Poster: WinstonWatch the dawn of a new species
Dawn of a new species
EXCLUSIVE! James Zabiela hints at what you can expect next from Pioneer.
Poster: djdolivieira
...De fout wat ze gemaakt hebben met de CDJ1000MK3 willen ze niet nog eens maken. Al moet ik zeggen dat de MK3 niet geflopt is. Maar zoveel verschil ten opzichte van de MK2 was er niet.
Poster: qntr0l
...maar niemand kan het met zekerheid zeggen (oke, misschien Lead, maar die zegt toch niks).
Poster: Lead
Poster: Lead
Je verteld wel af-en-toe onzin hoor. Hoezo is de MK3 geflopt
Dacht ik niet in ieder geval. Dat er minder verschillen klopt... Maar als je mijn DJ topic over de CDJ-1000MK3 goed dooorleest zie je genoeg verschillen.
Pioneer had met de MK2 -> MK3 niet voor ogen dat alle MK2 gebruikers zouden upgraden hoor !
Poster: Lawrenz
Dit is het met veel meer verlichting. De streep onderaan is het cd/dvd slot. De ring is (onderdeel van) het jogwheel. Daarboven zie je zo'n schermpje met trackdetails zoals nummer, bpm etc, en daarboven nog een scherm!
Poster: Snoey
Dit is geen dvj, want die dingen zijn te duur en niemand heeft der serieuse interesse in. }
Het is wel een opvolger van de cdj1000mk3, want:
* Op het jog vind je de ribbeltjes langs de gaatjes die op de 800 en 1000 ook zitten (dit maakt het geen 400mk2)
* Op de foto links boven zijn er hot cues te zien (dit maakt het geen cdj800mk2)
* Op het filmpje verteld James over de speler (de man die de cdj1000mk3's als standaard gebruikt)
* James heeft het over cd's branden en over het draaien met laptop (er wordt er dus van uit gegaan dat het om de clubstandaard gaat -> geen dvj opvolger)
Iets minder logisch, maar ik hoor James zeggen dat ie zijn laptop voor effecten gebruikt, en op het eind van het filmpje zegt hij dat deze speler de laptop de deur uit gooit. Dus misschien zit er ook iets van een effecten unti op of is het een controller voor de laptop en de effecten.
En oowja:
Het heeft geen interne HD, want als dit de nieuwe clubstandaard word, heb je niks aan die HD, omdat je je eigen speler nooit mee neemt. Ik denk eerder aan een USB ingang, ik hoop op een Firewire aansluiting, zodat de buffer wat sneller is.?
Poster: Ferrox
Moet ik alvast mijn 1000's verkopen
Nahhh, ik houd ze denk ik!
Dit is geen dvj, want die dingen zijn te duur en niemand heeft der serieuse interesse in. }
Het is wel een opvolger van de cdj1000mk3, want:
* Op het jog vind je de ribbeltjes langs de gaatjes die op de 800 en 1000 ook zitten (dit maakt het geen 400mk2)
* Op de foto links boven zijn er hot cues te zien (dit maakt het geen cdj800mk2)
* Op het filmpje verteld James over de speler (de man die de cdj1000mk3's als standaard gebruikt)
* James heeft het over cd's branden en over het draaien met laptop (er wordt er dus van uit gegaan dat het om de clubstandaard gaat -> geen dvj opvolger)
Iets minder logisch, maar ik hoor James zeggen dat ie zijn laptop voor effecten gebruikt, en op het eind van het filmpje zegt hij dat deze speler de laptop de deur uit gooit. Dus misschien zit er ook iets van een effecten unti op of is het een controller voor de laptop en de effecten.
En oowja:
Het heeft geen interne HD, want als dit de nieuwe clubstandaard word, heb je niks aan die HD, omdat je je eigen speler nooit mee neemt. Ik denk eerder aan een USB ingang, ik hoop op een Firewire aansluiting, zodat de buffer wat sneller is.?
Ribbeltje zie je links onder het oog.?
En links boven die knoppen.
Poster: Xitrate
Ik denk niet dat het een upgrade is van een bestaande CD-speler, maar juist een hele nieuwe reeks (DVJ/CDJ-700/1100?). Waarom anders 'Dawn of a new Species'?
Poster: Winston
Als het de opvolger wordt van de CDJ-1000, en dat wordt gesuggereerd met club standard. Zal het een ramp zijn als het jog display zou verdwijnen. Die lichtring van de 400 is echt niet te vergelijken daarmee.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.