic.

This is really revolutionary for me because I, you normally play longer sets, eight hours. So now I can really prepare my set you know, in advance in the computer and get every thing ready in my books, but still be able to be on the fly, play some odd cd or a guy that comes in with a usb stick with a track he's just finished.

You can prepare your deejay set, your whole box and everything on your laptop in your hotel room, and on the airport.

And guys, I seriously can't wait to start playing with these new Pioneer things.

http://www.djsounds.com/08/28/dawn-of-a-new-species-3/ Eddy Halliwell

Let the BASS be louder
Mod edit by Prozei on 11-09-2009 17:19 (100%)

What do you think about Pioneer Teaser: The dawn of a new Species ??

Vote :   

niiicola    posted on 17-09-2009 18:00
Post 1000LOL

EDIT: 1001 Sad
Alert : zeg dan niets
Gewoon.
User edit by niiicola on 17-09-2009 @ 18:00:46 (100%)
Mod edit by Prozei on 17-09-2009 18:37 (1%)
Ferrox    posted on 17-09-2009 18:02
Hmmmm....
3 CDJ-2000.... uhhhh... 2 is ook zat dan.. twijfelt iemand intresse in 3 X cdj-1000 :P?
Hoeveel langer is dit ding? wat ik zo zie kan hij ook op mijn huidige standaards passen.
Het jeukt, maar helaas geen geld meer om te gaan investeren. Bovendien ga ik minder draaien...
Toch zou het tof zijn haha :D
Twizz    posted on 17-09-2009 18:02
Poster: tairip
@ Twizz

Gewoon door hem niet te activeren? Denk je niet dat bedrijven speciale accounts aan kunnen vragen?
 Nou ja. In dit geval kan het wel(en dat denk ik ook)

maar er staat sowieso nog een ander filmpje op youtube die er al sinds 20 augustus op staat, waairn verteld word dat het een CDJ2000 word.
bambamstudio    posted on 17-09-2009 18:08
Poster: tairip
@ Twizz

Gewoon door hem niet te activeren? Denk je niet dat bedrijven speciale accounts aan kunnen vragen?

je kunt idd fimpjes prive zetten. Goole ed pikt het dan ook niet op
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
ArTy    posted on 17-09-2009 18:18
Ik vind het dus wel een zeer aantrekkelijk product voor mezelf. Ben enige tijd geleden al overgestapt op midi en heb toen mijn cdj-1000's de deur uit gedaan. Ik vind midi dus helemaal goed (veel fijner dan cd), maar ik zat met het probleem dat ik elke week mijn spelers (eks otus) mee kon nemen naar de club waar ik draai. (nu nog de eigenaar overhalen om te upgraden)

Verder is Pioneer de enige, vind ik tenminste, met een fatsoenlijk jogweel wat naar mijn gevoel perfect werkt. Het enige waarom ik een van deze 2 spelers dan ook vrij zeker aan ga schaffen is vanwege het jogweel. De usb functie vind ik ook wel handig maar ik vind het net zo makkelijk om een laptop mee te nemen.

Bij mij gaat er dus zeker eentje komen rond december om het even te testen. Weet alleen nog niet of het de 900 of 2000 word, dat hangt af van de gebruikers ervaringen en prijs.
DJADMIN    posted on 17-09-2009 18:21
Ben toch benieuwd of de prijs van de 1000 nu een klein beetje meer richting de 1000 euro zal gaan. Denk dat het wel zal moeten, om zo hun nieuwe producten beter te kunnen introduceren...d?t zal de nieuwe markt worden..
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Mixt-Ape    posted on 17-09-2009 18:27
Mmm...lelijk.
Prozei    posted on 17-09-2009 18:35
Poster: Alex
Lead heeft een paar mooie topics geschreven:

Pioneer CDJ 2000
Pioneer CDJ 900
Rekordbox

onze?onbekende mod is erweer
Mathiz    posted on 17-09-2009 18:35
vond het vorige ronde design wel veel mooier
Nvie    posted on 17-09-2009 18:40
Poster: Prozei

onze?onbekende mod is erweer

Aaah, hij leeft nog!
niiicola    posted on 17-09-2009 18:43
@Prozei: Kan jij niet de quiz beheren, ik wil graag weten of ik gewonnen heb! Tongue
Gewoon.
User edit by niiicola on 17-09-2009 @ 18:44:39 (1%)
Fritz-Events    posted on 17-09-2009 18:57
Poster: niiicola
Op google:
Resultaten 1 - 10 van circa 578.000 voor cdj 900 (0,11 seconden)?
Resultaten 1 - 10 van circa 713.000 voor cdj 2000 (0,10 seconden)?

Niet te geloven!! Blush, oops

Dan moet je even leren Googlen. Zo zoekt Google op CDJ en op 2000. Nou kan ik je zeggen dat er behoorlijk wat sites zijn waar het woord CDJ en het woord 2000 in voorkomt. Als je goed wilt zoeken, typ je in "CDJ-2000" en zie: een stuk minder resultaten Smile

En als je dan redelijk kan Googlen, dan kun je hier een scoop geven. Zie een heleboel pagina's terug, rond 08:30u Cool
Prozei    posted on 17-09-2009 19:00
Poster: niiicola
@Prozei: Kan jij niet de quiz beheren, ik wil graag weten of ik gewonnen heb! Tongue

iemand die gaat vragen wordt overgeslagen.

en nee kan quiz niet beheren.
gewoon afwachten
je zal vast niet de enige zijn met cdj-2000.
niiicola    posted on 17-09-2009 19:00
Resultaten 1 - 10 van circa 38.800 voor "CDJ 2000" (0,23 seconden)?
Resultaten 1 - 10 van circa 23.900 voor "CDJ 900" (0,14 seconden)?

