Poster: WinstonWatch the dawn of a new species
Dawn of a new species
EXCLUSIVE! James Zabiela hints at what you can expect next from Pioneer.
Poster: tairipNou ja. In dit geval kan het wel(en dat denk ik ook)
@ Twizz
Gewoon door hem niet te activeren? Denk je niet dat bedrijven speciale accounts aan kunnen vragen?
Poster: tairip
@ Twizz
Gewoon door hem niet te activeren? Denk je niet dat bedrijven speciale accounts aan kunnen vragen?
Poster: Alex
Lead heeft een paar mooie topics geschreven:
Pioneer CDJ 2000
Pioneer CDJ 900
Rekordbox
Poster: Prozei
onze?onbekende mod is erweer
Poster: niiicola
Op google:
Resultaten 1 - 10 van circa 578.000 voor cdj 900 (0,11 seconden)?
Resultaten 1 - 10 van circa 713.000 voor cdj 2000 (0,10 seconden)?
Niet te geloven!!
Poster: niiicola
@Prozei: Kan jij niet de quiz beheren, ik wil graag weten of ik gewonnen heb!
Poster: Prozei
iemand die gaat vragen wordt overgeslagen.
en nee kan quiz niet beheren.
gewoon afwachten
je zal vast niet de enige zijn met cdj-2000.
Poster: Mixt-Ape
Mmm...lelijk.
Poster: ArTy
Ik vind het dus wel een zeer aantrekkelijk product voor mezelf. Ben enige tijd geleden al overgestapt op midi en heb toen mijn cdj-1000's de deur uit gedaan. Ik vind midi dus helemaal goed (veel fijner dan cd), maar ik zat met het probleem dat ik elke week mijn spelers (eks otus) mee kon nemen naar de club waar ik draai. (nu nog de eigenaar overhalen om te upgraden)
Verder is Pioneer de enige, vind ik tenminste, met een fatsoenlijk jogweel wat naar mijn gevoel perfect werkt. Het enige waarom ik een van deze 2 spelers dan ook vrij zeker aan ga schaffen is vanwege het jogweel. De usb functie vind ik ook wel handig maar ik vind het net zo makkelijk om een laptop mee te nemen.
Bij mij gaat er dus zeker eentje komen rond december om het even te testen. Weet alleen nog niet of het de 900 of 2000 word, dat hangt af van de gebruikers ervaringen en prijs.
Poster: Delcone
toch wel de CDJ 2000 haha ik heb het ook opgeven als andwoord bij de quiz
Ik vind hem erg netjes kwa looks,ben benieuwd `1
Poster: TheDutchDecks
ik vind het eigelijk tegen vallen van pioneer.
k had zoiets van er komt iets nieuws in de plaats van een 1000mk4,
maar het is nu een 1000 in een modern jasje.
voor in clubs scheeld het een wereld van tijd die je met dit ding kunt besparen,
maar het kan niets nieuws als je snapt wat ik bedoel.
hij heeft nu namelijk alleen meer aansluit mogelijk heden midi usb sd.
maar ik had ook anderen dingen erbij gehoopt...
Poster: Gery
is het ook mogelijk om muziek rechstreeks van een laptop te laden, maw op een laptop dus een nummer toewijzen aan een bepaalde speler?
ik vind het in ieder geval zwaar overroepen! ik prefereer toch nog mijn timecode waar ik al mijn muziek meeheb en niet moet kiezen wat ik op mijn USB of SD card zet...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.