Poster: WinstonWatch the dawn of a new species
Dawn of a new species
EXCLUSIVE! James Zabiela hints at what you can expect next from Pioneer.
Poster: Tekhead
Anders moet je elke dag eens googlen, wss wordt hij vroeger in andere landen voorgesteld. Zou me verbazen dat hij wereldwijd op dezelfde dag zou gereleased worden.
Poster: Cyspoz
Jammer is bijvoorbeeld dat je een nummer in Ableton, Traktor, Logic Pro en noem het maar op allemaal appart moet voorzien van een beatgrid, warp markers of hoe het dan ook heet. Zou fijn zijn als dat soort informatie gedeelt kon worden en ook door hardware ondersteund zou worden.
Poster: Mifex
wie zegt dat? Misschien gaat hij wel een cdj900 heten of cdj1100.. of.. of.. of.. ?
Daarbij bedoel ik dus de functies die de MEP 7000 heb maar dan op een speler zoals de cdj1000MKIII..
Poster: Bouncy
MEP 7000... CDJ 7000?
Ik denk dat het wel CDJ blijft, maar dat het cijfer iets met een 7 word... 7100, 1700
Poster: tairipPoster: Bouncy
MEP 7000... CDJ 7000?
Ik denk dat het wel CDJ blijft, maar dat het cijfer iets met een 7 word... 7100, 1700
Ik denk dat het gewoon een 2000 wordt.
Poster: tairip
Ik denk dat het gewoon een 2000 wordt.
Zo'n idee heb ik idd ook.
Is er ook weer iets te winnen als toen?Hahaaa
Poster: illusion
Zo'n idee heb ik idd ook.
Is er ook weer iets te winnen als toen?Hahaaa
Poster: niiicola
Misschien?de nieuwe quiz-vraag, er is er al zo lang geen meer geweest...
Poster: main
ja, maar ik denk zeker dat het geen cdj 1000 mk4 word, anders word het rijtje van de cdj 1000's wel erg lang..
Poster: Lead
ach ja, dan maar geen plaatje... Heb het iig geprobeert
De prijzen noem ik op... Maar ik mag aannemen dat meedoen belangrijker is dan winnen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.