Nog steeds veel!
Poster: Prozei

iemand die gaat vragen wordt overgeslagen.

en nee kan quiz niet beheren.
gewoon afwachten
je zal vast niet de enige zijn met cdj-2000.

Nee, maar ik heb wel als derde de vraag beantwoord Tongue
Gewoon.
User edit by niiicola on 17-09-2009 @ 19:01:21 (100%)
Tomazos    posted on 17-09-2009 19:01
even vlug wat filmpjes gezien,

ik vind hem vet,

alleen volgens mij is hij nogal kwetsbaar, vanwege die 'touch' dingen enzo.. ben benieuwd wanneer deze in de verhuur ligt, dan ga ik even spelen.

alleen betwijfel of deze een mk3 zal vervangen als standaard,

ik vind die 1700 eu wel meevallen.. ik zat met me gedachte veel hoger,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 17-09-2009 @ 19:02:39 (80%)
dp_    posted on 17-09-2009 19:02
Poster: Mixt-Ape
Mmm...lelijk.

inderdaad...en dan zeggen ze over Denon dat ze veel knopjes op de vierkante centimeter kennen plaatsen Cool
Xitrate    posted on 17-09-2009 19:03
Poster: ArTy
Ik vind het dus wel een zeer aantrekkelijk product voor mezelf. Ben enige tijd geleden al overgestapt op midi en heb toen mijn cdj-1000's de deur uit gedaan. Ik vind midi dus helemaal goed (veel fijner dan cd), maar ik zat met het probleem dat ik elke week mijn spelers (eks otus) mee kon nemen naar de club waar ik draai. (nu nog de eigenaar overhalen om te upgraden)

Verder is Pioneer de enige, vind ik tenminste, met een fatsoenlijk jogweel wat naar mijn gevoel perfect werkt. Het enige waarom ik een van deze 2 spelers dan ook vrij zeker aan ga schaffen is vanwege het jogweel. De usb functie vind ik ook wel handig maar ik vind het net zo makkelijk om een laptop mee te nemen.

Bij mij gaat er dus zeker eentje komen rond december om het even te testen. Weet alleen nog niet of het de 900 of 2000 word, dat hangt af van de gebruikers ervaringen en prijs.

Zei je een half jaar geleden niet ook dat er ook nog een SVM zou komen te staan?
the-melody    posted on 17-09-2009 19:10
hebben jullie dit al gezien?
Delcone    posted on 17-09-2009 19:15
toch wel de CDJ 2000 haha ik heb het ook opgeven als andwoord bij de quiz

Ik vind hem erg netjes kwa looks,ben benieuwd `1
tek-zotic    posted on 17-09-2009 19:17
Poster: Delcone
toch wel de CDJ 2000 haha ik heb het ook opgeven als andwoord bij de quiz

Ik vind hem erg netjes kwa looks,ben benieuwd `1

ik niet, ik had hem MDJ1000 genoemd :p ( Media DJ )
niiicola    posted on 17-09-2009 19:31
Poster: the-melody
hebben jullie dit al gezien?

Kijk eens een paar pagina's terug Thumbs Up
Gewoon.
dJORD    posted on 17-09-2009 19:45
dat filpje had ik al bekeken.
wcht heel mooi in elkaar gezet!!
TheDutchDecks    posted on 17-09-2009 20:01
ik vind het eigelijk tegen vallen van pioneer.
k had zoiets van er komt iets nieuws in de plaats van een 1000mk4,
maar het is nu een 1000 in een modern jasje.
voor in clubs scheeld het een wereld van tijd die je met dit ding kunt besparen,
maar het kan niets nieuws als je snapt wat ik bedoel.
hij heeft nu namelijk alleen meer aansluit mogelijk heden midi usb sd.
maar ik had ook anderen dingen erbij gehoopt...
User edit by TheDutchDecks on 17-09-2009 @ 20:04:39 (100%)
Gery    posted on 17-09-2009 20:05
is het ook mogelijk om muziek rechstreeks van een laptop te laden, maw op een laptop dus een nummer toewijzen aan een bepaalde speler?
ik vind het in ieder geval zwaar overroepen! ik prefereer toch nog mijn timecode waar ik al mijn muziek meeheb en niet moet kiezen wat ik op mijn USB of SD card zet...
DJ - Producer
niiicola    posted on 17-09-2009 20:05
Poster: TheDutchDecks
ik vind het eigelijk tegen vallen van pioneer.
k had zoiets van er komt iets nieuws in de plaats van een 1000mk4,
maar het is nu een 1000 in een modern jasje.
voor in clubs scheeld het een wereld van tijd die je met dit ding kunt besparen,
maar het kan niets nieuws als je snapt wat ik bedoel.
hij heeft nu namelijk alleen meer aansluit mogelijk heden midi usb sd.
maar ik had ook anderen dingen erbij gehoopt...

Wat had je er dan nog meer bij gehoopt?
Poster: Gery
is het ook mogelijk om muziek rechstreeks van een laptop te laden, maw op een laptop dus een nummer toewijzen aan een bepaalde speler?

ik vind het in ieder geval zwaar overroepen! ik prefereer toch nog mijn timecode waar ik al mijn muziek meeheb en niet moet kiezen wat ik op mijn USB of SD card zet...

Dat hoeft niet, je kan nog steeds TimeCode en een gewone cd gebruiken, het is allemaal extra!
Gewoon.
User edit by niiicola on 17-09-2009 @ 20:07:17 (92%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

163 Users online: 120 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 3.751
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.857.581