Poster: WinstonWatch the dawn of a new species
Dawn of a new species
EXCLUSIVE! James Zabiela hints at what you can expect next from Pioneer.
Ik wordt er niet echt warm van, sorry
Poster: bambamstudio
Ik wordt er niet echt warm van, sorry
Poster: PaulStikz
Zou?die Rekord Box?software ook werken voor de huidige CDJ-1000 mk3 hot cue's en loops? Het zou makkelijk kunnen: Gewoon CD in je cd speler van je PC/laptop, SD kaart in de sd kaart lezer en klaar. Als ik de demo bekijk die Laidback Luke geeft zou het makkelijk moeten kunnen. Er worden toch alleen maar tijd punten opgeslagen die gekoppeld zijn aan een CD ID.
Poster: Bouncy
Ik ook niet...
Poster: Mforge
Veel te duur!!! aangezien je twee spelers nodig hebt.
Poster: Look
De CDJ-1000 MK3 was de laatste paar maanden bijna net zo duur en de CDJ-2000 is toch wel een heel stuk beter vergeleken met de CDJ-1000 MK3 (denk aan de verbeterde loops en hot-cue's etc.)
Poster: DeteqBoyPoster: Look
De CDJ-1000 MK3 was de laatste paar maanden bijna net zo duur en de CDJ-2000 is toch wel een heel stuk beter vergeleken met de CDJ-1000 MK3 (denk aan de verbeterde loops en hot-cue's etc.)
Prijzen zijn nog steeds belachelijk hoog naar mijn mening.De prijzen van de MK3 zijn alweer gedaald, heb hem op een aantal webshops gezien voor 1229. Nog steeds redelijk prijzig maar alle beetjes helpen.
Poster: DeteqBoyPoster: Look
Prijzen zijn nog steeds belachelijk hoog naar mijn mening.
daar sluit ik me helemaal bij aan! En er zal ook wel een djm800 update komen, dus die gaat ook omhoog qua prijs, dus gaan we straks naar de 6000 euro voor een setje cdj en djm?
Poster: djdolivieira
Ik ga ze wel over een maand of 6 halen. De mogelijkheden zijn oneindig. En hoe je het went of keert dit is gewoon voorlopig weer de?nieuwe industie standaard, al zullen de niet Pioneer fans het er niet mee eens zijn.??Ook omdat?je Traktor en Serato er op kan gebruiken. Ik ben wel een in een klap verkocht. Nu het geld nog. Maar alles op zijn tijd. Wil ook eerst testen. Maar dit is gewoon gaaf
Poster: DeteqBoy
Prijzen zijn nog steeds belachelijk hoog naar mijn mening.
Poster: dJORD
welke 900/2000?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.